Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Королько В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Королько В. Г. 
Основы паблик рилейшнз : Учебник для студ. вузов / В. Г. Королько. - М. : Рефл-бук; К.: Ваклер, 2000. - 526 c. - (Образоват. б-ка). - Библиогр.: с. 506-510 - рус.

Освещена история развития паблик рилейшнз (ПР), механизмы функционирования ПР в разных сферах: области госуправления, рыночной экономике, общественно-политических отношениях. Рассмотрены механизмы формирования общественного мнения, действие ПР в кризисных ситуациях и при проведении избирательных кампаний, создания имиджа организации и цивилизованного лоббирования. Особое внимание уделено этике ПР.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 + У521.21 + А6 в73 + С5*333.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598316 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Королько В.  
Паблик рілейшнз і репутаційний менеджмент / В. Королько // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 2. - С. 108-116. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Королько В. Г. 
Паблик рілейшнз. Наукові основи, методика, практика : Підруч.: Для студ. вищ. закл. освіти / В. Г. Королько. - 2-e вид., допов. - К. : Видавн. дім "Скарби", 2001. - 400 c. - (Сер. "VERBA MAGISTRI"). - Бібліогр.: с. 396-399. - укp.

Відображено сучасні досягнення теорії та практики цивілізованих зв'язків з громадськістю. Розкрито суть поняття, принципи та функції паблік рилейшнз. Проаналізовано його шляхи становлення та розвитку. Висвітлено місце паблик рілейшнз у функціональній структурі організації. Визначено типи масових компаній, їх принципи й елементи. Наведено кодекс професійної поведінки та етики Міжнародної асоціації ПР (ІПРА), Афінський кодекс, кодекс професійної поведінки інституту ПР (Англія), Європейський кодекс професійної поведінки в сфері ПР (Лісабонський кодекс), кодекс професійної етики українського журналіста, кодекс професійної етики російського журналіста, кодекс професійної етики спілки професійних журналістів США.


Індекс рубрикатора НБУВ: А6 я73 + У521.21 я73 + С5*333.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС35192 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Макеєв С. О. 
Соціологія / С. О. Макеєв, В. П. Чорноволенко, В. Л. Оссовський, І. Е. Бекешкіна, Є. І. Головаха, А. П. Горбачик, В. Г. Королько, Н. В. Костенко, Н. В. Паніна. - К. : "Укр. енцикл." ім. М.П.Бажана, 1999. - 343 c. - укp.

Розглядається історія виникнення та становлення предмета соціології, соціологічної думки в Україні (М.Драгоманов, М.Грушевський, В.Липинський та ін.), викладено соціологічні концепції першої половини XX ст. (М.Вебер, Г.Зіммель, Е.Дюркгейм та ін.). Характеризуються особливості соціальної структури, соціальної організації та інституції, парадигми вивчення масової комунікації. Висвітлюються соціологічні теорії особистості, типологія як метод соціального пізнання та застосування її в дослідженнях особистості. Проаналізовано проблеми соціології повсякденності, організації та проведення соціологічного дослідження громадської думки, основні напрями сучасного соціологічного теоретизування та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591920 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Королько В.  
Менеджмент консалтинговою організацією: особливості маркетингу і PR / В. Королько, О. Некрасова // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2004. - № 4. - С. 127-139. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.641 + С5*333.4 + У9(4УКР)293.2-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Королько В.  
У пошуках теорії мультикультурних паблик рілейшнз / В. Королько // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2002. - № 3. - С. 28-41. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Королько В.  
Паблик рілейшнз: проблеми освіти (Міжнародний досвід і українські реалії) / В. Королько, О. Некрасова // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2004. - № 2. - С. 169-184. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 + У521.21 + Ч30в01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Бурлачук В.  
Суспільна трансформація: концептуалізація, тенденції, український досвід : Моногр. / В. Бурлачук, О. Іваненко, В. Казаков, В. Королько, В. Степаненко, В. Танчер, В. Тарасенко; НАН України. Ін-т соціол. - К., 2004. - 243 c. - укp.

Проаналізовано досвід суспільних трансформацій на межі ХХ - ХХІ ст. Розглянуто питання теоретичної концептуалізації глобальної суспільної трансформації на основі реального досвіду складних трансформаційних процесів в Україні. Описано сучасні теоретичні моделі та стратегії суспільних трансформацій: постмодерн, концепцію громадянського суспільства та її суспільно-політичні аплікації, теорії нових комунікаційних парадигм влади та громадськості (паблік рилейшнз). Висвітлено роль та значення традицій суспільних трансформацій, концептуальні проблеми суспільної ідентичності, сучасні версії теорії конфліктів.

Проанализирован опыт общественных трансформаций на рубеже ХХ - ХХІ ст. Рассмотрены вопросы теоретической концептуализации глобальной общественной трансформации на основе реального опыта сложных трансформационных процессов в Украине. Описаны современные теоретические модели и стратегии общественных трансформаций: постмодерн, концепция гражданского общества и её общественно-политические аппликации, теории новых коммуникационных парадигм власти и общественности (паблик рилейшнз). Освещены роль и значение традиций общественных трансформаций, концептуальные проблемы общественной идентичности, современные версии теории конфликтов.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*328.933

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652452 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Королько В.  
Корпоративна культура і зв'язки з громадськістю / В. Королько, О. Некрасова // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2007. - № 1. - С. 115-129. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*671

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Королько В.  
Соцієтальна культура і паблик рілейшнз / В. Королько, О. Некрасова // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2006. - № 4. - С. 161-173. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.4 + С5*671*18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Арсеєнко А.  
Структурні виміри сучасного суспільства : Курс лекцій / А. Арсеєнко, Є. Головаха, Т. Єфременко, В. Королько, Н. Лавриненко; Ін-т соціол. НАН України. Вища шк. соціол. - К., 2006. - 372 c. - укp.

Наведено результати теоретичних і експериментальних соціологічних досліджень структурних вимірів сучасного суспільства у цілому й українського зокрема. Висвітлено теоретичні проблеми глобалізаційних тенденцій, а також суперечності становлення громадянського суспільства та його основних інститутів у перехідних соціумах. На підставі багаторічних спостережень за суспільними настроями та думками населення України проаналізовано процеси соціальної гендерної стратифікації та мобільності, становлення середнього класу, рівня життя населення.

Приведены результаты теоретических и экспериментальных социологических исследований структурных измерений современного общества в целом и украинского в частности. Освещены теоретические проблемы глобализационных тенденций, а также противоречия становления гражданского общества и его основных институтов в переходных социумах. На основе многолетних наблюдений за общественными настроениями и мнениями населения Украины проанализированы процессы социальной гендерной стратификации и мобильности, становления среднего класса, уровня жизни населения.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*12 + С5 в663.1 + С5*34

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Королько В. Г. 
Зв'язки з громадськістю. Наукові основи, методика, практика : підручник / В. Г. Королько, О. В. Некрасова. - 3-є вид., доповн. і переробл. - К. : ВД "Києво-Могилян. акад., 2009. - 831 c. - укp.

Наведено характеристику паблик рилейшиз як суспільного явища та соціального інституту. Проаналізовано основні етапи становлення та розвитку служби зв'язків з громадськістю (PR), визначено її місце у функціональній структурі організації. Розглянуто професійні вимоги, умови та зміст роботи PR-радника. Висвітлено теоретичні засади паблик рилейшиз, розроблено типологію груп громадськості, запропоновано методи дослідження громадської думки. Описано процес комунікації, розкрито можливості його використання як засобу впливу на громадськість. Розглянуто механізм управління PR-процесом, основні етапи розробки плану PR-програми, запропоновано засоби оцінювання ефективності та результатів її виконання. Розкрито можливості використання PR-технологій в окремах сферах людської діяльності, зокрема, з метою формування позитивного іміджу організації, вирішення кризових і конфліктних ситуацій, встановлення міжнародних зв'язків, а також у виборчих компаніях та цивілізованому лобіюванні. Розглянуто сучасні технології міжособистісних комунікацій, визначено сфери застосування Інтернет-PR.

Дана характеристика паблик рилейшиз как общественного явления и социального института. Проанализированы основные этапы становления и развития службы связей с общественностью (PR), определено ее место в функциональной структуре организации. Рассмотрены профессиональные требования, условия и содержание работы PR-советника. Освещены теоретичекие основы паблик рилейшиз, разработана типология групп общественности, приведены методы исследования общественного мнения. Описан процесс коммуникации, раскрыты возможности его использования как средства влияния на общественность. Рассмотрен механизм управления PR-процессом, основные этапы разработки плана PR-программы, даны средства оценивания эффективности и результатов ее выполнения. Раскрыты возможности использования PR-технологий в отдельных сферах человеческой деятельности, в частности, с целью формирования позитивного имиджа организации, решения кризисных и конфликтных ситуаций, установления международных связей, а также в избирательных кампаниях и цивилизованном лоббировании. Рассмотрены современные технологии межличностных коммуникаций, определены сферы применения Интернет-PR.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 в05 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722665 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського