Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Командровська В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Петропавловська С. Є. 
Маркетингова політика розподілу : конспект лекцій / С. Є. Петропавловська, В. Є. Командровська, О. В. Хмельницька; Нац. авіац. ун-т. - К., 2008. - 48 c. - Бібліогр.: с. 47. - укp.

Розглянуто сутність і основні елементи маркетингової політики розподілу, наведено методи розподілу товарів. Обгрунтовано вибір каналів розподілу (КР), проаналізовано посередницьку діяльність у КР. Увагу приділено логістиці як формі фізичного розподілу товарів. Висвітлено особливості організації процесу продажу, охарактеризовано роздрібні підприємства залежно від товарного асортименту.

Рассмотрены сущность и основные элементы маркетинговой политики распределения товаров. Обоснован выбор каналов распределения (КР), проанализирована посредническая деятельность в КР. Внимание уделено логистике как форме физического распределения товаров. Освещены особенности организации процесса продаж, охарактеризованы розничные предприятия в зависимости от товарного ассортимента.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р113497 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Командровська В. Є. 
Дослідження підходів до вивчення інноваційності підприємств авіатранспортної галузі / В. Є. Командровська, М. В. Колесник // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2013. - Вип. 4. - С. 135-139. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено сутність поняття інноваційності підприємства, існуючі підходи до визначення інноваційності, визначено особливості інноваційності в авіатранспортній галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)375.1-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620/с.1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Командровська В. Є. 
Порівняльна характеристика програм лояльності пасажирів на ринку авіаперевезень / В. Є. Командровська, В. О. Ільєнко // Стратегія розвитку України. - 2013. - № 4. - С. 69-74. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто програми лояльності на ринку авіаперевезень. Розроблена порівняльна характеристика програм стимулювання пасажирів, які використовують авіакомпанії для залучення більшої кількості клієнтів. Дослідження зроблені на прикладі програм стимулювання, які використовують такі провідні європейські авіакомпанії як: Air France, KLM (Royal Dutch Airlines), Lufthansa, Swiss International Air Lines, Austrian Airlines, Turkish Airlines, російська авіакомпанія "Аерофлот" та українська авіакомпанія МАУ (Міжнародні авіалінії України).


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.50-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Командровська В. Є. 
Використання концепції відкритих інновацій для забезпечення економічного зростання країни / В. Є. Командровська, К. В. Петриченко // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2018. - № 5. - С. 17-21. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Досліджено можливість використання сучасної концепції відкритих інновацій для забезпечення інноваційного розвитку країни з урахуванням особливостей інноваційної діяльності в Україні. Вивчено суть поняття "відкриті інновації". Досліджено основні чинники, що свідчать про обмеженість використання закритих інновацій. Виділено принципи розроблення відкритих інновацій. Визначено основні проблеми використання відкритих інновацій в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського