Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Комаровська О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Масол Л. М. 
Мистецька освіта в Україні: розвиток творчого потенціалу в XXI столітті : аналіт. доп. / Л. М. Масол, О. В. Базелюк, О. А. Комаровська, В. Г. Муромець, В. В. Рагозіна; ред.: Л. М. Масол; НАПН України, Ін-т пробл. виховання. - К. : Аура Букс, 2012. - 239 c. - Бібліогр.: 42 назв - укp. - рус. - англ.

Вивчено сучасний стан мистецької освіти в Україні. Проаналізовано цілісну систему даної освіти, її структуру та зміст, а також форми навчання та виховання особистості в різних типах навчальних закладів. Увагу приділено дослідженню дошкільної, загальної середньої, позашкільної, спеціалізованої та професійної мистецької освіти, а також художньо-освітньої діяльності установ культури - бібліотек, музеїв, театрів, філармоній. Надано рекомендації щодо стратегій удосконалення мистецької освіти в Україні на підставі міжвідомчої взаємодії державних і громадських структур з метою подальшого плідного розвитку вітчизняної культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ. р(4УКР)64

Шифр НБУВ: ВА754230 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Комаровська О. А. 
Естетизація навчально-виховного процесу в основній школі засобами мистецтва : метод. посіб. / О. А. Комаровська, Л. М. Масол, Н. Є. Миропольська, В. В. Рагозіна, І. В. Руденко; ред.: Н. Є. Миропольська, О. А. Комаровська; НАПН України, Ін-т пробл. виховання. - К. : Імекс-ЛТД, 2013. - 159 c. - Бібліогр.: с. 119-122 - укp.

Розкрито сутність поняття "естетизація", "організаційно-змістові особливості естетизації навчально-виховного процесу". Викладено естетичні аспекти природознавчих дисциплін. Запропоновано методику реалізації виховного потенціалу мистецтва на уроках природознавства, географії, біології в V - VIII класах ЗНЗ та у позаурочний час, яка має забезпечити ефективність засвоєння знань і виховання компетентної особистості. Висвітлено мистецтво та його роль в естетизації освітнього процесу й освітнього середовища. Визначено діапазон можливостей естетизації навчально-виховного процесу у позаурочній творчості учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775723 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Комаровська О. 
Зміст хореографічної обдарованості особистості / О. Комаровська // Нова пед. думка. - 2011. - № 4. - С. 185-189. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто зміст і структуру хореографічної обдарованості особистості, які еманують з синтезу акторської обдарованості та природи танцю як виду мистецтва. Запропоновано розроблену автором ієрархію компонентів хореографічної обдарованості як основу її ідентифікації, яку побудовано з позиції розуміння хореографічної обдарованості як різновиду акторської обдарованості та з точки зору вимог хореографічної діяльності до обдарованості виконавця. Визначено хореографічну артистичність як здатність творити художній образ в танці, яка базується на здатності емоційно-сценічного переживання музично-пластично-інтонаційного комплексу. Визначено напрямки подальших наукових розвідок щодо розробки методик ідентифікації хореографічного таланту та визначення шляхів його розвитку у процесі навчання.

Рассмотрены содержание и структура хореографической одаренности личности, эманирующие из синтеза актерской одаренности и природы танца как вида искусства. Предложена разработанная автором иерархия компонентов хореографической одаренности как основа ееидентификации, построенная с позиции понимания хореографической одаренности как разновидности актерской одаренности и с точки зрения требований хореографической деятельности к одаренности исполнителя. Определена хореографическая артистичность как способность творить художественный образ в танце, базирующаяся на способности эмоционально-сценического переживания музыкально-пластично-интонационного комплекса. Определены направления дальнейших научных исследований по разработке методик идентификации хореографического таланта и определения путей его развития в процессе обучения.

This article discusses the content and structure of the choreographic talents of the individual in the context of acting talent and the nature of dance as an art form. The author proposes a hierarchy of components choreographic talent as the basis forits identification.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ320.712:Ю9

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Канцідал Т. В. 
Вплив маркетингового середовища на асортиментну політику підприємства / Т. В. Канцідал, О. В. Комаровська // Економіка і регіон. - 2013. - № 2. - С. 52-57. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено поняття маркетингового середовища функціонування підприємства та вплив його факторів на формування товарного асортименту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24790 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Комаровська О. А. 
Теоретико-методичні засади розвитку художньо обдарованої особистості у школах естетичного виховання : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / О. А. Комаровська; НАПН України, Ін-т проблем виховання. - Київ, 2015. - 42 c. - укp.

Запропоновано концептуальний підхід до розв'язання наукової проблеми розвитку художньо обдарованих учнів шкіл естетичного виховання на перетині психолого-педагогічного та естетико-мистецтвознавчого векторів дослідження. З'ясовано вихідні теоретичні позиції дослідження художньої обдарованості та визначено її зміст з урахуванням різновидів, пов'язаних із виконавською творчістю - музичною, акторською, хореографічною. Охарактеризовано специфіку освітнього процесу шкіл естетичного виховання. Обгрунтовано процедуру діагностування художньої обдарованості особистості (критерії, показники, гіпотетичні типи; ранжування за рівнями). Розкрито особливості проявів художньої обдарованості учнів у віковій динаміці та за мистецькими різновидами. Визначено концептуальні засади освітнього процесу школи естетичного виховання, в основі яких ідея створення специфічного для мистецьких навчальних закладів художньо-освітнього простору. Розроблено структурно-функціональну модель освітнього процесу шкіл естетичного виховання, спрямованого на розвиток художньої обдарованості учнів, обгрунтовано й упроваджено його змістово-методичне забезпечення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА416084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Комаровська О. А. 
Технології художньо-естетичного виховання учнів основної школи у позакласній роботі : монографія / О. А. Комаровська, Н. Є. Миропольська, І. В. Руденко, С. А. Ничкало, Л. О. Хлєбникова, О. В. Базелюк; ред.: Н. Є. Миропольська, О. А. Комаровська; НАПН України, Ін-т проблем виховання. - Харків : Друк. Мадрид, 2015. - 220 c. - Бібліогр.: с. 212-220 - укp.

Проаналізовано художньо-естетичні технології виховної роботи. Охарактеризовано сучасний стан художнього виховання школярів у позаурочний час. Розкрито організаційно-складові особливості виховного процесу художньо-естетичного напряму. Досліджено потенціал мистецтв у вихованні підлітків та технології його реалізації у позакласній роботі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА793805 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Формування мистецьких уподобань учнів основної і старшої школи на уроках мистецтва та в позаурочний час : монографія / О. А. Комаровська, Н. Є. Миропольська, С. А. Ничкало, І. С. Денисюк, І. В. Руденко; ред.: О. А. Комаровська; НАПН України, Ін-т проблем виховання. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2018. - 143 c. - Бібліогр.: с. 131-138 - укp.

Розглянуто поняття мистецьких уподобань. Подано інформацію про художньо-інтонаційний образ сучасного життя в уявленні школярів. Окреслено діагностувальну процедуру виявлення мистецьких уподобань учнівської молоді. Запропоновано методику формування мистецьких уподобань підлітків і старшокласників у сфері різних видів мистецтва та в мистецтві загалом. Розглянуто художню драматургію шкільних немистецьких заходів. Наведено рекомендації для вчителя стосовно роботи з учнями на уроках мистецтва та в позаурочний час.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4УКР)21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА825737 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Topical issues of pedagogy : collective monograph / Г. В. Турчинова, Л. В. Петько, Н. М. Чернуха, М. О. Васильєва-Халатникова, Я. О. Співак, Л. В. Токарчук, Н. П. Кравець, О. В. Матвієнко, О. А. Комаровська, О. В. Безкоровайна, Н. І. Станіславчук, Л. В. Канішевська, Н. В. Вишнівська, С. Д. Кирилюк, Р. Л. Сойчук. - Roma : Editoria di Modena, 2019. - 227 c. - Бібліогр. в кінці ст. - англ. - укp. - рус.

ІНШОМОВНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН У СВІТЛІ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Турчинова Г. В 4 ЛІНГВОСОІЦОКУЛЬТУРНИЙ ПІДХІД У ВИВЧЕННІ АНГЛОМОВНОЇ НОВОРІЧНОЇ ПІСНІ «JINGLE BELLS». Петько Л. В 31 ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ТА УКРАЇНСЬКІ РЕАЛІЇ. Чернуха Н.М., Васильєва-Халатникова М.О., Співак Я.О., Токарук Л.В. .58 СТОРІТЕЛЛІНГ Ж ТЕХНОЛОГІЯ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ з ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ НА УРОКАХ ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ СПЕЦІАЛЬНОГО ТА ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ. Кравець Н. П 80 ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Матвієнко О. В 103 ЦІННІСНИЙ КОНТЕКСТ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Комаровська О. А 124 ПОЗААУДИТОРНА ДІЯЛЬНІСТЬ Ж ВАЖЛИВА СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ. Безкоровайна О. В., Станіславчук H. 1 146 ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ ГУМАННОСТІ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПОЗАУРОЧШЙ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛ- ІНТЕРНАТІВ. Канішевська Л. В., Вишнівська Н. В 167 МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ПІДЛІТКІВ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Кирилюк С. Д., Канішевська Л. В 187 ПРОБЛЕМА ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ КРІЗЬ ПРИЗМУ ВЗАЄМОДІЇ «ПЕДАГОГИ-БАТЬКИ- ДІТИ». Сойчук Р. Л


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311

Рубрики:

Шифр НБУВ: ІВ229967 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського