Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Корнєва З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Неологія англійської мови : конспект лекцій / уклад.: З. М. Корнєва; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К., 2007. - 32 c. - Бібліогр.: с. 30-32. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-933

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р112005 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Корнєва З. М. 
Методика навчання майбутніх економістів англійського ділового мовлення на основі технології занурення : Автореф. дис... канд. пед. наук / З. М. Корнєва; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2006. - 22 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано та практично розроблено методику визначення мети, професійно-орієнтованих комунікативних іншомовних умінь економіста у його професійній діяльності. Конкретизовано зміст навчання студентів - майбутніх економістів англійського ділового мовлення на базі технології занурення. Розроблено триваріантну модель навчального процесу на основі цієї технології, що може бути реалізована за умов кредитно-модульної системи підготовки фахівців. Відібрано, класифіковано та методично організовано навчальний матеріал. Теоретично обгрунтовано та практично розроблено комплекси вправ для навчання читання, говоріння, аудіювання та письма. Ефективність запропонованої методики перевірено та підтверджено під час експериментального навчання. Сформульовано методичні рекомендації щодо використання методики помірного занурення у навчанні студентів - майбутніх економістів - англійського ділового мовлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345906 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тарнопольський О. Б. 
Аспектний підхід до навчання англійської мови для спеціальних цілей у немовних ВНЗ / О. Б. Тарнопольський, З. М. Корнєва // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2011. - Вип. 18. - С. 231-239. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто багатокомпонентності професійної англомовної комунікативної компетенції, що підлягає формуванню у студентів немовних ВНЗ, які вивчають англійську мову для спеціальних цілей. Зроблено висновок, що навчання англійської мови для спеціальних цілей у немовних вишах повинно бути аспектним і фокусуватися на чотирьох аспектах: лінгвістичному, соціолінгвістичному, психологічному і предметному. Розкрито практичні наслідки запропонованого підходу для розробки підручників з англійської мови для немовних ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Корнєва З. М. 
Сутність поняття "комунікативна сенсибілізація" у навчанні іноземних мов для спеціальних цілей / З. М. Корнєва // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2010. - Вип. 17. - С. 81-88. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено сутність поняття "комунікативна сенсибілізація", зокрема, виділено та проаналізовано такі її аспекти, як лінгвістично-комунікативний, соціокультурно-комунікативний та психологічно-комунікативний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Корнєва З. 
Експерієнційне навчання студентів немовних спеціальностей англійської мови професійного спрямування на І курсі ВНЗ немовного профілю / З. Корнєва // Наука і освіта. - 2012. - № 5. - С. 102-105. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено фактичні результати експериментального навчання студентів І курсу чотирьох немовних спеціальностей на основі експерієнційного підручника. Описано використаний у підручнику новітній підхід до організації навчання іноземної мови у ВНЗ немовного профілю, а також наведено статистичні дані, які свідчать про його ефективність.

Освещены фактические результаты экспериментального обучения студентов I курса четырех неязыковых специальностей на основе экспериенциального учебника. Описан использованный в учебнике новейший подход к организации обучения иностранному языку в ВУЗ неязыкового профиля, а также приведены статистические данные, свидетельствующие о его эффективности.

When covering the actual results of the pilot course I teach students the four non-language majors based textbook. Used are described in the textbook new approach to learning a foreign language in high school not language profile, and the statistical evidence of its effectiveness. Lighting presents conceptually new approach to learning a foreign language professional direction in the non-linguistic institution, namely learning embodied in the scientific-technical and complex.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Корнєва З. М. 
Експресивні та прагматичні засоби діалогізації англійської наукової прози / З. М. Корнєва, Ю. В. Павловська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2011. - Вип. 56. - С. 105-108. - укp.

Розглянуто питання діалогічності як ознаки англомовної наукової прози, що виявляється в орієнтованості на читача; визначено та розмежовано поняття монологу та діалогу, діалогічності та діалогізації. Діалогічність наукової прози досліджено у прагматичному та експресивному аспектах, виділено групи прагматичних та експресивних засобів, що застосовано для досягнення діалогічності.

Рассмотрен вопрос диалогичности как характеристики англоязычной научной прозы, которая проявляется в ориентации на читателя; определены и разграничены понятия монолога и диалога, диалогичности и диалогизации. Диалогичность научной прозы исследована в прагматическом и экспрессивном аспектах, выделены группы прагматических и экспрессивных средств достижения диалогичности.

The article concerns dialogity as a reader-oriented phenomenon of English scientific prose. The authors define and distinguish the notions of monologue, dialogue, dialogity and dialogization as well as present classification of pragmatic and expressive means of dialogization. Thus, dialogity of scientific prose is viewed in pragmatic and expressive aspects.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-70

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Корнєва З. 
Компонентний склад іншомовної професійно-орієнтованої комунікативної компетентності студентів ВТНЗ / З. Корнєва // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 36-41. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Приділено увагу актуальній проблемі визначення компонентного складу іншомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності, що формується у студентів технічного ВНЗ. Розглянуто етапи дослідження цієї проблеми в педагогічному дискурсі, з'ясовано рівень розробленості та визначено актуальні напрями досліджень. Висвітлено шляхи та перспективи подальших наукових розвідок. Зроблено висновок, що у структурі аналізованої комунікативної компетентності можна виділити такі складники: лінгвістичний, соціолінгвістичний, психологічний та предметний.

Уделено внимание актуальной проблеме определения компонентного состава иноязычной профессионально-ориентированной коммуникативной компетентности, формирующейся у студентов технического ВУЗ. Рассмотрены этапы исследования этой проблемы в педагогическом дискурсе, выяснен уровень разработки и определены актуальные направления исследований. Сделан вывод о том, что в структуре рассматриваемой коммуникативной компетентности можно выделить следующие составляющие: лингвистический, социолингвистический, психологический и предметный.

The article deals with the topical problem of identifying the constituents of the foreign language professional communicative competence developed at tertiary schools. In particular, the competence analysed comprises linguistic, sociolinguistic, psychological and content constituents.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Корнєва З. М. 
Формування міжкультурної професійно орієнтованої англомовної комунікативної компетентності студентів технічних спеціальностей закладів вищої освіти : монографія / З. М. Корнєва; НТУ України "Київ. політехн. ін-т ім. І. Сікорського". - Київ : Кафедра, 2018. - 339 c. - Бібліогр.: с. 271-331 - укp. - англ.

Обгрунтовано систему професійно орієнтованого англомовного навчання студентів технічних спеціальностей у закладах вищої освіти. Зазначено, що запропонована методика базується на конструктивістському комбінованому методі, інноваційній етапізації та аспектизації навчання англійської мови професійного спрямування. Увагу приділено формуванню міжкультурної професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності як меті навчання студентів технічних спеціальностей англійської мови професійного спрямування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА822301 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Корнєва З. М. 
Система професійно орієнтованого англомовного навчання студентів технічних спеціальностей у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / З. М. Корнєва; Київський національний лінгвістичний університет. - Київ, 2018. - 34 c. - укp.

Вперше у методичній науці теоретично обґрунтовано й розроблено систему професійно орієнтованого англомовного навчання студентів технічних спеціальностей закладів вищої освіти (ЗВО) та реалізовано їх у відповідній концепції, яка включає структуру, послідовність і зміст формування міжкультурної професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності (МПОІКК) студентів ЗВО технічного профілю. Ієрархізовано принципи формування зазначеної компетентності, визначено метод (конструктивістське комбіноване навчання) та у його межах види експерієнційної навчальної діяльності та моделі організації навчального процесу для кожного етапу навчання англійської мови професійного спрямування у ЗВО технічного профілю. Ефективність запропонованої методики перевірено та підтверджено в ході експериментального навчання. Сформульовано методичні рекомендації щодо використання методу конструктивістського комбінованого навчання англійської мови професійного спрямування студентів технічних спеціальностей, які знайшли своє практичне втілення у навчальному процесі чотирьох закладів вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА435840 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського