Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Коць В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Коць В. В. 
Вплив сім’ї на виховання й навчання дитини з особливостями психофізичного розвитку / В. В. Коць // Пед. пошук. - 2011. - № 4. - С. 9-13. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто концептуальні аспекти інклюзивної освіти, інтегрування дітей з особливостями психофізичного розвитку в загальноосвітній простір України. Висвітлено організацію діяльності та методичні рекомендації щодо реалізації моделі інклюзивної школи, вплив сім’ї на успішне виховання та навчання дитини з особливостями психофізичного розвитку. Обговорено основні принципи інклюзивної освіти, її головне завдання та основні умови успішного виховання дітей з особливими потребами. Зроблено висновок, що інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами за умов загальноосвітнього закладу.

Рассмотрены концептуальные аспекты инклюзивного образования, интегрирования детей с особенностями психофизического развития в общеобразовательное пространство Украины. Отражена организация деятельности и методические рекомендации относительно реализации модели инклюзивной школы, влияние семьи на успешное воспитание и учебу ребенка с особенностями психофизического развития. Обсуждены основные принципы инклюзивного образования, его главную задачу и основные условия успешного воспитания детей с особенными потребностями. Сделан вывод, что инклюзивное образование – это система образовательных услуг, которая основана на принципе обеспечения основного права детей на образование и права получить его по месту жительства, что предусматривает учебу ребенка с особенными образовательными потребностями в условиях общеобразовательного заведения.

Conceptual aspects of inclusive education are considered, integrations of children with the features of development in general space of Ukraine. Organization of activity and methodical recommendations is reflected in relation to realization of model of inclusive school, influence on successful education and studies of child with the features of development. Basic principles of inclusive education, his main task and basic terms of successful education of children, are discussed with the special necessities. A conclusion is done, that inclusive education is the system of educational services, which is based on principle of providing of basic right of children on education and rights to obtain him domiciliary that foresees the studies of child with thespecial educational necessities in the conditions of general establishment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського