Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>A=Коршунов В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Коршунов В. И. 
Маркетинг и вопросы управления конкурентоспособностью и материалоемкостью продукции / В. И. Коршунов, В. И. Савченко, И. А. Коршунова, И. Ю. Пасичник, Л. О. Рубан, В. Л. Скибо, О. В. Ханюков, О. В. Таможський, А. Д. Аванесян. - Х. : Основа, 1999. - 186 c. - Библиогр.: 89 назв. - рус.

Досліджено проблеми управління конкурентоспроможністю і матеріаломісткістю продукції на основі сучасних концепцій стратегії маркетингу. Наведено методичні рекомендації з питань оцінки та планування діяльності підприємств у галузі підвищення конкурентоспроможності та ресурсозбереження з урахуванням проведення маркетингових досліджень. Розглянуто підходи до визначення економічної ефективності наслідків маркетингової діяльності підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-82 + У9(4УКР)290-82 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595523 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коршунов В. И. 
Механизм маркетинговых исследований рынка / В. И. Коршунов. - Х. : Основа, 2000. - 352 c. - Библиогр.: 133 назв. - рус.

Розглянуто теоретико-методологічні питання планування маркетингової діяльності на підприємстві та проведення маркетингових досліджень. Розкрито механізм використання методів, що застосовуються у процесі проведення зазначених досліджень, необхідних для створення інформаційної бази у плануванні маркетингової стратегії. Значну увагу приділено комплексним дослідженням товарів, цін, конкурентів і споживачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0,21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602244 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Коршунов В. И. 
Организация бухгалтерского учета в зарубежных странах / В. И. Коршунов. - Х. : Основа, 1999. - 225 c. - Библиогр.: 50 назв. - рус.

Приведена характеристика существующей организации бухгалтерского учета на предприятиях зарубежных стран (Франции, Германии, Великобритании, США). Представлена сравнительная характеристика систем финансового учета и основных форм финансовой отчетности, составляемых западными компаниями. Рассмотрен только финансовый учет, который наиболее близок к традиционному пониманию в Украине бухгалтерского учета.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.50

Шифр НБУВ: ВА595488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Коршунов В. И. 
Планирование маркетинговой деятельности предприятия / В. И. Коршунов. - Х. : Основа, 2000. - 301 c. - Библиогр.: 192 назв. - рус.

Рассмотрено формирование маркетинговой стратегии развития предприятия. Проанализированы основные направления создания нового организационного механизма управления производством, обеспечивающего выработку и реализацию стратегии маркетинга. Даны рекомендации по организации и обеспечению системы планирования маркетинговой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1-23

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Коршунов В. И. 
Учет и анализ в коммерческих банках : Учеб. пособ. / В. И. Коршунов; Харьк. гос. экон. ун-т. - Х. : Основа, 1999. - 176 c. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Проаналізовано стан банківської системи України, висвітлено практику розвитку банківської діяльності у зарубіжних країнах. Розглянуто питання організації бухгалтерського обліку різних банківських операцій та методику проведення аналізу фінансового стану в комерційних банках. Наведено характеристику особливостей ведення обліку у банках відповідно до міжнародних стандартів бухгалтерського обліку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.181.34 я73 + У052.9(4УКР)226.218.134 я73 + У053.9(4УКР)262.181.34 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595493 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Фартушняк О. В. 
Учет в зарубежных странах : Конспект лекций / О. В. Фартушняк, И. Ю. Пасичник, В. И. Коршунов; Харьк. гос. экон. ун-т. - Х., 2003. - 84 c. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Рассмотрены теоретические основы организации учёта в западных компаниях. Особое внимание уделено вопросам зарубежного учёта с целью адаптации к условиям Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.5 я73-2(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА640154 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Коршунов В. О. 
Політичний тероризм: інформаційні методи боротьби : автореф. дис... канд. політ. наук / В. О. Коршунов; Дніпропетр. нац. ун-т. - Д., 2008. - 18 c. - укp.

Комплексно проаналізовано, вивчено та розроблено інформаційні методи боротьби з тероризмом як соціально-політичним явищем. Розкрито суть політичного тероризму, проведено аналіз шляхів його трансформації та вивчено принципи сучасного еволюціонування політичного тероризму, а також висвітлено основні ідеологічні, психологічні чинники терористичної діяльності та з'ясовано у ній важливу роль інформації. Розглянуто інформаційну складову політичного тероризму та запропоновано комплекс заходів щодо інформаційної боротьби з ним. Досліджено інформаційні профілактичні заходи та надано конкретні пропозиції щодо їх організації для запобігання проявів цього тероризму. Проаналізовано проблеми регулювання діяльності засобів масової інформації під час терористичного акту та наведено шляхи їх вирішення. Надано конкретні пропозиції щодо внесення змін у чинне законодавство України щодо боротьби з тероризмом в аспекті оптимізації інформаційної протидії. Підготовлено Проект Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про боротьбу з тероризмом".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф015.24 + Ф018

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357134 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Коршунов В. І. 
Стратегічне планування маркетингової діяльності на підприємстві : Автореф. дис... д-ра екон. наук : 08.06.02 / В. І. Коршунов; Харк. держ. екон. ун-т. - Х., 2002. - 36 c. - укp.

Теоретично узагальнено та розкрито об'єктивний характер зміни та суті поняття маркетингу. Проаналізовано сучасний стан маркетингу та принципи планування маркетингової діяльності на вітчизняних підприємствах. Визначено особливості створення державою інституціональних передумов для впровадження та розвитку стратегічного маркетингу на всіх рівнях господарювання. Запропоновано концептуальні засади стратегічного державного управління впровадженням у економічну практику господарювання філософії маркетингу та розвитком маркетингової діяльності. Досліджено існуючі методологічні підходи, що використовуються для стратегічного планування маркетингової діяльності, та розроблено нові з урахуванням державних, галузевих, регіональних інтересів. Теоретично обгрунтовано механізм стратегічного планування маркетингової діяльності, що поєднує організаційне забезпечення, принципи, компоненти, методи, моделі, планові маркетингові дослідження та оцінку планів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)290-211.1-23

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318956 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського