Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Кочнова І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Соколова Ю. О. 
Нові тенденції в суспільстві, що змінюють характер маркетингової діяльності / Ю. О. Соколова, І. В. Кочнова, М. М. Хандога // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2012. - Вип. 4. - С. 139-142. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто нові тенденції, наявні в суспільстві, та їх вплив на маркетингову діяльність за сучасних умов. Визначено основні трансформаційні напрями маркетингової стратегії бізнесу та джерела нових маркетингових можливостей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кочнова І. В. 
Розвиток медичного страхування в Україні / І. В. Кочнова // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2014. - Вип. 6. - С. 26-30. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто актуальні питання щодо розвитку медичного страхування в Україні. Науково обгрунтовано пропозиції, що сприятимуть ефективному запровадженню медичного страхування в систему охорони здоров'я України. Галузь охорони здоров'я потребує змін принципів фінансування для ліквідації практики постатейних бюджетів і здійснення оплати медичних послуг лікарень за рахунок загального бюджету. Найбільш ефективним і дієвим джерелом ресурсів для фінансування лікування може стати медичне страхування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)261.733 + Р11(4УКР)39

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кочнова І. В. 
Роль спеціальних заходів у формуванні бренда / І. В. Кочнова // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2015. - Вип. 3. - С. 4-8. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто питання підвищення значущості та цінності інформації, яка актуалізує вивчення процесів комунікації в цілому та технологій паблік рилейшнз зокрема. Показано, що все частіше маркетингові події стають ключовим елементом просування продукції компаній. Подієвий маркетинг, який раніше був невідомою складовою РR, виділений у самостійний вид діяльності, вийшов за межі суто інформаційної функції споживача. У зв'язку з цим все, що стосується формування бренда, є актуальним. Визначено, що особливе місце в житті сучасного бізнесу посідають спеціальні заходи, які впливають на формування бренда і надають змогу посилити дію всіх технологій і методів PR-просування, досягаючи синергетичного ефекту завдяки їх комплексному застосуванню. Технологія устатковуючого PR стає найефективнішим інструментом просування у сфері інформаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського