Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (64)Журнали та продовжувані видання (382)
Пошуковий запит: (<.>A=Крикавський Є$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 82
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Логістика / ред.: Є. В. Крикавський. - Л., 2000. - 226 с. - (Вісн. Держ. ун-ту "Львів. політехніка"; N 390). - укp. - рус.

Висвітлено сучасні проблеми теорії логістики, обгрунтування та процедуру прийняття логістичних рішень. Викладено методи логістичного управління, формування та проектування логістичних систем на макро-, мета- та мікрорівнях. Розглянуто практичний міжнародний досвід інтеграції логістики, маркетингу, єврологістики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323я54 + У9(4УКР)21я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Логістика / ред.: Є. В. Крикавський. - Л., 2001. - 379 с. - (Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"; N 416). - укp.

Проаналізовано особливості розвитку системи маркетингу в овочепродуктовому підкомплексі агропромислового комплексу України. Досліджено шляхи формування та проектування логістичних систем на макро-, мета- та мікрорівнях, досягнення рівня конкурентоспроможності та інвестиційної привабливості вітчизняних підприємств, висвітлено теоретичні засади маркетингу, концептуальні основи підприємницької логістики, а також інформаційно-фінансові аспекти інноваційної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж29409/Л Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Крикавський Є.  
Логістика та розвиток організації / Є. Крикавський, Н. Гринів, І. Таранський; Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 1999. - 149 c. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено стан і розвиток теорії логістики, місію логістики в організації. Значну увагу надано моделюванню організації і формалізації матеріального потоку та управлінню товарорухом в розрізі стратегічного логістичного менеджменту. Описано економічні фактори і перспективи логістичних мереж, а також сучасні проблеми матеріально-технічного забезпечення та їх вплив на розвиток організацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.23

Шифр НБУВ: ВА591764 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Крикавський Є. В. 
Логістика : Навч. посіб. для студ. екон. спец. вищ. закл. освіти України / Є. В. Крикавський; Держ. ун-т "Львів. політехніка". - 2-е вид., переробл. й допов. - Л., 1999. - 264 c. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

Розглянуто основи теорії логістики - нової галузі економічної науки, сформованої на основі системного підходу - як теорію оптимального управління матеріальними, інформаційними та фінансовими потоками. Наведено методичні аспекти проектування логістичних рішень в логістичних функціональних галузях постачання, виробництва, збуту, транспортування і на даній основі - теоретичні засади оптимізації мікро- та макрологістичних систем у стратегічному напрямку втілення концепції єврологістики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.25 + У9(4УКР)212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33819 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Крикавський Є. В. 
Маркетинг енергозабезпечення / Є. В. Крикавський, Н. С. Косар, Л. А. Мороз; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2001. - 196 c. - Библиогр.: 215 назв. - укp.

Викладено теоретичні та прикладні аспекти стабілізації і перспективного розвитку паливно-енергетичного комплексу України на засадах маркетингу в контексті забезпечення енергетичної безпеки держави. Описано особливості розвитку енерговиробництва в Україні. Висвітлено основні напрями удосконалення товарної, цінової, дистрибуційної та комунікаційної політики енергопостачальних компаній.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.7 + У9(4УКР)0-554

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606511 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Крикавський Є.  
Промисловий маркетинг і логістика : Навч. посіб. для студ. екон. спец. / Є. Крикавський, Н. Чухрай; Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 1998. - 306 c. - (Маркетинг. Вир-во. Логістика). - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Викладено основні принципи теорії та практики управління промисловим підприємством на засадах маркетингу та логістики. За даних умов головним чинником у прийнятті управлінських рішень є комплексний аналіз ринкового середовища, в якому знаходиться підприємство. Висвітлено сутність промислового маркетингу та логістики, принципи моделювання поведінки організації-покупця, особливості функціонування логістичних систем, специфіку здійснення маркетингової діяльності на ринку товарів промислового призначення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Логістика / ред.: Є. В. Крикавський. - Л., 2004. - 363 с. - (Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"; N 499). - укp.

Висвітлено проблеми теорії логістики та маркетингу, питання їх адаптації до умов функціонування вітчизняного ринку. Розкрито теоретико-методичні засади створення та розвитку логістичної інфраструктури. Описано методи маркетингового та логістичного управління, механізми формування та проектування логістичних систем. Розглянуто актуальні проблеми формування інтегрованої системи стратегічного управління розвитком підприємств, визначено фактори їх конкурентоспроможності. Проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу, особливості формування логістичної системи комерційного банку.

Освещены проблемы теории логистики и маркетинга, вопросы их адаптации к условиям функционирования отечественного рынка. Раскрыты теоретико-методологические основы создания и развития логистической инфраструктуры. Описаны методы маркетингового и логистического управления, механизмы формирования и проектирования логистических систем. Рассмотрены актуальные проблемы формирования интегрированной системы стратегического управления развитием предприятий, определены факторы их конкурентоспособности. Проанализированы практический международный опыт интеграции логистики и маркетинга, еврологистики и евромаркетинга, особенности формирования логистической системы коммерческого банка.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323я54 + У9(4Укр)21я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Логістика / ред.: Є. В. Крикавський. - Л., 2005. - 683 с. - (Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"; N 526). - укp.

Висвітлено проблеми теорії логістики та маркетингу, питання їх адаптації до умов функціонування вітчизняного ринку. Розглянуто перспективи розвитку банківського сектору економіки України за умов глобалізації, питання маркетингу в системі менеджменту інноваційних підприємств. Наведено економічну оцінку логістичної діяльності підприємств, викладено маркетингові підходи до формування їх корпоративної культури. Описано методи маркетингового та логістичного управління, механізми формування та проектування логістичних систем. Розкрито логістичні аспекти оптимізації бізнес-процесів, вплив логістичних процесів на стратегії торговельних підприємств. Проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу.

Освещены проблемы теории логистики и маркетинга, вопросы их адаптации к условиям функционирования отечественного рынка. Рассмотрены перспективы развития банковского сектора экономики Украины в условиях глобализации, вопросы маркетинга в системе менеджмента инновационных предприятий. Приведена экономическая оценка логистической деятельности предприятий, изложены маркетинговые подходы к формированию их корпоративной культуры. Представлены методы маркетингового и логистического управления, механизмы формирования и проектирования логистических систем. Раскрыты логистические аспекты оптимизации бизнес-процессов, изучено влияние логистических процессов на стратегии торговых предприятий. Проанализирован практический международный опыт интеграции логистики и маркетинга, еврологистики и евромаркетинга.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323я54 + У9(4Укр)21я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Крикавський Є. В. 
Логістика : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / Є. В. Крикавський; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2004. - 447 c. - Бібліогр.: 103 назв. - укp.

Викладено основи теорії логістики, представлено класифікацію і структуризацію логістичних систем. Описано стратегію логістики, її види, зокрема, постачання, виробництво, збут (дистрибуцію). Розглянуто питання логістичного управління, економіки та організації логістики.

Изложены основы теории логистики, представлены классификация и структуризация логистических систем. Описаны стратегия логистики, её виды, в частности, снабжения, производства, сбыта (дистрибуции). Рассмотрены вопросы логистического управления, экономики и организации логистики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС40133 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Крикавський Є. В. 
Логістична стратегія організації і запаси / Є. В. Крикавський, Р. Патора, Н. Б. Савіна // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Ринк. трансформація України: пробл. та перспективи: Зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 1. - С. 373-384. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-596

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
11.

Крикавський Є. В. 
Промисловий маркетинг : Підруч. для студ. екон. спец. / Є. В. Крикавський, Н. І. Чухрай; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - 2-е вид. - Л., 2004. - 471 c. - Бібліогр.: 49 назв. - укp.

Висвітлено основні принципи теорії та практики управління промисловими підприємствами на засадах маркетингу. Розкрито сутність промислового маркетингу, описано принципи моделювання поведінки організації-споживача. Проаналізовано особливості формування комплексу маркетингу на ринку промислових товарів, роль цінового фактора в стратегії промислових підприємств.

Освещены основные принципы теории и практики управления промышленными предприятиями на основах маркетинга. Раскрыта сущность промышленного маркетинга, описаны принципы моделирования поведения организации-потребителя. Проанализированы особенности формирования комплекса маркетинга на рынке промышленных товаров, роль ценового фактора в стратегии промышленных предприятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73-1 + У9(4УКР)300-211.1я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658283 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Логістика / ред.: Є. В. Крикавський. - Л., 2002. - 425 с. - (Вісн. нац. ун-ту "Львів. політехніка"; N 446). - укp. - рус.

Проаналізовано особливоості застосування маркетингових стратегій у політичній діяльності. Розглянуто ситуаційний підхід щодо визначення сутності потреб, запропоновано їх класифікацію. Висвітлено особливості формування глобальних логістичних систем для підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств, а також характерні особливості глобальної конкуренції. Розглянуто філософські категорії руху, часу та праці, наведено класифікацію потоків за ознаками множини подій. Обгрунтовано доцільність застосування логічних підходів у стратегічному управлінні розвитком підприємства. Обгрунтовано передумови подальшого розвитку логістики в Україні, запропоновано узагальнену схему логістичної системи. На підставі поєднання теоретичних підходів і практичних засад стратегічного менеджменту визначено основні елементи ефективної стратегії.

Проанализированы особенности использования маркетинговых стратегий в политической деятельности. Рассмотрен ситуационный подход для определения сущности потребностей, предложена их классификация. Освещены особенности формирования глобальных логических систем для повышения конкурентоспособности отечественных предприятий, а также характерные особенности глобальной конкуренции. Рассмотрены философские категории движения, времени и труда, приведена классификация потоков по признакам множества событий. Обоснована целесообразность использования логических подходов стратегического управления развитием предприятия. Обоснованы предпосылки дальнейшего развития логистики на Украине, предложена обобщенная схема логической системы. На основе объединения теоретических подходов и практических основ стратегического менеджмента определены основные элементы эффективной стратегии.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Логістика / ред.: Є. В. Крикавський. - Л., 2001. - 375 с. - (Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"; N 424). - укp.

Висвітлено основні джерела фінансування інноваційних проектів. Розглянуто основні методи маркетингового аналізу фондового ринку - факторні моделі, які використовуються для оцінки доходності цінних паперів та формування ефективних інвестиційних портфелів інституційними інвесторами. Обгрунтовано важливість мінімізації ризиків у ході здійснення банками статутної діяльності. Запропоновано заходи щодо використання логістичної концепції для підвищення ефективності діяльності банків. Розглянуто питання організаційного вирішення цільових конфліктів шляхом централізації впливу логістичних функцій в окремому логістичному функціональному підрозділі. Наведено орієнтовну схему залучення логістичного підрозділу на підприємстві. Висвітлено тенденції та причини розвитку сфери послуг. Застосовано регресійний аналіз для виявлення впливу податкового навантаження в країні на рівень тінізації економіки. Досліджено передумови збільшення потоків іноземних інвестицій в Україні як на макрорівні, так і на рівні підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323я54 + У9(4Укр)я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Крикавський Є. В. 
Промисловий маркетинг : Підруч. для студ. екон. спец. / Є. В. Крикавський, Н. І. Чухрай; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2001. - 334 c. - Бібліогр.: с. 333-335. - укp.

На підставі вивчення системи маркетингу викладено основні принципи теорії та практики управління промисловим підприємством. Висвітлено сутність помислового маркетингу, наведено характеристику його об'єктів і суб'єктів. Розглянуто специфіку проведення промислових маркетингових досліджень, а також особливості прогнозування попиту на товари промислового призначення (ТПП). Наведено принципи моделювання поведінки організації-споживача, розглянуто особливості формування комплексу маркетингу на ринку товарів промислового призначення. Розглянуто роль цінового фактора у стратегії промислового підприємства. Наведено особливості комунікаційної політики на ринку ТПП, маркетингової товарної політики, визначено фактори конкурентоспроможності ТПП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73-1(4УКР) + У9(4УКР)300-211.1я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА616958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Логістика / ред.: Є. В. Крикавський. - Л., 2003. - 539 с. - (Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"; N 469). - укp.

Висвітлено сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу, їх адаптацію до умов функціонування вітчизняного ринку, проблеми формування попиту в системі екологічного маркетингу. Викладено логістичний підхід до управління підприємницькою діяльністю. Розглянуто особливості формування цінової стратегії підприємства у сфері послуг. Розкрито логістичні аспекти формування об'єднань підприємств. Наведено результати маркетингових досліджень вітчизняного ринку металопластикових вікон і дверей. Проаналізовано вплив логістики на розвиток електронної торгівлі в Україні, її роль в екологізації господарської діяльності, особливості ринку та маркетингу продуктів харчування радіопротекторної дії. Описано механізми формування та проектування логістичних систем, сучасні тенденції формування кон'юнктури товарного ринку країни, практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Визначено напрямки розвитку логістичних систем у ринковій економіці.

Освещены современные проблемы теории логистики и маркетинга, их адаптацию к условиям функционирования отечественного рынка, проблемы формирования спроса в системе экологического маркетинга. Изложен логистический подход к управлению предпринимательской деятельностью. Рассмотрены особенности формирования ценовой стратегии предприятия в сфере услуг. Раскрыты логистические аспекты формирования объединений предприятий. Приведены результаты маркетинговых исследований отечественного рынка металлопластиковых окон и дверей. Проанализированы влияние логистики на развитие электронной торговли в Украине, ее роль в экологизации хозяйственной деятельности, особенности рынка и маркетинга продуктов питания радиопротекторного действия. Описаны механизмы формирования и проектирования логистических систем, современные системы формирования конъюнктуры товарного рынка страны, практический международный опыт интеграции логистики и маркетинга, еврологистики и евромаркетинга. Определены направления развития логистических систем в рыночной экономике.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323я54 + У9(4УКР)21я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Логістика / ред.: Є. В. Крикавський. - Л., 2003. - 563 с. - (Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка"; N 472). - укp.

Описано теорію логістики та маркетингу. Викладено концепцію взаємодії маркетингу та екології. Проаналізовано вплив макросередовища маркетингу на залучення зовнішніх фінансових потоків. Розкрито теоретичні аспекти маркетингового управління, розвитку теорії та практики маркетингу в Україні, методологічні основи оцінювання ефективності маркетингових комунікацій. Розглянуто питання логістичного та маркетингового управління, формування та оптимізації логістичних систем. Висвітлено методи управління капіталом на ринку цінних паперів. Охарактеризовано роль маркетингу в реалізації інвестиційних проектів. Наведено оцінку результатів інвестиційної діяльності промислового підприємства. Визначено потенціал логістики промислового підприємства, методичні підходи до формування логістичної стратегії підприємства.

Описана теория логистики и маркетинга. Изложена концепция взаимодействия маркетинга и экологии. Проанализировано влияние макросреды маркетинга на привлечение внешних финансовых потоков. Раскрыты теоретические аспекты маркетингового управления, развития теории и практики маркетинга в Украине, методологические основы оценки эффективности маркетинговых коммуникаций. Рассмотрены вопросы логистического и маркетингового управления, формирования и оптимизации логистических систем. Освещены методы управления капиталом на рынке ценных бумаг. Охарактеризована роль маркетинга в реализации инвестиционных проектов. Приведена оценка результатов инвестиционной деятельности промышленного предприятия. Определены потенциал логистики промышленного предприятия, методические подходы к формированию логистической стратегии предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323я54(4Укр) + У9(4Укр)21я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Крикавський Є. В. 
Регіональна політика: маркетингове і логістичне забезпечення / Є. В. Крикавський, Н. І. Чухрай // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Регіон. політика: досвід Європ. Союзу та його адапт. до умов України: Зб. наук. пр. - 2003. - Вип. 5, ч. 1. - С. 163-172. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)21,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Крикавський Є. В. 
Контролінг як чинник підвищення стійкості комерційного банку / Є. В. Крикавський, С. М. Нікшич // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Євроінтеграц. курс України: фін. вимір. - 2006. - Вип. 3 ч. 1. - С. 342-351. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.181.34-218

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Крикавський Є. В. 
Логістичне управління : Підруч. для вищ. навч. закл. / Є. В. Крикавський; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2005. - 683 c. - Бібліогр.: с. 677-683. - укp.

Розглянуто проблеми важливої галузі економічної науки - логістики, викладено засади її теорії. Розкрито зміст понять логістичних потоків, процесів і управління, висвітлено питання логістики виробничого підприємства, постачання, виробництва, збуту, інфраструктурних фаз. Запропоновано класифікацію та структуризацію логістичних систем (ЛС), розглянуто особливості логістичної трансформації транспортних організацій, управління міжорганізаційними ЛС. Показано роль експертних систем у вирішенні стандартних логістичних проблем, викладено порядок створення інформаційних систем логістики. Наведено підходи щодо коригування рішень у логістичному контролінгу.

Рассмотрены проблемы одной из важной отрасли экономической науки - логистики, изложены основы ее теории. Раскрыто содержание понятий логистических потоков, процессов и управления, освещены вопросы логистики производственного предприятия, снабжения, производства, сбыта, инфраструктурных фаз. Предложены классификация и структуризация логистических систем (ЛС), рассмотрены особенности логистической трансформации транспортных организаций, управления межорганизационными ЛС. Показана роль экспертных систем в решении стандартных логистических проблем, изложен порядок создания информационных систем логистики. Приведены подходы к корректировке решений в логистическом контроллинге.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.323 я73-1 + У9(4УКР)290-591-21 я73-1 + У9(4УКР)40-21 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС41541 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кубів С. І. 
Маркетингова концепція формування привабливості комерційного банку / С. І. Кубів, Є. В. Крикавський, Н. С. Косар; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2006. - 232 c. - Бібліогр.: с. 204-218. - укp.

Розглянуто сутність й особливості банківського маркетингу, наведено маркетингову концепцію розвитку банківської установи (БУ). Проведено аналіз конкурентного середовища БУ, запропоновано методику оцінки конкурентних позицій банків у контексті роздрібних клієнтів, організацій-споживачів. Показано місце маркетингу у формуванні привабливості комерційного банку, логістичної концепції в механізмі його досконалої привабливості.

Рассмотрены сущность и особенности банковского маркетинга, приведена маркетинговая концепция развития банковского учреждения (БУ). Выполнен анализ конкурентной среды БУ, предложена методика оценки конкурентных позиций банков в контексте розничных клиентов, организаций-потребителей. Показано место маркетинга в формировании привлекательности коммерческого банка, логистической концепции в механизме его совершенной привлекательности.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.181.3-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА678905 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського