Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>A=Косар Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 52
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Крикавський Є. В. 
Маркетинг енергозабезпечення / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, Л. А. Мороз; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2001. - 196 c. - Библиогр.: 215 назв. - укp.

Викладено теоретичні та прикладні аспекти стабілізації і перспективного розвитку паливно-енергетичного комплексу України на засадах маркетингу в контексті забезпечення енергетичної безпеки держави. Описано особливості розвитку енерговиробництва в Україні. Висвітлено основні напрями удосконалення товарної, цінової, дистрибуційної та комунікаційної політики енергопостачальних компаній.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.7 + У9(4УКР)0-554

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606511 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Косар Н. С. 
Інформаційні системи регіональних енергоринків / Н. С. Косар, І. П. Таранський; Укр. Будинок екон. та наук.-техн. знань. - К. : Знання, 1998. - 63 c. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Для успішного прийняття обгрунтованих рішень енергетичні компанії повинні володіти інформацією про своє мікро- та макросередовище. Це завдання може бути вирішене лише шляхом створення маркетингових інформаційних систем. У роботі розглядаються суть, структура та особливості маркетингової інформаційної системи регіональної енергопостачальної компанії, наведений варіант методики проведення маркетингових досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.52 + З29

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587796 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кубів С. І. 
Маркетингова концепція формування привабливості комерційного банку / С. І. Кубів, Є. В. Крикавський, Н. С. Косар; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2006. - 232 c. - Бібліогр.: с. 204-218. - укp.

Розглянуто сутність й особливості банківського маркетингу, наведено маркетингову концепцію розвитку банківської установи (БУ). Проведено аналіз конкурентного середовища БУ, запропоновано методику оцінки конкурентних позицій банків у контексті роздрібних клієнтів, організацій-споживачів. Показано місце маркетингу у формуванні привабливості комерційного банку, логістичної концепції в механізмі його досконалої привабливості.

Рассмотрены сущность и особенности банковского маркетинга, приведена маркетинговая концепция развития банковского учреждения (БУ). Выполнен анализ конкурентной среды БУ, предложена методика оценки конкурентных позиций банков в контексте розничных клиентов, организаций-потребителей. Показано место маркетинга в формировании привлекательности коммерческого банка, логистической концепции в механизме его совершенной привлекательности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.181.3-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678905 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Крикавський Є. В. 
Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, А. Чубала; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2009. - 232 c. - Бібліогр.: с. 223-228. - укp.

Висвітлено сутність і значення маркетингової політики розподілу підприємства, її зв'язок з розробкою інших складових маркетингової діяльності. Описано різновиди й особливості формування каналів розподілу продукції (КРП) і управління ними. Проаналізовано реалізацію основних функцій маркетингової логістики. Визначено основні етапи розробки виробниками КРП. Розглянуто питання конкуренції та конфліктів у КРП, роздрібних посередників у КРП, логістичних учасників КРП. Увагу приділено причинам і різновидам конфліктів у КРП, сучасним тенденціям розвитку фізичної дистрибуції.

Освещены сущность и значение маркетинговой политики распределения предприятия, ее связь с разработкой других составных частей маркетинговой деятельности. Описаны разновидности и особенности формирования каналов распределения продукции (КРП) и управления ими. Проанализирована реализация основных функций маркетинговой логистики. Определены основные этапы разработки производителями КРП. Рассмотрены вопросы конкуренции и конфликтов в КРП, розничных посредников в КРП, логистических участников КРП. Внимание уделено причинам и разновидностям конфликтов в КРП, современным тенденциям развития физической дистрибуции.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-211.1 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711846 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кузьо Н. Є. 
Маркетингові дослідження формування споживчих переваг / Н. Є. Кузьо, Н. С. Косар, Л. М. Акімова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2006. - № 552. - С. 75-81. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено особливості споживчих переваг на ринках товарів широкого вжитку з точки зору кінцевих споживачів і виробників. Проаналізовано існуючі моделі дослідження поведінки споживачів та визначено їх переваги у разі закупівлі товарів. Запропоновано підходи до побудови моделі прогнозування попиту на товари підприємств-конкурентів з врахуванням споживчих переваг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361 + У9(4УКР)421.0-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Косар Н. С. 
Маркетингові стратегії газопостачальних компаній / Н. С. Косар, І. В. Капелусь, Б. С. Брухаль // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 526. - С. 589-593. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано конкурентне середовище газопостачальних компаній, проблеми у їх діяльності й обгрунтовано маркетингові стратегії на перспективу. Посилення конкуренції на ринках газу та інших енергоносіїв робить актуальним для газопостачальних компаній проблему зниження витрат цих компаній за допомогою зменшення втрат газу (як технічних, так і комерційних) і використання стратегії диференціації з метою комплексного вирішення потреб існуючих і потенційних клієнтів, розширення сфер їх діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.353.3-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Косар Н. С. 
Вдосконалення маркетингової збутової політики виробників пива / Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо, В. В. Понтус // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 605. - С. 88-95. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

На підставі аналізу ринку пива в Україні та маркетингових стратегій у сфері збуту цього товару з врахуванням світового досвіду надано пропозиції щодо ширшого використання прямих каналів розподілу виробниками пива. Обгрунтовано доцільність створення паб-ресторанів ВАТ "Львівська пивоварня"; визначено витрати на ці заходи та економічний ефект від функціонування. Розроблено складові комплексу маркетингу для паб-ресторанів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЛЬВ)421.512.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кубів С. І. 
Реалізація сучасних маркетингових концепцій у діяльності комерційного банку / С. І. Кубів, Є. В. Крикавський, Н. С. Косар // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 594. - С. 253-257. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Визначено необхідність використання банківськими установами України концепції маркетингу відносин та соціально-етичного маркетингу. Розроблено конкретні заходи, які сприяють їх втіленню у діяльність комерційних банків (використання нових ознак сегментації ринку, сучасних каналів розподілу продуктів, пакетування продуктів та послуг, формування іміджу, інформаційна відкритість для клієнтів).


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.181.34-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Косар Н. С. 
Сучасні тенденції використання стратегії притягування в діяльності фірми / Н. С. Косар, В. В. Понтус, Ю. В. Огерчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 580. - С. 59-63. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано ефективність традиційних засобів реклами за умов посилення конкуренції; розглянуто сучасні альтернативні підходи у сфері реклами, які базуються на використанні концепції "маркетингу вражень" і "маркетингу за дозволом", в основі яких лежать емоційні мотиви. Визначено особливості їх впровадження у практику діяльності підприємств у розвиненихх країнах світу, на території України та близького зарубіжжя.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-803.81 + У9(4УКР)290-803.81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Косар Н. С. 
Дослідження кон'юнктури ринків електроенергії західного регіону України / Н. С. Косар, Я. І. Олійник, Л. І. Сопільник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 623. - С. 109-116. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Виявлено тенденції та закономірності розвитку роздрібних ринків електроенергії західного регіону України, їх коливання, сезонність і циклічність, а також причини цих змін. Проаналізовано такі складові кон'юнктури ринків електроенергії як виробництво та споживання. Надано рекомендації щодо структурної перебудови генеруючих потужностей західного регіону щодо забезпечення їх маневреності. Розглянуто доцільність запровадження спеціального механізму управління електроспоживанням, що дозволить зменшити потребу у спорудженні маневрових потужностей в енергосистемі та забезпечить вирівнювання графіка навантаження.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР3)421.524.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Косар Н. С. 
Особливості просування банківських продуктів / Н. С. Косар, Ю. В. Огерчук, Ю. Т. Савченко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 635. - С. 97-100. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

На підставі аналізу вторинної маркетингової інформації досліджено систему просування продуктів комерційних банків України та її вплив на клієнтів. Проаналізовано споживчі переваги стосовно різних видів реклами; визначено перспективність Інтернету як засобу поширення реклами на ринках банківських продуктів у сфері реалізації персоналізованого маркетингу та маркетингу у режимі реального часу. Надано пропозиції щодо вдосконалення окремих складових комунікаційної політики банків за умов економічної кризи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.181.34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Косар Н. С. 
Перспективи розвитку ринку пакувального обладнання / Н. С. Косар, Ю. Т. Савченко, Ю. О. Цибульська // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 633. - С. 332-338. - Библиогр.: 15 назв. - укp.

На базі дослідження ринку пакувального обладнання, зокрема динаміки його виробництва, експорту та імпорту, визначено місткість ринку пакувального обладнання для однієї з найперспективніших галузей, які формують попит на устаткування - харчової промисловості, а також здійснено прогнозування місткості ринку пакувального обладнання для харчової промисловості у Львівській області. Надано рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності виробників пакувального обладнання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЛЬВ)307.985

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Косар Н. С. 
Адаптація енергопостачальних компаній до ринкових умов функціонування на засадах маркетингу : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / Н. С. Косар; Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

Дисертацію присвячено питанням виробничо-господарської діяльності енергопостачальних компаній в умовах енергоринку. Встановлено необхідність і доцільність використання концепції маркетингу з метою адаптації цієї діяльності до ринкових умов з урахуванням впливу на неї факторів макро- та мікросередовища. Визначено передумови адаптації енергопостачальних компаній до умов територіальних роздрібних ринків електроенергії, які полягають в організаційному та інформаційному забезпеченні цієї адаптації. Розроблено методичні рекомендації щодо реалізації маркетингових технологій в аспекті складових комплексу маркетингу (проведення сегментозорієнтованих товарної, цінової, дистрибуційної та комунікаційної політики) з урахуванням необхідності здійснення політики управління попитом на електроенергію - демаркетингу та синхромаркетингу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)405.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306048 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Марущак О. Я. 
Вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств та поведінку споживачів / О. Я. Марущак, Н. С. Косар, Н. Є. Кузьо // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 691. - С. 181-187. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств. На підставі практичного досвіду українських та іноземних організацій визначено позитивні аспекти маркетингової діяльності за складних умов функціонування. Досліджено особливості споживчої поведінки за умов зменшення рівня доходів споживачів. Надано пропозиції щодо розвитку маркетингової діяльності у післякризовий період.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Косар Н. С. 
Маркетинг в антикризовому управлінні підприємством / Н. С. Косар, М. В. Кіндій, М. М. Мамчин // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 682. - С. 59-64. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано вплив світової кризи на економіку України. Визначено різновиди стратегій антикризового управління вітчизняних підприємств, установлено особливості адаптації стратегій за складовими комплексу маркетингу щодо зміни економічних факторів. Надано рекомендації щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій у межах реалізації концепції партнерського маркетингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-97-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Косар Н. С. 
Маркетингове забезпечення розміщення цінних паперів / Н. С. Косар, І. І. Білик, М. Ю. Тернущак // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 669. - С. 205-211. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто особливості маркетингу під час виходу підприємств на ринок цінних паперів України. Проаналізовано основні переваги ІРО для українських підприємств, світові тенденції на цьому ринку та особливості його сегментації. Досліджено сучасний стан і причини спаду ділової активності на фондовому ринку України. Визначено стратегічні напрямки вдосконалення маркетингової діяльності суб'єктів ринку цінних паперів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.292 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Білик І. І. 
Оптимізація складських процесів як напрям посилення конкурентних переваг підприємства / І. І. Білик, А. Б. Гайдук, Н. С. Косар // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 649. - С. 253-262. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено якісні показники функціонування складу та встановлено методи їх покращання з метою зниження витрат і підвищення рівня обслуговування клієнтів. Надано моделі вибору місцерозташування розподільчого складу у певному географічному регіоні. З метою вирішення цієї проблеми запропоновано використання теорії розмитих множин, яка була трансформована для вибору логістичного оператора, що виконує у повному обсязі дистрибуційні функції з використанням власних чи орендованих складських приміщень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У049(4УКР)682.9 + У9(4УКР)290-596

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шандрівська О. Є. 
Підвищення конкурентоспроможності ланцюгів створення вартості на засадах логістики / О. Є. Шандрівська, Н. С. Косар, Н. В. Чорнописька // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2011. - № 706. - С. 188-192. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто питання внеску логістики у забезпечення конкурентоспроможності ланцюгів створення вартості та збереження їх конкурентних переваг. Визначено основну мету створення та стратегічне завдання логістичних ланцюгів з огляду на необхідність формування конкурентних переваг. Представлено активовані логістикою показники конкурентоспроможності (найвищий рівень ринкової доступності товарів і низький рівень їх морального зношування); способи досягнення логістичними ланцюгами конкурентних переваг на ринку (забезпечення високої якості виконання процесів у логістичному ланцюзі; зменшення витрат; швидке реагування на зміни попиту; забезпечення надійності виконання процесів у логістичному ланцюзі).


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Марущак О. Я. 
Проблеми та особливості формування і розвитку бренду України / О. Я. Марущак, Н. С. Косар, І. І. Білик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 690. - С. 364-369. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано імідж України у сфері міжнародних відносин із врахуванням зовнішніх і внутрішніх факторів впливу. Розглянуто особливості формування бренду України як країни пострадянського простору зі значними економічними проблемами. Наведено приклади брендів і процесів ребрендингу європейських держав. На підставі аналізу сформульовано основні заходи щодо швидкої побудови позитивного бренду України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Косар Н. С. 
Просування банківських продуктів у сучасних умовах та у перспективі / Н. С. Косар, Є. О. Угольков // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2011. - № 714. - С. 213-218. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано особливості комунікаційної політики банківських установ України у докризовий період, її вплив на формування клієнтської бази, зміни, спричинені у ній внаслідок фінансово-економічної кризи. Визначено основні пріоритети у формуванні системи просування банківських продуктів за сучасних умов з урахуванням вимог концепції партнерського маркетингу та на перспективу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.10

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського