Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Кольбер Ф$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Кольбер Ф.  
Маркетинг у сфері культури та мистецтв = Marketing culture and the arts / Ф. Кольбер, Ж. Нантель, С. Білодо, Д. Д. Річ С. Яринич. - Л. : Кальварія, 2004. - 238 c. - укp.

Наведено характеристики маркетингу в сфері культури і мистецтв. Розглянуто питання історії маркетингу, місця підприємств культурної сфери в суспільстві. Проаналізавано поняття продукту, особливості ринку, поведінки споживачів, сегментації та позиціонування, компонентів цінової змінної, змінної місця та просування. Викладено основні системи маркетингової інформації та методи збирання даних. Охарактеризовано проблеми планування маркетингу та контролю за виконанням.

Представлена характеристика маркетинга в сфере культуры и искусств. Рассмотрены вопросы истории маркетинга, места предприятий культурной сферы в обществе. Проанализированы понятия продукта, особенности рынка, поведения потребителей, сегментации и позиционирования, компонентов ценовой переменной, переменной места и продвижения. Изложены основные системы маркетинговой информации и методы сбора данных. Охарактеризованы проблемы планирования маркетинга и контроля за выполнением.


Індекс рубрикатора НБУВ: У549:Ч11/Щ + Ч11 к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659782 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського