Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>A=Кофанова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кофанова О. С. 
Використання спеціальних знань при розслідуванні злочинних посягань на культурні цінності : Метод. рек. / О. С. Кофанова; Нац. акад. внутр. справ України. Навч.-наук. ін-т підготовки слідчих і криміналістів. - К. : Знання України, 2006. - 54 c. - Бібліогр.: с. 49-52. - укp.

Розглянуто діяльність міжнародних організацій стосовно охорони культурних цінностей. Проаналізовано нормативно-правову базу України з даного питання. Висвітлено поняття спеціальних знань і можливості їх ефективного використання під час розслідування злочинів. Запропоновано перелік експертиз, які призначаються по справах даної категорії.

Рассмотрена деятельность международных организаций, касающаяся охраны культурных ценностей. Проанализирована нормативно-правовая база Украины по данному вопросу. Освещены понятие специальных знаний и возможности их эффективного использования во время расследования преступлений. Предложен перечень экспертиз, назначаемых по делам данной категории.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х894.9(4УКР)3 + Х893.9(4УКР)413.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676442 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кофанов А. В. 
Криміналістична техніка : навч. посіб. Кн. 1 / А. В. Кофанов, О. Л. Кобилянський, О. С. Кофанова, О. В. Літвінова, О. Ф. Сулява, І. М. Ганджа; Навч.-наук. ін-т підготов. слідчих і криміналістів Київ. нац. ун-ту внутр. справ. - К. : КИЙ, 2006. - 456 c. - (Наук. б-ка криміналіста). - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні проблеми криміналістичної техніки як галузі науки криміналістики. Охарактеризовано об'єкти та методи судово-оперативної та судово-дослідницької фотографії, судової балістики, дактилоскопічної експертизи. Розкрито криміналістичні критерії визначення холодної зброї. Наведено методичні рекомендації щодо експертного дослідження документів зі спеціальними засобами захисту. Розглянуто особливості застосування спеціальних знань для розслідування злочинів, пов'язаних з культурними цінностями.

Освещены теоретические и практические проблемы криминалистической техники как отрасли науки криминалистики. Охарактеризованы объекты и методы судебно-оперативной и судебно-исследовательской фотографии, судебной баллистики, дактилоскопической экспертизы. Раскрыты криминалистические критерии определения холодного оружия. Даны методические рекомендации по экспертному исследованию документов со специальными средствами защиты. Рассмотрены особенности применения специальных знаний для расследования преступлений, связанных с культурными ценностями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х894.1я73 + Х894.9(4УКР)я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350627/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Землянских Н. Г. 
Модификация активности $E bold roman Ca sup 2+-АТРазы эритроцитов под влиянием глицерола, замораживания и в средах с различной ионной силой = Modification of erythrocytes' $E roman Ca sup 2+-ATPase activity under glycerol and freezing effect and in media with different ionic strength / Н. Г. Землянских, О. А. Кофанова, Л. А. Бабийчук // Пробл. криобиологии. - 2005. - 15, № 2. - С. 173-183. - Библиогр.: 16 назв. - англ.


Ключ. слова: эритроциты, криоконсервирование, глицерол, Ca"2+-АТРаза
Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*732.241с8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14260 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Землянских Н. Г. 
$E bold roman Ca sup 2+-АТРаза эритроцитов человека модифицируется под действием глицерола и низких температур / Н. Г. Землянских, О. А. Кофанова // Пробл. криобиологии. - 2005. - 15, № 3. - С. 529-532. - Библиогр.: 11 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р454.999

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14260 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Кофанова О. А. 
Влияние глицерола на активность $E bold roman Ca sup 2+-АТРазы и асимметричное распределение липидов в мембране эритроцитов человека = Glycerol effect on $E roman Ca sup 2+-ATPase activity and asymmetric lipid distribution in human erythrocyte membrane / О. А. Кофанова // Пробл. криобиологии. - 2006. - 16, № 4. - С. 424. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*732.241-642.9:Г2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14260 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Землянських Н. Г. 
Кріоконсервування еритроцитів людини під захистом Гліцеролу і ПЕО-1500 для клінічного застосування: зміна активності $E bold roman Ca sup 2+-АТРази / Н. Г. Землянських, О. О. Кофанова, М. В. Хоменко, Л. О. Бабійчук // Клініч. хірургія. - 2006. - № 4-5. - С. 93. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*732.241*716-636-601.2с8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26838 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Кофанова О. А. 
Модификации белков мембрано-цитоскелетного комплекса при криоконсервировании эритроцитов человека в присутствии глицерола / О. А. Кофанова, Н. Г. Землянских // Пробл. криобиологии. - 2008. - 18, № 3. - С. 282-284. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Изучены модификации мембрано-цитоскелетного комплекса эритроцитов, экспонированных в растворе глицерола и криоконсервированных под его защитой, в средах различной ионной силы. Установлено, что глицерол оказывает слабое влияние на структуру мембрано-цитоскелетного комплекса эритроцитов, а различия в белковом спектре размороженных деглицеринизированных эритроцитов и нативных клеток также незначительны.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*732.241*725.111.3-636-601.2 с3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кофанова О. О. 
Модифікація функціональної активності $Ebold { roman Са sup 2+ }-АТФази і мембрано-цитоскелетного комплексу еритроцитів під впливом гліцерину та кріоконсервування : Автореф. дис... канд. біол. наук / О. О. Кофанова; НАН України. Ін-т пробл. кріобіології і кріомедицини. - Х., 2007. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*732,241-642:Г244.123 с8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351760 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кофанова О. С. 
Теоретичні та практичні аспекти використання спеціальних знань при розслідуванні злочинних посягань на культурні цінності : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.09 / О. С. Кофанова; Акад. адвокатури України. - К., 2011. - 18 c. - укp.

Проаналізовано зміст діючих нормативних актів, що регулюють питання правової охорони та використання культурних цінностей, визначено шляхи вдосконалення сучасного законодавства. Запропоновано уточнені поняття "культурні цінності", "пам'ятки історії і культури", "антикваріат" і визначено їх взаємозалежність. Досліджено існуючі наукові визначення поняття спеціальних знань та досліджено проблемні питання форм використання цих знань. Проаналізовано слідчу практику призначення експертиз у справах, де предметом злочинних посягань є культурні цінності. Надано розгорнуту класифікацію та характеристику найбільш розповсюджених експертиз, які призначаються у справах і сформульовано питання, які виносяться на дослідження. Запропоновано процесуальні та криміналістичні рекомендацій щодо використання спеціальних знань безпосередньо слідчим і спеціалістом під час проведення окремих слідчих дій. Узагальнено правові, організаційно-тактичні та технічні аспекти профілактики злочинів даної категорії. Запропоновано пропозиції щодо профілактики злочинних посягань на культурні цінності, які сприятимуть зменшенню кількості вчинюваних у цій сфері злочинів, усуненню упущень і недоробок у діяльності державних і громадських організацій у сфері культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х893.9(4УКР)413.9 + Х894.9(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА383497 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кофанова О. В. 
Хімія : навч. посіб. Ч. 1 / О. В. Кофанова; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К., 2010. - 168 c. - Бібліогр.: 17 назв - укp.

Висвітлено фундаментальні закономірності перебігу хімічних процесів, які відбуваються під час взаємодії різних речовин. Розкрито причини та можливості взаємного перетворення представників основних класів неорганічних сполук. Показано залежності хімічних властивостей речовин від будови атомів і молекул, типу хімічного зв'язку та геометричної форми молекул, агрегатного стану речовини. Увагу приділено електрохімічним окисно-відновним процесам, катодному осадженню й анодному окисненню металів, корозії, електролітичній дисоціації води, гідролізу солей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352818/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кофанова О. В. 
Хімічна підготовка майбутніх інженерів-екологів: теорія і практика : монографія / О. В. Кофанова. - К. : НТУУ "КПІ", 2012. - 399 c. - Бібліогр.: с. 326-359 - укp.

Обгрунтовано методологічні, методичні та науково-практичні засади хімічної підготовки майбутніх екологів у технічних ВНЗ III - IV рівнів акредитації. Досліджено стан хімічної підготовки студентів-екологів у вітчизняних технічних ВНЗ, а також в університетах Росії, країн Європи, США та Канади. Охарактеризовано й експериментально перевірено компетентнісно орієнтовану методичну систему хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів, виявлено педагогічні умови, що сприятимуть найефективнішому її втіленню у навчальний процес. Узагальнено багаторічний практичний досвід автора щодо формування у майбутніх екологів хімічної та професійної компетентності у процесі вивчення хімічних і споріднених професійно орієнтованих і фахових дисциплін. Проведено порівняльний аналіз хімічної складової професійної підготовки бакалаврів-екологів в університетах країн Європи. Викладено принципи та критерії відбору змісту хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-3 + Е0*807*803.2 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760284 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кофанова О. В. 
Екологія ноосфери : тлумач. слов.-довід. : для студ. ВНЗ / О. В. Кофанова. - К. : Пед. думка, 2012. - 202 c. - Бібліогр.: с. 179-180 - укp.

Наведено відомості про найважливіші терміни, закони сучасної екологічної науки, теоретичний матеріал з вивчення курсів урбоекології, екології людини та ноосфери, загальної хімії, грунтознавства, гідрології, біогеохімії. Застосовано нову українську систематичну хімічну номенклатуру, розроблену на основі рекомендацій Міжнародної спілки теоретичної та практичної хімії комісією з наукової термінології при Верховній Раді України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 я212 + А733

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кофанова О. В. 
Компетентнісно орієнтована методична система хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у вищих технічних навчальних закладах / О. В. Кофанова // Енергетика: економіка, технології, екол.. - 2012. - № 1. - С. 115-127. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано підходи до вдосконалення хімічної підготовки студентів-екологів у технічних ВНЗ. Розроблено концептуальні положення та модель компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів з позицій блочно-модульного та особистісно орієнтованого підходів. Зроблено висновки щодо принципів її побудови, потенційних можливостей у напрямку формування та розвитку в студентів-екологів необхідних для подальшого навчання та професійної діяльності компетентностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р3-3

Шифр НБУВ: Ж22833 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кофанова О. 
Якісні та кількісні аспекти хімічної підготовки студентів-екологів у ВНЗ Канади та США / О. Кофанова // Вища шк.. - 2012. - № 2. - С. 30-41. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто сучасну екологічну освіту, яка має два напрями – суто екологічний і природоохоронний, які є не тільки взаємопов’язані, а й сприяють накопиченню знань про природу, людину, її місце в навколишньому середовищі. Відзначено, що в основі професійної підготовки майбутніх фахівців-екологів у ВНЗ Канади та США розроблено ефективні методичні системи хімічної підготовки студентів. Проаналізовано навчальні плани підготовки бакалаврів інженерії у деяких університетах США та Канади, хімічний цикл підготовки яких представлений різноманітними та різноплановими дисциплінами, і навчальне навантаження, що припадає на кожну з дисциплін хімічного циклу, зазвичай є достатнім для якісного набуття студентами-екологами необхідних ключових, хімічних і професійних компетентностей.

Рассмотрено современное экологическое образование, которое имеет два направления - сугубо экологическое и природоохранное, которые являются не только взаимосвязаны, но и способствуют накоплению знаний о природе, человеке, его месте в окружающей среде.Отмечено, что в основе профессиональной подготовки будущих специалистов-экологов в ВУЗ Канады и США разработаны эффективные методические системы химической подготовки студентов. Проанализированы учебные планы подготовки бакалавров инженерии в некоторыхуниверситетах США и Канады, химический цикл подготовки которых представлен разнообразными и разноплановыми дисциплинами, и учебная нагрузка, приходящаяся на каждую из дисциплин химического цикла, обычно является достаточной для качественного приобретения студентами-экологами необходимых ключевых, химических и профессиональных компетенций.

Іs considered the modern environmental education, which has two lines - especially ecological and environmental, that are not only interrelated, but also contribute to the accumulation of knowledge about nature, man and his place in the environment. It is noted that the basis for future training of environmental specialists in the universities of Canada and the United States developed effective methodology of the chemical preparation of students. Analyzed the curricula of Bachelor Engineering in someuniversities in the U.S. and Canada, the chemical cycle of which presented a variety of disciplines and backgrounds, and teaching load borne by each of the disciplines of the chemical cycle is usually sufficient for the acquisition of high-quality students, environmentalists need the key, chemical, and professional competencies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(7СПО)3 + Б1 р(7КАН)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кофанова О. 
Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів-екологів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. Кофанова // Вища шк.. - 2012. - № 8. - С. 72-87. - укp.

Досліджено засоби активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів-екологів. Виявлено потенційні можливості інформаційно-комунікативних технологій щодо збільшення частки творчої складової в процесі хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів, створення ситуації успіху. Розглянуто особливості навчально-інформаційного середовища технічного університету, в якому розгортається педагогічний процес хімічної підготовки майбутніх спеціалістів-екологів. Виокремлено основні типи комп’ютерних засобів, які активно запроваджуються у сучасний навчально-виховний процес. Визначено мету технології портфоліо.

Исследованы средства активизации учебно-познавательной деятельности студентов-экологов. Выявлены потенциальные возможности информационно-коммуникативных технологий по увеличению доли творческой составляющей в процессе химической подготовки будущих бакалавров-экологов, создание ситуации успеха. Рассмотрены особенности учебно-информационной среды технического университета, в котором разворачивается педагогический процесс химической подготовки будущих специалистов-экологов. Выделены основные типы компьютерных средств, которые активно внедряются в современный учебно-воспитательный процесс. Определены цели технологии портфолио.

Investigated a means of enhancing learning and cognitive activity of students in ecology. Revealed the potential of ICT to increase the share of the creative component in the chemical preparation of future bachelors in ecology, creating a situation ofsuccess. The features educational information environment Technical University, which turns the pedagogical process of chemical preparation of future environmental specialists. The main types of computer tools, actively implemented in the modern educational process. The purposes of technology portfolio.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кофанова О. В. 
Хімічна підготовка майбутніх фахівців-екологів - вважливий напрям забезпечення екологічної безпеки країни / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 46-55. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Виявлено та обгрунтовано роль хімічної складової вищої технічної екологічної освіти в забезпеченні збалансованого розвитку і екологічної безпеки України. Встановлено, що хімічні знання в циклі професійної підготовки бакалаврів екології виконують, водночас, функції і фундаментальної, і світоглядної освіти, а хімічні компетенції є неодмінною базою для опанування професійно орієнтованих і фахових дисциплін. Експериментально досліджено рівень хімічної підготовки студентів-екологів, на прикладі вступників до НТУУ "КПІ" на спеціальність "Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування" проаналізовано стан успішності абітурієнтів з хімії. Констатовано низький рівень хімічної підготовки майбутніх фахівців. Запропоновано шляхи удосконалення процесу хімічної підготовки майбутніх екологів, недостатній чи незадовільний рівень підготовки яких створює передумови для сповільнення розвитку багатьох галузей народного господарства, а також загрожує життю майбутніх поколінь.

Выявлена и обоснована роль химической составляющей высшего технического экологического образования в обеспечении устойчивого развития и экологической безопасности Украины. Установлено, что химические знания в цикле профессиональной подготовки бакалавров экологии выполняют одновременно функции и фундаментального, и мировоззренческого образования, а химические компетенции является необходимой базой для овладения профессионально ориентированными и специальными дисциплинами. Экспериментально исследован уровень химической подготовки студентов-экологов; на примере поступающих в НТУУ "КПИ" на специальность "Экология, охрана окружающей среды и сбалансированное природопользование" проанализировано состояние успеваемости абитуриентов по химии. Констатирован низкий уровень химической подготовки будущих специалистов. Предложены пути усовершенствования процесса химической подготовки будущих экологов, недостаточный или неудовлетворительный уровень подготовки которых создает предпосылки для замедления развития многих отраслей народного хозяйства, а также угрожает жизни будущих поколений.

The importance of chemical component of higher technical ecological education for ensuring the balanced development and ecological safety of Ukraine has been analyzed. The article has also defined, that the knowledge of chemistry in the cycle of professional bachelor training in ecology carries out at the same time the functions of fundamental and world view education, and chemical competencies are integral base for professional oriented and specialistТs disciplines mastering. Not complete or not dissatisfied level of chemical training of future specialists-ecologists creates pre-conditions for slowing down the development of many spheres of national economy and threats the life of future generations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1(4УКР) в2:Г + Г. р3-312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кофанова О. В. 
Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 48-56. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Обгрунтовано основні принципи відбору змісту хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів у технічних ВНЗ України. Встановлено, що хімічні знання виконують функції фундаментальної та світоглядної дисципліни освіти, а тому є необхідною базою для вивчення професійно орієнтованих і фахових дисциплін. У зв'язку з цим відбір змісту хімічної підготовки здійснюється, грунтуючись на принципах системності, фундаментальності, послідовності, науковості, практичної спрямованості хімічного навчального матеріалу, а особлива увага приділяється посиленню внутрішньо-міждисциплінарних зв'язків з метою валеологізації, гуманізації та гуманітаризації хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів.

Обоснованы основные принципы отбора содержания химической подготовки будущих специалистов-экологов в технических ВУЗ Украины. Отмечено, что химические знания выполняют функции фундаментальной и мировоззренческой дисциплины образования, а потому являются необходимой базой для изучения профессионально ориентированных и специальных дисциплин. В связи с этим отбор содержания химической подготовки осуществляется на базе принципов системности, фундаментальности, последовательности, научности, практической направленности химического учебного материала. Особое внимание уделяется усилению внутренне-междисциплинарных связей с целью валеологизации, гуманизации и гуманитаризации химической подготовки будущих бакалавров-экологов.

substantiated the basic principles of selecting the content of the chemical preparation of future environmental specialists in technical universities in Ukraine. Found that the chemical knowledge serve as a fundamental discipline and ideological education, so it is a necessary base for exploring the career-oriented and specialized courses. In this regard, the selection of the chemical content of the preparation is carried out based on the principles of consistency and fundamental sequences, scientific, practice-oriented training material chemistry and focuses on strengthening multidisciplinary links internally to valeologizatsii, humanization, and humanization of the chemical preparation of the future bachelors environmentalists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р21-3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кофанова О. 
Порівняння хімічної складової програм підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у деяких технічних ВНЗ України, університетах Австралії та Нової Зеландії / О. Кофанова // Вища освіта України. - 2011. - № 4. - С. 95-104. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Досліджено хімічну підготовку майбутніх інженерів з охорони навколишнього середовища у вищих закладах освіти Австралії й Нової Зеландії, яка є більш послідовною, грунтовною, різноманітною та відповідає основним вимогам, що висуваються до професійної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів, ніж у вітчизняних технічних ВНЗ. На основі аналізу австралійського та новозеландського досвіду щодо вдосконалення хімічної підготовки майбутніх екологів у вітчизняних технічних ВНЗ запропоновано: розроблення методичної системи підготовки студентів-екологів, урахування результатів зовнішнього незалежного оцінювання з хімії як обов'язкового у разі вступу на технічні екологічні напрями навчання; посилення хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів за рахунок уведення до навчальних планів професійно орієнтованих хімічних дисциплін та спецкурсів.

Исследована химическая подготовка будущих инженеров по охране окружающей среды в ВУЗ Австралии и Новой Зеландии, которая является более последовательной, основательной, разнообразной и отвечает основным требованиям, предъявляемымк профессиональной подготовке будущих бакалавров-экологов, чем в отечественных технических ВУЗ. На основе анализа австралийского и новозеландского опыта совершенствования химической подготовки будущих экологов в отечественных технических ВУЗ предложено: разработать методическую систему подготовки студентов-экологов, учитывать результаты внешнего независимого оценивания по химии как обязательного при поступлении на технические экологические направления обучения, усилить химическую подготовку будущих инженеров-экологов за счет введения в учебные планы профессионально ориентированных химических дисциплин и спецкурсов.

Studied the chemical preparation of future engineers for the protection of the environment in higher educational institutions in Australia and New Zealand, which is consistent, solid, diverse, and meets the basic requirements for the training of future bachelors environmentalists than the national technical universities. Based on the analysis of Australian and New Zealand experience of improving the training of future chemical ecologists in local technical high schools offered: Developing methodical system of training students in ecology: applying the results of an external independent evaluation of chemistry as compulsory admission to the technical direction of environmental education, strengthening the training of future chemical engineers, environmentalists by introducing into the curriculum of professionally oriented chemical disciplines and specialized courses.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р21-312

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кофанова О. 
Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів / О. Кофанова // Вища освіта України. - 2012. - № 3. - С. 66-74. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто розроблену модель методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів, яка базується на комплексному застосуванні системно-синергетичного, компетентісного, блочно-модульного та особистісно орієнтованого підходів. Досліджено її основні складники. Визначено напрями її розвитку й удосконалення. Вміщено модель компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів у технічних ВНЗ. Зауважено, що система є складною, відкритою, динамічною, розвивається нелінійно та за результатами проміжного контролю може бути доповнена новими компонентами й складниками. Відмічено, що система покликана забезпечити про модульне розкриття змісту хімічних і хімічно спрямованих курсів у межах традиційних форм університетського навчання.

Рассмотрено разработанную модель методической системы химической подготовки будущих инженеров-экологов, которая базируется на комплексном применении системно-синергетического, компетентносного, блочно-модульного и личностно ориентированного подходов. Исследованы ее основные составляющие. Определены направления ее развития и совершенствования. Помещена модель компетентно ориентированной методической системы химической подготовки будущих инженеров-экологов в технических ВУЗ. Замечено, что система является сложной, открытой, динамичной, развивается нелинейно и по результатам промежуточного контроля может быть дополнена новыми компонентами и частями. Отмечено, что система призвана обеспечить о модульное раскрытия содержания химических и химически направленных курсов в рамках традиционных форм университетского обучения.

Is considered a model developed methodical system of chemical preparation of future engineers, environmentalists, which is based on the integrated use of the system-synergy, competence, modular and individually oriented approaches. Studied its main components. The directions of its development and improvement. Placed competency model oriented methodical system of chemical preparation of future environmental engineers in technical universities. Observed that the system is a complex, open, dynamic, nonlinear and develops according to the results of the intermediate control can be extended with new components and parts. It is noted that the system is designed to ensure disclosure of the contents of the unit, and chemical designed courses in the traditional forms of university education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р3-3

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кофанова О. В. 
Дослідно-експериментальна перевірка ефективності методичної системи хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 4. - С. 59-69. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Експериментально-дослідним методом обґрунтовано ефективність функціонування авторської методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів і доцільність її впровадження в навчальний процес їх професійної підготовки. Детально описано алгоритм проведення педагогічного експерименту. За допомогою статистичного аналізу серії експериментальних даних доведено результативність і дієвість запропонованої моделі методичної системи хімічної підготовки студентів-екологів.

Экспериментально-исследовательским методом обоснована эффективность функционирования авторской методической системы химической подготовки будущих инженеров-экологов и целесообразности ее внедрения в учебный процесс их профессиональной подготовки. Подробно описан алгоритм проведения педагогического эксперимента. Доказана результативность и действенность предложенной модели методической системы химической подготовки студентов-экологов с помощью статистического анализа серии экспериментальных данных.

Experimental research method justified the performance of the author's methodical system of chemical training of future engineers, ecologists and feasibility of its implementation in the educational process of their training. Detailed description of the algorithm of the pedagogical experiment. Proved the effectiveness and efficiency of the proposed model of methodical system of chemical preparation of students in ecology by statistical analysis of a series of experimental data.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського