1. |
Коханський Т. Маркетинг і логістика в аспекті обслуговування клієнта у проекологічній моделі управління підприємством : монографія / Т. Коханський, С. Т. Курек; Пер.: М. О. Сорока, Л. В. Стемплевська; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013. - 198 c. - Бібліогр.: с. 193-198 - укp.Розглянуто теоретичні основи у сфері логістичного обслуговування клієнта відповідно до маркетингово-екологічної функції управління підприємством, із зазначенням стратегічних областей логістичної системи з точки зору її цільової ефективності та результативності. Розроблено показники ефективності логістичних систем. Представлено загальні рекомендації з оцінювання логістичної ефективності і результативності. Досліджено маркетингові та екологічні аспекти логістики, а також систему ERP як фактор вдосконалення ланцюга поставок. Індекс рубрикатора НБУВ: У529.0-591 + У9(4ПОЛ)290-591
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА770214 Пошук видання у каталогах НБУВ
|