Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Крейдун Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Крейдун Н. П. 
К вопросу об эффективности применения некоторых психологических методов в пенитенциарных учреждениях / Н. П. Крейдун, Е. Е. Поливанова, Л. Н. Яворовская, С. Г. Яновская // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 97-101. - рус.

Розглянуто напрямки психологічної роботи з жінками, що відбувають термін покарання у пенітенціарних закладах. Особливу увагу приділено груповим формам роботи. Викладено програму соціально-психологічного тренінгу, розраховану на роботу з засудженими за умов ізоляції від суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947.3с5

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Крейдун Н. П. 
Склонность к риску и делинквентное поведение / Н. П. Крейдун // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 169-172. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Проаналізовано деякі теоретичні підходи до вивчення ризику. Наведено результати експериментального дослідження схильності до ризику у неповнолітніх злочинців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947.1-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Крейдун Н. П. 
Основи пенітенціарної психології : навч. посіб. / Н. П. Крейдун, О. М. Лактіонов, А. В. Сорока, С. І. Скоков; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2007. - 140 c. - укp.

Визначено місце пенітенціарної психології в системі психологічних і юридичних знань, визначено її завдання, розкрито сутність основних категорій і принципів. Встановлено особливості когнітивних, регулятивних і комунікативних процесів у засуджених, викладено методи та програму вивчення їх особистості, груп і середовищ. Обгрунтовано напрямки профілактичної роботи в місцях соціальної ізоляції. Наведено соціально-психологічну характеристику середовища засуджених, описано структуру і функції їх субкультури. Проаналізовано психологічні особливості засуджених, обумовлені їх віком і статтю, розглянуто процес їх адаптації на різних етапах відбування покарання. Описано психологічні механізми впливу основних засобів виправлення та перевиховання засуджених, висвітлено питання соціальної реадаптації звільненого. Встановлено психолого-педагогічні вимоги до особистості вихователя засуджених, обумовлені специфікою діяльності пенітенціарних закладів.

Определено место пенитенциарной психологии в системе психологических и юридических знаний, установлены ее задания, раскрыта сущность базовых категорий и принципов. Проанализированы особенности когнитивных, регулятивных и коммуникативных процессов у осужденных, рассмотрены методы и программа изучения их личности, групп и среды. Обоснованы направления профилактической работы в местах социальной изоляции. Дана социально-психологическая характеристика среды осужденных, описаны структура и функции их субкультуры. Раскрыты психологические особенности осужденных, обусловленные их возрастом и полом, рассмотрен процесс их адаптации на различных этапах отбывания наказания. Описаны психологические механизмы влияния основных средств исправления и перевоспитания осужденных, освещены вопросы социальной реадаптации осужденного. Установлены психолого-педагогические требования к личности воспитателя осужденных, обусловленные спецификой деятельности пенитенциарных учреждений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947.3 я73 + Ю947.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Вектори психології - 2011 : матеріали Міжнар. молодіж. наук. конф., 12 - 13 квіт. 2011 р., Харків / ред.: Н. П. Крейдун; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х. : Опер. поліграфія, 2011. - 205 c. - укp. - рус.

Проаналізовано особливості збереження професійної інформації за різних умов запам'ятовування. Розглянуто питання трансформації ціннісних орієнтирів сучасної української молоді. Розкрито гендерні особливості вольової сфери особистості, взаємозв'язок соціального інтелекту та часової перспективи особистості, процесуальну структуру внутрішньо- та міжособистісного компонентів перцептивно-аналітичного рівня емоційного інтелекту. Визначено домінуючі емоційні стани у структурі креативності особистості студента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я431(0)

Шифр НБУВ: ВА739483 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вектори психології - 2012 : матеріали Міжнар. молодіж. наук. конф., 23 квіт. 2012 р., Харків / ред.: Н. П. Крейдун, О. К. Дусавицький, О. Ф. Іванова; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х. : Оператив. поліграфія, 2012. - 225 c. - укp. - рус.

Вивчено особливості соціально-психологічної адаптації старшокласників залежно від системи навчання (розвивальна та традиційна). Простежено зв'язок психологічної готовності до материнства та самоактуалізації у дівчат і молодих жінок, взаємозв'язок часової перспективи та самоставлення особистості у старшому юнацькому віці. Показано роль родини у формуванні інтелекту дитини. Розглянуто основні теоретичні підходи до проблеми мотивації досягнення успіху та напрямки її вирішення. Визначено вплив емоційного стану онкологічних хворих з діагностованою онкологічною патологією, механізмів психологічного захисту на екологічну стурбованість. Проаналізовано гендерно-рольові стереотипи сучасної молоді. Виявлено особливості прояву негативних психічних станів у рятувальників МНС України в екстремальних ситуаціях залежно від досвіду роботи. Увагу приділено проблемі розвитку мотивації до навчання у майбутніх педагогів. Показано особливості прояву відповідальності у підлітків з емоційними порушеннями, а також сенсожиттєвих орієнтацій та агресивної поведінки у різних етнічних груп. За допомогою опитувальника "Спілкування в сім'ї" досліджено комунікативні особливості подружніх стосунків, виявлено основні характеристики міжособистісної взаємодії партнерів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА768610 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Вектори психології - 2013 : матеріали Міжнар. молодіж. наук. конф., 12 квіт. 2013 р., Харків / ред.: Н. П. Крейдун, О. Ф. Іванова, О. С. Кочарян; Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х. : Операт. поліграфія, 2013. - 343 c. - укp. - рус.

Розглянуто психологічні бар'єри як необхідну умову, фактор професійного розвитку людини. Наведено алгоритм роботи психолога в осередку надзвичайної ситуації техногенного характеру. Визначено основні принципи та умови проведення психофізіологічної експертизи. Увагу приділено проблемам соціалізації неповнолітніх у сучасному соціумі, профілактиці суїцидальної активності працівників ОВС України. Охарактеризовано риси комп'ютерного злочинця. Проаналізовано особливості ідентифікації футбольних фанатів. Надано загальні відомості про причини та особливості жіночої злочинності. Розглянуто вітчизняні та зарубіжні підходи до проблеми становлення мотиваційно-смислової сфери у студентів інженерно-педагогічного фаху. Досліджено взаємозв'язок рівня емоційного вигоряння з вибором копінг-стратегій. Акцентовано увагу на проблемах адаптації обдарованих дітей у соціумі. З'ясовано роль невербальних засобів спілкування в процесі комунікативної діяльності особистості. Показано особливості психологічної готовності до материнства у вагітних і не вагітних жінок. Увагу приділено оптимізації емоційної компетентності психологічними засобами. Виявлено характерні ознаки тривожності в учнів старших класів. Здійснено спробу конструювання моделі самоефективності методом структурних рівнянь.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА769141 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Крейдун Н. П. 
Психологічна адаптація студентів в умовах реалізації болонського процесу / Н. П. Крейдун, О. Л. Луценко // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр. - 2011. - 13, Ч. 1. - С. 215-223. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено стан адаптованості і соціалізованості студентів за умов реформування вищої освіти. Аналіз результатів дослідження дозволив дійти наступних висновків: студенти сучасного ВНЗ, який переживає реформування за болонськими принципами, знаходяться на достатньо високому рівні когнітивної та на середньому рівні особистісної психологічної адаптованості. Показники когнітивної адаптованості свідчать про її суперечливий характер: швидкість обробки інформації зростає всередині навчання, від початку до кінця поступово зростає здатність до смислового аналізу інформації, проте знижується точність і акуратність роботи з нею. Виявлено, що наприкінці навчання значуще зростає рівень загального психологічного благополуччя, здатність до управління оточенням відбивається у вмінні контролювати зовнішню діяльність, ефективно використовувати виникаючі можливості, знаходити або створювати умови й обставини, які будуть сприяти досягненню цілей. Відзначено, що саме ці якості набувають прогресивного розвитку протягом навчання у сучасному ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Крейдун Н. П. 
Взаимосвязь ценностно-смысловой сферы и креативных характеристик личности / Н. П. Крейдун, Е. Е. Поливанова, Л. Н. Яворовская, С. Г. Яновская // Наука і освіта. - 2011. - № 9. - С. 129-132. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Освещены результаты эмпирического исследования взаимосвязи ценностно-смысловой сферы и креативних характеристик личности студентов-психологов. Представлен краткий анализ подходов к пониманию феноменологии креативности, демонстрирующих многоаспектность данного психологического явления. Рассмотрена креативность как процесс, позволяющей личности находить новые способы достижения целей и как проявление индивидуальности личности, ее свойств. Выявлено, что в иерархии ценностей креативность имеет низкий ранг, что свидетельствует с одной стороны о ригидности личности, не верящей в изменение как себя, так и системы образования, с другой стороны - о недостаточном желании изменяться. Однако, указано, что вербальная креативность как операциональная характеристика достаточно выражена у студентов-психологов, и может свидетельствовать о понимании студентами ее значения в будущей профессиональной деятельности.

Висвітлено результати емпіричного дослідження взаємозв'язку ціннісно-смислової сфери і креативних характеристик особистості студентів-психологів. Надано стислий аналіз підходів до розуміння феноменології креативності, що демонструють багатогранність цього психологічного явища. Розглянуто креативність як процес, що дозволяє особистості знаходити нові способи досягнення цілей і як прояв індивідуальності особистості, її властивостей. Виявлено, що в ієрархії цінностей креативність має низький ранг, що свідчить з одного боку про ригідність особистості, яка не вірить у зміну як себе, так і системи освіти, з іншого боку – про недостатнє бажання змінюватися. Проте, наголошено, що вербальна креативність як операційна характеристика досить виражена у студентів-психологів, і це може свідчити про розуміння студентами її значення в майбутній професійній діяльності.

The article presents some results of empirical research on interrelation between value-semantic sphere and personal creative characteristics of students-psychologists. It suggests a brief analysis of approaches to understanding the phenomenology of creativity demonstrating multidimensionality of this psychological phenomenon. The authors consider creativity to be a process that allows an individual to find new ways of achieving goals, and an expression of personal individuality and individual features. In terms of empirical study there was revealed that in the hierarchy of values, creativity has a low rank, which testifies, one the one hand, of rigidity of individual who does not believe both in change in himself/herself and in change of educationalsystem, and on the other hand - a lack of desire to change. However, verbal creativity as an operational characteristic is expressed in students - psychologists, which may indicate a student's understanding of its value in future careers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Крейдун Н. П. 
Деформація соціального інтелекту як фактор девіантної поведінки у старшому підлітковому віці / Н. П. Крейдун // Проблеми соц. роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 1. - С. 110-113. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано підходи до визначення поняття "соціальний інтелект" у вітчизняній і зарубіжній психології. Наведено результати дослідження з вивчення особливостей соціального інтелекту в групі девіантних підлітків та їх правопослушних однолітків. Виділено гіпотезу про те, що порушення соціального інтелекту можуть бути однією з причин скоєння підлітками асоціальних дій і вчинків. Визначено завдання подальшого дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю701.52 + Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74279 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Павленко В. М. 
Прикладна психологія : навч. посіб. / В. М. Павленко, І. В. Кряж, О. Л. Луценко, Н. П. Крейдун, Н. І. Кривоконь; ред.: В. М. Павленко; Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Харків, 2015. - 531 c. - укp.

Розкрито предмет прикладної психології та її історію. Висвітлено категоріальний апарат зазначеної галузі, описано основні теоретичні моделі, підходи, напрями. Викладено методи дослідження, що використовуються у прикладній психології. Подано опис конкретного прикладного дослідження, виконаного в межах цієї галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю94 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА803754 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Проблеми та шляхи реалізації компетентнісного підходу в сучасній освіті : матеріали Міжнар. наук.-метод. конф. 11 - 12 квіт. 2019 р., Харків / ред.: Н. П. Крейдун, А. І. Комишан, В. Г. Пасинок, Л. О. Іваненко, Т. В. Лутаєва, Л. М. Яворовська; Харків. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна, Комун. закл. ''Харків. гуманітар.-пед. акад.'' Харків. облради, ДВНЗ ''Донбас. держ. пед. ун-т'', Литов. ун-т мед. наук, Чжецзян. пед. ун-т, Ун-т Нінбо, Ун-т Алеппо. - Харків : Бровін О.В., 2019. - 234 c. - укp. - англ. - рус.

Розглянуто структуру соціально-інформаційної компетентності майбутнього журналіста. Увагу приділено навчанню математики студентів-іноземців підготовчих факультетів у вищих навчальних закладах України. Запропоновано компетентнісний підхід в організації підготовки майбутніх філологів. Розглянуто комп'ютерні технології як важливу складову компетентнісного підходу в процесі організації самостійної роботи студентів. Висвітлено проблему виховання всебічно розвиненої особистості у педагогічній спадщині А. М. Краснова. Розкрито роль кейс-технології у формуванні професійної компетентності майбутнього викладача вищої школи. Визначено вплив інформатизації суспільства на підготовку майбутніх інженерів-педагогів комп'ютерного профілю та формування професійної компетентності. Висвітлено проблеми та шляхи реалізації компетентнісного підходу у формуванні культури спілкування майбутніх фахівців з вищою освітою. Описано особливості впровадження компетентнісно-орієнтованих завдань в систему професійної підготовки майбутніх фахівців в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30.203 я431(0)

Шифр НБУВ: ВА833542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Проблеми особистісних ресурсів у навчальній та професійній діяльності : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 27-28 трав. 2021 р. / ред.: Н. П. Крейдун, В. О. Олефір, О. Ф. Іванова, В. В. Плохіх; Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, "Проблеми особистісних ресурсів у навчальній та професійній діяльності", науково-практична конференція. - Харків : Бровін О. В., 2021. - 238 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Збірник містить тези наукових доповідей з актуальних проблем ролі особистісних ресурсів в навчальній і професійній діяльності та підтримці психологічного благополуччя.РОЛЬ ОСОБИСТІСНИХ РЕСУРСІВ В МІНЛИВИХ УМОВАХ НАВЧАЛЬНОГО ТА ПРФЕСІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА 10 І. О. Блохіна ХАРАКТЕРИСТИКА ЖИТТЄСТІЙКОСТІ Ж ПСИХОЛОГІЧНОГО РЕСУРСУ ОСОБИСТОСТІ 10 В. Ф. Боснюк РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНОГО КАПІТАЛУ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЙ В СПРИЙНЯТТІ ПАНДЕМІЇ СОУГО-19 14 Ж. П. Вірна КОНСТРУКТИВНА ПСИХОЛОГІЯ ЖИТТЄВИХ РЕСУРСІВ ОСОБИСТОСТІ 17 Л. Б. Волошко, Г. В. Бойко ЖИТТЄСТІЙКІСТЬ Ж ОСОБИСТІСНИЙ РЕСУРС ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СПОРТСМЕНА 21 0. І. Зімовін ОСОБИСТІСШ РЕСУРСИ ПСИХОТЕРАПЕВТА: АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ 24 1. О. Зуєв, Г. Резніков ДОСЛІДЖЕННЯ УВАГИ СУЧАСНИХ ПІДЛІТКІВ: ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ 28 О. Ф. Іванова АВТОБІОГРАФІЧНА ПАМ’ЯТЬ Ж ОСОБИСТІСНИЙ РЕСУРС 32 Н. П. Крейдун, О. А. Невоєнна, Л. М. Яворовська РЕСУРСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПЕРФЕКЩОНІЗМУ У СТУДЕНПВ- ВИПУСКНИКІВ 35 А. М. Лазько ПРОФЕСІЙНА МОРАЛЬ Ж ОСОБИСТІСНИЙ РЕСУРС МЕДИЧНОГО ПРАЦІВНИКА 39 О. П. Лобанов, Л. В. Пашевич КОГНИТИВНЫЙ СТИЛЬ И МОТИВАЦИОННЫЕ СТРАТЕГИИ КУРСАНТОВ


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА868222 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського