Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Краскевич В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Краскевич В. Є. 
Інформатика та комп'ютерна техніка : навч. посіб. Ч. 2. Табличний процесор Excel 2000 / В. Є. Краскевич, В. Р. Петренко, С. В. Кашуба, Є. Г. Зінченко; Кременчуц. ун-т економіки, інформ. технологій і упр. - Кривий Ріг : Мінерал, 2007. - 164 c. - Библиогр.: с. 163 - укp.

Розглянуто можливості застосування електронної таблиці Microsoft Excel 2000 під час проведення інженерних і економічних розрахунків, створення баз даних, складання графіків і діаграм. Описано такі сервісні функції Excel 2000, як введення тексту, перевірка правопису, створення малюнків, експорт, імпорт, копіювання та форматування даних, встановлення параметрів шрифту.

Рассмотрены возможности применения электронной таблицы Microsoft Excel 2000 при проведении инженерных и экономических расчетов, создании баз данных, составлении графиков и диаграмм. Описаны такие сервисные функции Excel 2000, как ввод текста, проверка правописания, создание рисунков, экспорт, импорт, копирование и форматирование данных, установка параметров шрифта.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.681-018.1Excelя73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: С10730/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Краскевич В. Є. 
Концепція створення учбового ситуаційного центру для фінансового, правового і зовнішньоторгового інжинірингу / В. Є. Краскевич, В. В. Литвинов, С. Л. Луцик, А. М. Кривогуб // Мат. машини і системи. - 2015. - № 1. - С. 124-129. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто концепцію створення учбового ситуаційного центру, яка дає нові розширені можливості для навчального процесу. Використовується для моделювання і прогнозування бізнес-процесів у фінансовому, правовому і зовнішньоторговому інжинірингу з метою прийняття оптимальних і ефективних рішень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.29 + Х819(4УКР)120.03 л3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Краскевич В. Є. 
Фінансовий інжиніринг як інструмент інноваційної діяльності в інвестиційних проектах / В. Є. Краскевич, А. В. Селіванова // Мат. машини і системи. - 2016. - № 1. - С. 71-78. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто алгоритм аналізу ефективності інвестування, за допомогою якого можна визначити можливі ризики й обрати інвестиційний проект, який відповідав би інтересам та можливостям суб'єкта господарювання (Замовника).


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Краскевич В. Є. 
Інформаційні технології для інноваційного інжинірингу / В. Є. Краскевич, А. В. Селіванова // Мат. моделювання в економіці. - 2018. - № 3. - С. 37-40. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано інформаційні інструменти для підтримки інноваційної діяльності. Розкрито поняття та особливості краудфандингових платформ. Проаналізовано перспективи розвитку краудфандингу в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74400 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рзаєва С. 
Особливості розробки інформаційної системи Automatic sales funnel / С. Рзаєва, Д. Рзаєв, В. Краскевич, А. Роскладка, В. Гамалій // Техн. науки та технології. - 2020. - № 2. - С. 186-196. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Описано технологію розробки інформаційної системи Automatic sales funnel, яка формує послідовність дій, які спочатку знайомлять потенційного клієнта з продуктом/послугою, а потім ведуть до здійснення нових і нових покупок. Ознайомлення з товарами/послугами та їх подальшим придбанням здійснюється на автоматичному рівні. В архітектуру інформаційної системи Automatic sales funnel закладено CRM систему, онлайн-сервіс для автоматизації аналітики е-маркетингу; власний сайт компанії, система управління контентом, що використовується для організації процесу створення, управління та редагування вмісту сайта компанії; автоматичні інструменти комунікації для ефективного управління маркетинговими стратегіями, з метою залучення потенційних клієнтів. Інформаційна система Automatic sales funnel повинна поєднувати в собі стратегію і тактику, які використовуються для залучення клієнтів, містить інструменти, які аналізують теперішній стан конкуренції на цільовому ринку та в Інтернет-мережі, повинна дозволити використовувати експертну оцінку, яка розбиває безлику масу покупців на різні сегменти, яким властиві схожість у поведінці та однаковість інтересів, щоб м'яко привести їх до придбання продуктів/послуг компанії. За останній час були опубліковані статті російських та американських учених, присвячені розгляду теоретичних основ побудови інформаційних систем Automatic sales funnel, проте досліджень українських вчених щодо розробки та архітектури інформаційної системи Automatic sales funnel відсутні. Прикладний підхід до реалізації інформаційної системи дозволить розробити власне програмне забезпечення для Automatic sales funnel, створити унікальний продукт "під ключ", створити семантичне ядро SEO для швидкої адаптації програмного продукту на цільовому ринку товарів/послуг. Мета статті - аналіз особливостей розробки інформаційної системи Automatic sales funnel. Надано загальне визначення інформаційної системи Automatic sales funnel. Сформульовано основні вимоги та надано визначення щодо режимів функціонування інформаційної системи Automatic sales funnel. Проаналізовано етапи розробки та змодельовано інформаційну систему Automatic sales funnel. Розроблено вебдодаток цієї системи. Висновки: в архітектуру етапів розробки Automatic sales funnel закладено новітню технологію за унікальним рішенням реалізації бізнес-процесів компанії, яка дозволяє створити семантичне ядро SEO для швидкої адаптації програмного продукту на цільовому ринку товарів/послуг, новітній лендинг із адаптуванням під різні цифрові пристрої, конверсійну форму використання схем з реалізації трафіку на лідогенерування та його адаптацію у СРМ-систему.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.41 + У.ф121.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101341 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Тищенко І. А. 
Голографічні технології як спосіб залучення інвестицій / І. А. Тищенко, В. Є. Краскевич // Мат. машини і системи. - 2022. - № 3. - С. 70-76. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження та формалізація методик донесення візуальної інформації на презентаціях та доцільності використання сучасних інформаційних технологій для візуалізації презентаційних об'єктів. Об'єкт дослідження та порівняння - інформаційна технологія голографічних 3D-вітрин та самі голографічні 3D-вітрини як сучасний пристрій для віртуалізації статичних та динамічних предметів, а також доповнення реальних об'єктів, що відповідають заданим розробником параметрам, шляхом створення доповненої реальності без використання мобільних додатків та камери смартфона. Проаналізовано голографічні технології та методи голографії. Використання технології голографії обумовлено збільшенням реалістичної реклами, впровадженням нових інформаційних технологій у суспільстві та збільшенням вимог суспільства до мультимедійних пристроїв. Методами представлення голографічних технологій можна вважати інформаційні технології створення презентаційних додатків, які використовуються для відображення 3D-голографічних презентацій. Розкрито поняття та особливості 3D-зображення. Досягти реалістичності представленої інформації можливо лише шляхом створення тривимірних зображень, які будуть розміщені у просторі. Динамічні зображення дозволяють повноцінно передати задум авторів та створити ефект присутності реального прототипу товару на презентації. Завдяки тому, що пристрій не має помітних оку елементів демонстрації зображення, у глядача не залишається сумніву у тому, що він бачить. Проаналізовано технології створення та проведено порівняння 2D- та 3D-голографії. Показано, що кожна з технологій має свої особливості й дозволяє використовувати голографічну 3D-вітрину як повноцінний замінник екрана. Технологічні особливості дозволяють використовувати голограму як прозорий екран монітора, що відкриває нові можливості для демонстрації та візуалізації товарів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.646

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23045 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського