Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Коток М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Коток М. В. 
Прийняття рішення щодо аутсорсингу логістичних функцій торговельних підприємств / М. В. Коток // Актуал. проблеми економіки. - 2011. - № 4. - С. 117-122. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто основні питання практичного впровадження аутсорсингу логістичних функцій на торговельних підприємствах, визначено чинники, які впливають на прийняття рішення щодо аутсорсингу логістичних функцій та перешкоджають його успіху. Проаналізовано підходи до прийняття рішення щодо аутсорсингу і визначення ефективності його застосування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коток М. О. 
Виховання особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / М. О. Коток; Національна академія педагогічних наук України, Інститут проблем виховання. - Київ, 2019. - 22 c. - укp.

Увагу присвячено актуальній темі виховання особистісної ідентичності дітей старшого дошкільного віку. Шляхом теоретичного аналізу уточнено сутність поняття "особистісна ідентичність дитини старшого дошкільного віку" як внутрішню динамічну структуру, яка інтегрує уявлення дитини про себе відносно інших людей та оточуючого середовища, утверджує, розширює та поглиблює визначення нею себе для себе та забезпечує цілісність і тотожність особистості. Обґрунтовано компоненти особистісної ідентичності старших дошкільників (когнітивний, емоційно-ціннісний та поведінковий). Визначено критерії (когнітивний, емоційно-ціннісний та поведінково-діяльнісний), показники та рівні вихованості означеного феномену (високий, достатній, середній, недостатній). Вперше теоретично обґрунтовано та розроблено педагогічні умови (забезпечення суб'єкт-суб'єктної взаємодії між учасниками педагогічного процесу (дитина-дитина, дитина-дорослий, дитина-група дітей); створення емоційно збагаченого середовища, спрямованого на виховання у старших дошкільників особистісної ідентичності; впровадження відповідного методичного забезпечення процесу виховання особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку; підвищення рівня професійної компетентності вихователів закладів дошкільної освіти щодо особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку) та методику виховання особистісної ідентичності у дітей старшого дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА443325 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського