Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Крайник Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Житенко О. В. 
Динаміка коливань і компонування автовоза / О. В. Житенко, Л. В. Крайник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 588. - С. 31-35. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Наведена математична модель дає змогу здійснювати оптимізацію довжини колісної бази як з умов необхідності під розміщення двох легкових автомобілів на нижньому рівні, так і з умов мінімізації коливань та динамічних навантажень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Голенко К. Е. 
Комп'ютерне моделювання і аналіз напружено-деформованого стану каркаса кузова автобуса типу Low-entry / К. Е. Голенко, О. З. Горбай, Л. В. Крайник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2008. - № 614. - С. 63-67. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Комп'ютерено змодельовано та проаналізовано каркас кузова автобуса типу Low-entry; надано оцінку його рівноміцності за умовами визначення перевантажених зон із недопустимими значеннями напружень і деформацій. За результатами аналізу визначено особливості спільної поведінки класичної задньої та низькопідлогової міжосьової та передньої частини автобуса середнього класу типу Low-entry під дією різних навантажень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-044

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Голенко К. Е. 
Аналіз методів досліджень життєвого простору секцій кузовів автобусів класів М2 та М3 під час їх випробувань на міцність / К. Е. Голенко, О. З. Горбай, Л. В. Крайник // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2009. - № 641. - С. 21-28. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано поведінку секцій кузовів автобусів за умов напружено-деформованого стану під час їх випробувань на міцність. Досліджено фактори впливу на результуючу пасивну безпеку, визначену залишковим життєвим простором салону внаслідок нормативних випробувань.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Крайник Л. В. 
Обгрунтування та оцінка ефективності схеми гальмового приводу тривісного моноблочного автобуса / Л. В. Крайник, І. Г. Дуфанець // Вестн. ХНАДУ. - 2008. - Вып. 42. - С. 17-19. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зазначено, що реалізація в СНД пілотного проекту тривісного так званого 15-метрового міського автобуса/тролейбуса "Богдан А231" з моноблочним кузовом зумовила необхідність системного аналізу та перегляду традиційних засад проектування двовісних і дволанкових тривісних автобусів/тролейбусів. Проаналізовано 3 можливі схеми розділення гальмового приводу та оцінено їх ефективність з точки відповідності нормативним вимогам ЄЕК ООН N 13-09. Для збільшення швидкодії приводу запропоновано додаткове введення пришвидшувального клапана з диференціальним поршнем.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-042.730.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Крайник Л. В. 
Алгоритм моделювання руху автобусів у типових їздових циклах та особливості розрахунку лінійної витрати палива / Л. В. Крайник, М. Ф. Боднар // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2011. - № 701. - С. 38-42. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наведено алгоритми імітаційного моделювання руху автобусів II та III класів у типових приміському, міжміському та магістральному їздових циклах (тестах) для оцінювання лінійних норм витрати палива та паливно-швидкісної характеристики.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-082-320.7 + О808.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Крайник Л. В. 
Аналітичний опис кінематики кермового приводу автобуса із залежною передньою підвіскою / Л. В. Крайник, В. В. Попович // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2010. - № 678. - С. 68-73. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено дві конструктивні схеми виконання поздовжньої тяги кермового приводу (КП) автобуса А074. Одержано основні залежності для розрахунку кутів повороту лівого поворотного кулака колеса від лінійних розмірів ланок КП, їх прив'язувальних розмірів до рами автобуса та кутів повороту сошки кермового механізму.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Крайник Л. В. 
Динаміка і параметрична оптимізація гальмового приводу тривісного автобуса з моноблочним кузовом / Л. В. Крайник, І. Г. Дуфанець // Вісті Автомоб.-дор. ін-ту. - 2009. - № 2. - С. 33-36. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проведено стендові випробування з визначення гальмівних сил на кожному з коліс надвеликого тривісного автобуса з моноблочним кузовом типу А231 та здійснено порівняльний аналіз теоретичних та експериментальних результатів. За результатами випробувань внесено пропозиції щодо змін існуючої схеми пневмоприводу з метою покращання ефективності аварійної гальмової системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-042.730.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25607 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Горбай О. З. 
Міцність та пасивна безпека автобусних кузовів : монографія / О. З. Горбай, К. Е. Голенко, Л. В. Крайник; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2013. - 276 c. - Бібліогр.: с. 262-273 - укp.

Висвітлено основні аспекти теорії пасивної безпеки та рівноміцності кузовів, методи комплексного їх дослідження стосовно сучасних нормативних вимог щодо її забезпечення під час перевезення пасажирів в автобусах. Викладено загальні питання забезпечення життєвого простору та міцності конструкцій каркасів кузовів автобусів у разі ДТП. Розглянуто проблеми пасивної безпеки автобусів різних типів на етапах проектування, виготовлення та сертифікаційних випробувань. Наведено методику та розраховано рамний і несівний тип кузова на рівноміцність конструкції методами комп'ютерного моделювання варіанта виконання вимог правил ДСТУ UN/ECE R 66. Висвітлено методи реєстрації, вимірювання й обробки експериментальних даних під час випробувань автобусів на відповідність вимогам пасивної безпеки.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-044

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС55079 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Горбай О. З. 
Оцінка експлуатаційної ефективності компонувальних схем автобусів типу low-entry / О. З. Горбай, К. Е. Голенко, Л. В. Крайник // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2010. - № 1. - С. 66-75. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

На базі проведеного порівняльного аналізу ефективності використання на маршруті автобусів типу low-entry національного й закордонних виробників визначено продуктивність їх експлуатації залежно від пасажиромісткості, спорядженої та повної мас, корисного навантаження і габаритних розмірів досліджуваних моделей. Розглянуто особливості застосування модульних систем каркасу в межах одного сімейства автобусів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Крайник Л. В. 
Формування нормативної оцінки плавності руху автобусів / Л. В. Крайник, С. М. Назаркевич // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2009. - № 3. - С. 19-22. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто відмінність вібронавантажень водія і пасажирів автобуса, що пояснено специфікою і тривалістю поїздки. Аргументовано необхідність проведення теоретичних і експериментальних досліджень для створення нормативної бази щодо припустимих рівнів вібраційних навантажень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-016

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Автобусобудування та пасажирські перевезення в Україні : тези доп. Другої Всеукр. наук.-практ. конф., 17 - 18 берез. 2016 р., Львів / ред.: Л. Крайник, О. Горбай, М. Боднар; Нац. ун-т "Львів. політехніка", Ін-т інженер. механіки та трансп., Укр. ін-т автобусо-тролейбусобудування. - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2016. - 111 c. - укp.

Оцінено динаміку гальмування колісних транспортних засобів. Здійснено порівняльний огляд і аналіз міських автобусів катогорії М2. Розглянуто особливості побудови підсистеми для формування оптимального температурного стану двигуна та транспортного засобу за умов ITS. Досліджено вплив умов зовнішнього середовища на процес функціонування міських транспортно-пересадочних вузлів. Розроблено методику аналітичного нормування швидкості руху автобусів на міських маршрутах. Обгрунтовано необхідність застосування автобусів зміною трас їх маршрутів. Приділено увагу категоруванню автобусних маршрутів міського пасажирського транспорту.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53 я431(4УКР) + О385.3 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО34485 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Крайник Л. В. 
Концепція самохідних артилерійських систем нової генерації / Л. В. Крайник, М. Г. Грубель // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2017. - Вип. 1. - С. 74-80. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

На основі досвіду збройних конфліктів останніх десятиліть проаналізовано основні напрямки розвитку колісних самохідних артилерійських установок та їх технічні характеристики, що застосовуються у сучасних арміях. На основі проведеного аналізу сформовано технічну концепцію та визначено необхідність організації власного виробництва із залученням машинобудівного потенціалу економіки України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц531.12

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Крайник Л. В. 
Аналіз розвитку та формування концепції створення спеціальних ударних автомобілів / Л. В. Крайник, М. Г. Грубель, М. В. Дубно // Зб. наук. пр. Харків. ун-ту Повітр. сил. - 2017. - Вип. 5. - С. 140-145. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто питання забезпечення Збройних Сил (ЗС) України спеціальними ударними автомобілями. Проведено аналіз технічних характеристик, конструктивних особливостей, способів застосування спеціальних ударних автомобілів (СУА), які розроблені розвинутими державами і успішно застосовуються у збройних конфліктах останніх десятиліть та антитерористичній операції. Це надало змогу сформувати концепцію створення та розвитку СУА для ЗС України. Отримані результати є визначальними при обгрунтуванні необхідності розроблення та створення автомобілів такого класу для ЗС України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц531.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70455 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Крайник Л. В. 
Основні напрями розвитку середньотоннажних військових автомобілів / Л. В. Крайник, М. Г. Грубель // Автомоб. трансп.. - 2017. - Вып. 40. - С. 56-64. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано основні напрями розвитку середньотоннажних військових автомобілів сучасних армій, їх технічні характеристики. На основі проведеного аналізу визначено необхідність організації власного виробництва із залученням машинобудівного потенціалу економіки України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц80(4УКР)-93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Крайник Л. В. 
Аналіз розвитку сучасних бойових колісних машин / Л. В. Крайник, М. Г. Грубель, О. Д. Яльницький // Системи озброєння і військ. техніка. - 2017. - № 1. - С. 126-131. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто особливості створення та модернізації бойових колісних машин, враховуючи сучасні умови їх застосування. Проведено аналіз технічних характеристик існуючих зразків бойових колісних машин та на його основі визначено основні тенденції їх розвитку. Визначено, що підвищення можливостей БКМ, як правило, здійснюється за рахунок підвищення рухомості, вогневої потужності та бронезахисту. Це передбачає реалізацію принципу модульності при створенні корпусів, використанні нових матеріалів для забезпечення захищеності, різноманітності застосування бойових модулів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Крайник Л. В. 
Проблема оновлення автопарку Збройних сил України та формування перспективного типажу військової автомобільної техніки в аспекті сучасних тенденцій / Л. В. Крайник, М. Г. Грубель // Озброєння та військ. техніка. - 2018. - № 1. - С. 24-31. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто сучасний стан парку автомобілів та військової автомобільної техніки (ВАТ) Збройних сил (ЗС) України. З аналізу тенденцій розвитку ВАТ в арміях НАТО та необхідності оновлення застарілого парку автомобілів ЗС України сформовано перспективний типаж повнопривідної ВАТ та агрегатно уніфікованих бойових і спеціальних колісних машин з врахуванням потенціалу вітчизняного машинобудування та критичного імпорту агрегатів і вузлів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц621.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70654 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Крайник Л. В. 
Витрати у взаємозв'язку з термінами експлуатації міських автобусів / Л. В. Крайник, Д. П. Рубан, Г. Я. Рубан // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2017. - № 866. - С. 162-165. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано відмови деталей міських автобусів у взаємозв'язку з термінами експлуатації. Наведено динаміку зміни витрат на поточний ремонт та обслуговування від початку експлуатації до капітального ремонту, а також середньостатистичні витрати на капітальний ремонт автобуса.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Грубель М. Г. 
Дослідження конструктивних особливостей та тактико-технічних характеристик бойових броньованих машин типу MRAP / М. Г. Грубель, Л. В. Крайник, В. П. Хоменко // Системи озброєння і військ. техніка. - 2018. - № 1. - С. 7-19. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Обгрунтована актуальність дослідження конструктивних особливостей бойових броньованих машин (ББМ) типу MRAP, військово-наукового і науково-технічного супроводження робіт з підвищення захищеності військової автомобільної техніки (ВАТ). Проведено аналіз науково-методичної бази таких робіт та інформаційних джерел. Розглянуто основні конструктивні відмінності ББМ щодо забезпечення протимінного захисту; аналіз впливу бронювання ВАТ на тягово-швидкісні властивості ББМ; основні критерії щодо розробки ББМ, які враховують досвід ведення бойових дій, роль і місце у них сучасних ББМ типу MRAP, розроблення концепції виготовлення, компонувальних схем, тактико-технічних характеристик, можливості щодо розвитку ББМ виробничими підрозділами військово-промислового комплексу (ВПК), вітчизняні розробки та досягнення у галузі броньованого захисту легкоброньованих машин (ЛБМ), де проаналізовано методики бронювання, визначено кращі серед них за результатами удосконалення; основні параметри бронекорпусів ББМ типу MRAP та визначено їх класифікацію за масою та габаритами; особливості підходу до забезпечення протимінного захисту ББМ типу MRAP; класифікацію рівнів захисту броні відповідно використовуваних стандартів та їх основні характеристики; основні тактико-технічні характеристики ББМ типу MRAP, їх конструктивні особливості, способи застосування, використовуване озброєння та шляхи їх подальшого вдосконалення та розвитку. Запропоновано при розширенні номенклатури ББМ типу MRAP для забезпечення ЗС України, використовувати набутий досвід ПАР, країнами-членами НАТО, Росії, Казахстану для виготовлення нових зразків, що відповідають, з одного боку, вимогам щодо броньованого захисту, тягово-швидкісним властивостям та з іншого - стандартам НАТО, враховуючи вітчизняні наукові розробки та набутий практичний досвід щодо бронювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц531.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Рубан Д. П. 
Оцінка впливу введення площадок низького входу "low-entry" в структуру несівного кузова на ресурсні характеристики автобуса в експлуатації / Д. П. Рубан, Л. В. Крайник, Г. Я. Рубан // Автомоб. трансп. : сб. науч. тр. - 2018. - Вып. 43. - С. 31-35. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проведено оцінку впливу введення площадок низького входу в структуру несівного кузова на ресурсні характеристики автобуса. Наведено реальні приклади пошкоджень кузова та елементів підвіски. Запропоновано перегляд та уточнення граничних умов для розрахунку МКЕ каркасу кузова та вдосконалення структури та сортаменту труб.


Індекс рубрикатора НБУВ: О335.53-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70158 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Грубель М. Г. 
Оцінка тягово-швидкісних характеристик військової автомобільної техніки за умов руху бездоріжжям методами імітаційного моделювання / М. Г. Грубель, Л. В. Крайник, М. Ф. Боднар // Озброєння та військ. техніка. - 2019. - № 3. - С. 46-52. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Проведено аналіз відомих досліджень і методик комп'ютерного моделювання руху та оцінки прохідності повноприводних автомобілів в умовах бездоріжжя. Відомі теоретичні дослідження базуються на одержаних емпіричних характеристиках різних типів опорної поверхні за різних ступенях насиченості грунту вологою - модуля деформації. У країнах НАТО аналогічні дослідження та оцінка прохідності ВАТ базуються на оцінці несних властивостей опорної поверхні на основі емпіричного визначення т. зв. конусного індексу VCI (Vehicle Cone Index). Враховуючи методичні відмінності в оцінці прохідності радянською і західною науковими школами, акцентовано увагу на необхідності оцінки даного аспекту за допомогою комп'ютерного моделювання. Опрацьовано алгоритм оцінки прохідності - моделювання руху у середовищі імітаційного моделювання динамічних систем Simulink програмного комплексу MATLAB.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц62(4Укр)-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70654 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського