Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>A=Кот Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Борисова З. Н. 
Виховання дошкільника в праці / З. Н. Борисова, Г. В. Бєлєнька, Н. М. Кот, М. А. Машовець, Н. Б. Кривошея. - 2-вид., стер. - К., 2002. - 112 c. - Бібліогр.: с. 109-111. - укp.

Розкрито значення, завдання, зміст трудового виховання дітей дошкільного віку, проаналізовано основні види дитячої праці, визначено форми її організації. Розглянуто шляхи ознайомлення дітей з працею дорослих і виховання на даній підставі моральних якостей. Наведено матеріали наукових досліджень з питань виховання у старших дошкільників елементів культури праці, екологічного та початкового економічного виховання дітей засобами праці, забезпечення наступності у трудовому вихованні дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, а також взаємодії дитячого садка та сім'ї.

Раскрыты значение, задачи, содержание трудового воспитания детей дошкольного возраста, проанализированы основные виды детского труда, определены формы его организации. Рассмотрены пути знакомства детей с трудом взрослых и воспитания на данной основе моральных качеств. Приведены материалы научных исследований по вопросам воспитания у старших дошкольников элементов культуры труда, экологического и начального экономического воспитания детей средствами труда, обеспечения преемственности в трудовом воспитании детей старшего дошкольного и младшего школьного возраста, а также взаимодействия детского сада и семьи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.351

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА632197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бєлєнька Г. В. 
Підготовка вихователів до розвитку особистості дитини в дошкільному віці : монографія / Г. В. Бєлєнька, О. Л. Богініч, З. Н. Борисова, Н. В. Гавриш, Н. М. Голота, І. І. Загарницька, Н. М. Кот, Н. В. Левінець, І. О. Луценко, М. А. Машовець; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т розв. дитини. - К., 2009. - 310 c. - Бібліогр.: 256 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні основи професійної підготовки вихователів до роботи з дітьми дошкільного віку. Описано сучасні технології науково-педагогічної підготовки дошкільних педагогів за умов навчання у ВНЗ, процес формування готовності фахівців до навчання дітей іноземної мови, методику формування готовності студентів до використання досвіду народної педагогіки у фізичному вихованні дітей за умов дошкільного навчального закладу. Проаналізовано педагогічні ідеї та досвід В.О. Сухомлинського як джерело технологій удосконалення фахової підготовки спеціалістів дошкільного профілю.

Освещены теоретические основы профессиональной подготовки воспитателей к работе с детьми дошкольного возраста. Описаны современные технологии научно-педагогической подготовки дошкольных педагогов в условиях обучения в ВУЗ, процесс формирования готовности специалистов к обучению детей иностранному языку, методика формирования готовности студентов к использованию опыта народной педагогики в физическом воспитании детей в условиях дошкольного учебного заведения. Проанализированы педагогические идеи и опыт В.А. Сухомлинского как источник технологий усовершенствования профессиональной подготовки специалистов дошкольного профиля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718934 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бєлєнька Г. В. 
Розвиток дитини-дошкільника: сучасні підходи та освітні технології : монографія / Г. В. Бєлєнька, Н. М. Голота, А. М. Гончаренко, Т. Л. Гурковська, І. І. Загарницька, А. В. Карнаухова, Н. М. Кот, О. І. Кошелівська, Н. В. Левінець, Т. О. Луценко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Ін-т розв. дитини. - К., 2009. - 272 c. - Бібліогр.: 215 назв. - укp.

Розглянуто питання формування особистісних якостей та життєвих компетенцій у дітей-дошкільників, розкрито теоретичні засади їх мовленнєвого розвитку. Описано сучасні технології дошкільної освіти та виховання. Проаналізовано педагогічне стимулювання як фактор становлення морального вибору дошкільника, розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку в самостійній образотворчій діяльності. Висвітлено особливості застосування комп'ютерних технологій в сучасних дошкільних навчальних закладах. Визначено шляхи залучення дітей з особливими потребами до освітнього процесу.

Рассмотрены вопросы формирования личностных качеств и жизненных компетенций у детей-дошкольников, раскрыты теоретические основы их речевого развития. Описаны современные технологии дошкольного образования и воспитания. Проанализированы педагогическое стимулирование как фактор становления морального выбора дошкольников, развитие творческих способностей детей старшего дошкольного возраста в самостоятельной образовательной деятельности. Освещены особенности применения компьютерных технологий в современных дошкольных учебных заведениях. Определены пути привлечения детей с особыми потребностями к образовательному процессу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718939 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Борисова З. Н. 
Теорія і практика дошкільної освіти в Україні : монографія / З. Н. Борисова, Г. В. Бєлєнька, О. Л. Богініч, Н. М. Голота, Н. М. Кот, В. У. Кузьменко, Н. В. Левінець, М. А. Машовець, Т. І. Поніманська; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Пед. ін-т. - К., 2011. - 231 c. - Бібліогр.: 121 назв. - укp.

Висвітлено проблеми підготовки фахівців дошкільної галузі наприкінці ХХ - початку ХХІ ст. Розкрито особливості становлення особистості сучасної дитини й основні підходи щодо забезпечення фахової підготовки педагогів дошкільного профілю. Викладено концепцію розвитку індивідуальності дитини дошкільного віку (ДДВ). Описано елементи народної педагогіки в трудовому вихованні ДДВ. Визначено взаємодію дитячого садка та сім'ї з екологічного виховання засобами праці в природі. Розглянуто питання гуманізації професійної педагогічної діяльності, використання українських музично-хореографічних традицій як засобу гармонійного впливу на розвиток дитини. Проаналізовано особливості вищої дошкільної освіти як складової освітньої системи суспільства в історико-педагогічному аспекті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739537 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Козодой Д. С. 
Дослідження зниження шуму в приміщенні станції водопостачання при зменшенні частоти обертання вала насосного агрегату / Д. С. Козодой, Н. А. Кот // Пробл. охорони праці в Україні. - 2010. - Вип. 19. - С. 110-116. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Узагальнено на основі попередніх власних досліджень фактори, які обумовлюють зростання шумовипромінювання на робочих місцях персоналу насосних станцій міського водопостачання. Запропоновано технічне рішення, яке дозволяє зменшувати шумовипромінювання в приміщенні насосної станції у разі зменшення водоспоживання. Досліджено ефективність від впровадження такого рішення на міській насосній станції. Одержано рівняння регресії, які характеризують залежність рівнів шуму на робочих місцях у машинному залі насосної станції зі швидкістю обертання робочого колеса, що дозволяє прогнозувати очікувані рівні шуму під час розробки заходів з покращання умов праці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н761.103-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70736 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кот Н. М. 
Обдарована дитина у сучасній школі / Н. М. Кот // Пед. пошук. - 2010. - № 3. - С. 72-75. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано результати соціологічного дослідження "Обдарована дитина в сучасній школі", проведеного соціологічною лабораторією Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти протягом 2008 - 2010 рр. у навчальних закладах області. Виявлені проблеми освітніх установ із розвитку обдарованих школярів (ОШ) розділено на підгрупи (нормативно-правове забезпечення, особливості підготовки вчителя, формування сприятливого середовища, самооцінка обдарованих учнів, їх життєві пріоритети). Зазначено, що 90 % опитаних директорів шкіл вважають, що кадровий склад очолюваного ними навчального закладу забезпечує ефективний розвиток ОШ. Виділено суб'єктивні та об'єктивні труднощі, які виникають в процесі роботи з ОШ: відсутнє фінансування програм "Обдарованість", діти перевантажені, слабкою є матеріальна база, низька заробітна плата вчителів, не передбачено забезпечення додатковими годинами вчителів, що працюють з обдарованими дітьми, бракує методичної літератури тощо. Результати деяких опитувань подано на діаграмах.

Проанализированы результаты социологического исследования "Одаренный ребенок в современной школе", проведенного социологической лабораторией Волынского института последипломного педагогического образования в течение 2008 - 2010 гг. в учебных заведениях области. Выявленные проблемы образовательных учреждений по развитию одаренных школьников (ОШ) разделены на подгруппы (нормативно-правовое обеспечение, особенности подготовки учителя, формирование благоприятной среды, самооценка одаренных учащихся, их жизненные приоритеты). Указано, что 90 % опрошенных директоров школ считают, что кадровый состав возглавляемого ими учебного заведения обеспечивает эффективное развитие ОШ. Выделены субъективные и объективные трудности, возникающие в процессе работы с ОШ: отсутствует финансирование программ "Одаренность", дети перегружены, слабой является материальная база, низкая заработная плата учителей, не предусмотрено обеспечение дополнительными часами учителей, работающих с одаренными детьми, не хватает методической литературы и т.д. Результаты некоторых опросов представлены в виде диаграмм.

The sociological research materials УGifted child at modern schoolФ are analyzed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + С5*421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кот Н. М. 
За крок від дорослого життя / Н. М. Кот // Пед. пошук. - 2013. - № 2. - С. 74-77. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Аргументовано проблему побудови моделі компетентнісного випускника ЗНЗ та проблему відсутності процесу передачі досвіду від старшого до молодшого покоління. Досліджено взаємини випускників ЗНЗ із однокласниками, вчителями та настрій школярів під час відвідування занять у школі. Вивчено чинники, які впливають на відвідування школярами занять, та кореляції прогулювання занять учнями у сільських та міських школах. Проаналізовано роль учнівського самоврядування для розкриття особистості учнів та у розвитку школи як суспільного інституту. З'ясовано очікування випускників ЗНЗ щодо майбутньої професії, місця проживання та сімейного стану. Наголошено на ролі родини у створенні психологічного та матеріального комфорту випускників ЗНЗ. Дані психологічного анкетування подано на рисунках.

Аргументирована проблема построения модели компетентностного выпускника ОУЗ и проблема отсутствия процесса передачи опыта от старшего к младшему поколению. Исследованы взаимоотношения выпускников ОУЗ с одноклассниками, учителями и настроение школьников во время посещения занятий в школе. Изучены факторы, влияющие на посещение школьниками занятий и корреляции показателей прогулов занятий учащимися в сельских и городских школах. Проанализирована роль ученического самоуправления для раскрытия личности учащихся и в развитии школы как общественного института. Выяснены ожидания выпускников ОУЗ каасательно будущей профессии, места жительства и семейного положения. Отмечена роль семьи в создании психологического и материального комфорта выпускников ОУЗ. Данные психологического анкетирования представлены на рисунках.

Argued are the problem of constructing a model of competence graduate CEI and the problem of lack of the transfer of experience from the older to the younger generation. Investigated are the relationships between CEI graduates with classmates, teachers and students cheer during attendance to school education. Studied are the factors that affect school children to attend classes and correlation of missing training by students in rural and urban schools. Analyzed is the role of student government to disclose the identity of students and the development of the school as a social institution. Found are the CEI graduates expectations for future profession, place of residence and marital status. Emphasized is the role of families in creating psychological and material comfort graduates CEI. These psychological questionnaires are presented in figs.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Зайцева Л. І. 
Теорія та практика дошкільної освіти в сучасних експериментальних дослідженнях : монографія / Л. І. Зайцева, Л. І. Казанцева, Н. В. Гавриш, Н. А. Кот, Г. О. Лопатіна; ред.: І. Г. Улюкаєва; Бердян. держ. пед. ун-т. - Харків : Діса плюс, 2015. - 447 c. - укp.

Викладено методику та педагогічні технології дошкільної освіти, зокрема: формування у старших дошкільників науково-практичного досвіду у сфері природно-предметного довкілля, навчання дітей дошкільного віку української мови за умов білінгвізму, навчання дітей старшого дошкільного віку складати розповіді-роздуми, навчання молодших дошкільників діалогічного мовлення. Досліджено проблеми формування фізичної готовності дітей до шкільного навчання, організації театралізованої гри в сучасному ДНЗ, правового виховання як засобу соціалізації дітей старшого дошкільного віку, впливу ЗМІ на дітей дошкільного віку. Проаналізовано модель психологічного супроводу формування образу "Я" дитини старшого дошкільного віку засобами танцювально-ігрової діяльності. Висвітлено результати дослідження шляхів розвитку професійних якостей майбутніх педагогів дошкільної освіти: професійної спостережливості, професійної рефлексії, професійної свідомості. Викладено теоретико-методологічні засади дослідження історії становлення і розвитку вітчизняної дошкільної освіти та подано його результати.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА795314 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Професійна компетентність фахівців дошкільної освіти: сучасні вектори формування : монографія / Н. Григор'єва, І. Дичківська, О. Донченко, Т. Єськова, Л. Зайцева, О. Ілішова, Л. Казанцева, Н. Кот, Л. Мороз-Рекотова, А. Омеляненко, Ю. Семеняко, І. Улюкаєва; ред.: І. Г. Улюкаєва; Бердянський державний педагогічний університет. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2021. - 287 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Наведено результати науково-дослідної роботи колективу науковців кафедри дошкільної освіти Бердянського державного педагогічного університету, здійснених щодо шляхів розвитку професійної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти. Звернено увагу на розвиток професійної креативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами арт-терапії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА855127 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського