Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Коханко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Коханко О. М. 
Основи науково-педагогічних досліджень : Навч. посіб. для студ. ВНЗ / О. М. Коханко. - Хмельниц. : ХНУ, 2005. - 254 c. - Бібліогр.: с. 216-220. - укp.

Розглянуто науку як продуктивну силу розвитку суспільства, наукові дослідження (НД) як форму розвитку педагогіки як науки. Висвітлено особливості формування гіпотези НД, підготовки рукопису наукової роботи студента та його захисту. Розкрито суть поняття методології та методики науково-педагогічного дослідження. Охарактеризовано принципи НД, описано види педагогічного експерименту. Наведено якісну та кількісну характеристику результатів педагогічного дослідження.

Рассмотрены наука как производительная сила развития общества, научные исследования (НИ) как форма развития педагогики как науки. Освещены особенности формирования гипотезы НИ, подготовки рукописи научной работы студента и ее защиты. Раскрыта сущность понятия методологии и методики научно-педагогического исследования. Охарактеризованы принципы НИ, описаны виды педагогического эксперимента. Приведена качественная и количественная характеристика результатов педагогического исследования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 е я73 + Ч481.268 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672956 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Скиба М. Є. 
Теорія і практика професійно-орієнтаційної роботи з молоддю : навч. посіб. / М. Є. Скиба, О. М. Коханко. - Хмельниц. : ХНУ, 2007. - 322 c. - Бібліогр.: с. 317-320. - укp.

Розглянуто основні положення теорії професійно-орієнтаційної роботи з молоддю. Розкрито сутність, мету, завдання, закономірності та етапи розвитку професійної орієнтації. Проаналізовано методики визначення професійної спрямованості особистості, визначено чинники позитивного впливу на вибір професії. Досліджено трансформації соціально-економічної моделі суспільства та розвиток професійної освіти. Проаналізовано актуальні проблеми професійного самовизначення та соціально-професійної адаптації молоді, розглянуто мотиви вибору професії та їх взаємозв'язок. Висвітлено питання працевлаштування молодого фахівця. Викладено основи управління професійною орієнтацією молоді та його навчально-методичне забезпечення. Розроблено практичні завдання для проведення професійно-орієнтаційної роботи.

Рассмотрены основные положения теории профессионально-ориентационной работы с молодежью. Раскрыты сущность, цель, задания, закономерности и этапы развития профессиональной ориентации. Приведены методики определения профессиональной направленности личности, установлены факторы позитивного влияния на выбор профессии. Исследованы трансформации социально-экономической модели общества и развитие профессионального образования. Проанализированы актуальные проблемы профессионального самоопределения и социально-профессиональной адаптации молодежи, рассмотрены мотивы выбора профессии и их взаимосвязь. Освещены вопросы трудоустройства молодого специалиста. Разработаны основы управления профессиональной ориентацией молодежи и его учебно-методическое обеспечение, а также практические задания для проведения профессионально-ориентационной работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 я7 + Ю941.19-734 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689836 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Коханко О. Г. 
Формування у студентів знань і вмінь проектування уроку на засадах матрично-модульного підходу : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О. Г. Коханко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 22 c. - укp.

Розглянуто структуру кваліфікаційних комплексних вмінь проектування уроку (ПУ), теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель поетапного формування у студентів комплексних вмінь ПУ на основі матричного-модульного підходу, теоретично обгрунтовано й апробовано у практиці навчання студентів матрично-модульну технологію ПУ. Розроблено та практично апробовано загальний алгоритм ПУ, систему знань-правил з ПУ та систему завдань з ПУ на засадах матрично-модульного підходу для студентів спеціальності "Початкове навчання". Запропоновано та практично перевірено зміст консультативних тренінгів для студентів IV курсу, основна мета яких інтеграція дидактичних і методичних знань і вмінь з ПУ у комплекс (систему).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.290 + Ч421.260.11 + Ч421.260.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367580 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бондар В. І. 
Дидактика: теорія і технологія її вивчення : навч.-метод. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закл. спец. "Початкова освіта" / В. І. Бондар, О. Г. Коханко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Ін-т педагогіки і психології. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - 145 c. - Бібліогр.: с. 142-144. - укp.

Посібник містить методичні матеріали з курсу "Дидактика", у тім числі, навчальну програму з дисципліни, опорні конспекти лекцій, методичні рекомендації щодо підготовки до практичних, лабораторних і самостійних робіт, індивідуального підсумкового проекту, тестові завдання, питання для самоперевірки. У лекційній частині розглянуто дидактику як галузь педагогіки, розкрито її суть, функції, основні категорії, зв'язок теорії навчання з іншими науками. Стисло викладено історію виникнення та розвитку дидактики, зокрема в Україні. Увагу приділено поняттям цілепокладання в дидактиці, процесу навчання як цілісній системі, акцентовано на методах, прийомах і засобах навчання. Подано детальну інформацію про форми організації навчання та навчальної діяльності, контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів, закономірності, принципи та технології навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА754136 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського