Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Косцик Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Косцик Р. С. 
Ризики впровадження організаційних змін: сутність, класифікація та ідентифікація / Р. С. Косцик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 682. - С. 65-71. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Досліджено різноманітні ризики, що виникають під час впровадження організаційних змін. Охарактеризовано поняття організаційних змін, наведено їх класифікацію та модель впровадження. Розглянуто трактування поняття "ризик" в літературних джерелах та уточнено його визначення. Розкрито сутність ризиків під час впровадження організаційних змін. Запропоновано класифікацію та ідентифікацію у разі здійснення організаційних змін відповідно до їх виду та етапу впровадження.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Косцик Р. С. 
Форми та методи комерціалізації інноваційної продукції промислових підприємств / Р. С. Косцик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 725. - С. 129-133. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто наукову літературу щодо проблем форм і методів комерціалізації об'єктів інтелектуальної власності, технології, інноваційної продукції. На підставі аналізу наукових джерел доповнено та сформовано комплексну класифікацію можливих форм і методів комерціалізації інноваційної продукції промислових підприємств, розглянуто та описано сутність кожної з них.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Косцик Р. С. 
Комерціалізація інноваційної продукції: сутність, значення та принципи здійснення / Р. С. Косцик // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 727. - С. 320-328. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто погляди українських та іноземних авторів на трактування поняття "комерціалізація". Розкрито сутність цього поняття та особливості трактування. На базі опрацьованої літератури запропоновано авторське визначення поняття "комерціалізація інноваційної продукції" (КІП). Розкрито роль, значення та необхідність комерціалізації інноваційної продукції у сучасному суспільстві. Охарактеризовано принципи здійснення КІП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Косцик Р. С. 
Етапи процесу комерціалізації інноваційної продукції промислових підприємств / Р. С. Косцик // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2012. - № 4. - С. 150-154. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто та проаналізовано літературу стосовно етапів комерціалізації інновацій. На основі наукових джерел доповнено, уточнено та сформовано логічну послідовність етапів комерціалізації інноваційної продукції промислових підприємств, яка деталізує процес комерціалізації на окремі послідовні складові елементи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кузьмін О. Є. 
Реалізація інноваційної продукції машинобудівними підприємствами / О. Є. Кузьмін, Р. С. Косцик // Бізнес Інформ. - 2014. - № 2. - С. 154-159. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Мета роботи - формування етапів реалізації інноваційної продукції машинобудівних підприємств як методу комерціалізації інновацій. Для цього в роботі було здійснено аналізування наукової літератури, що стосується форм і методів комерціалізації інноваційної продукції. Розглянуто погляди науковців стосовно комерціалізації інновацій за допомогою методу використання їх на власному підприємстві. У ході аналізу виявлено, що використання інноваційної продукції на власних підприємствах, а саме її реалізація, є найбільш раціональним методом комерціалізації інновацій. Саме він спрямований на одержання максимальних прибутків у діяльності підприємства. Запропоновано етапи здійснення реалізації інноваційної продукції машинобудівними підприємствами. Здійснено опис кожного етапу цього процесу з розкриттям його основної сутності. У подальших дослідженнях необхідно більше уваги приділити вивченню кожного етапу реалізації інноваційної продукції машинобудівних підприємств окремо. Також слід визначити та створити формули для розрахунку усіх кількісних показників, необхідних для реалізації інновацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Косцик Р. С. 
Комерціалізація інноваційної продукції машинобудівних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Р. С. Косцик; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів, 2016. - 24 c. - укp.

Запропоновано полікритеріальну модель вибору методів комерціалізації інноваційної продукції машинобудівних підприємств, яка грунтується на врахуванні низки визначених чинників. Розвинуто процес комерціалізації інноваційної продукції машинобудівних підприємств, удосконалено модель самостійної комерціалізації інноваційної продукції машинобудівних підприємств за методом її реалізації на ринку. Розглянуто класифікацію інноваційної продукції підприємств та удосконалено класифікацію методів комерціалізації інноваційної продукції машинобудівних підприємств за формами її здійснення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-592

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА425642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського