Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Крикун А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Крикун А. С. 
Почечнокаменная болезнь. Докаменный и каменный нефролитиаз : этиология, патогенез, клиника, диагностика и лечение / А. С. Крикун. - К. : Фада, ЛТД, 2009. - 500 c. - Библиогр.: с. 461-499 - рус.

Впервые представлена этиология, патогенез, клиника, диагностика и лечение больных докаменным и каменным нефролитиазом. Внимание уделено причинно-следственным патофункциональным процессам в почке и почечно-канальцевому ацидозу, которые определяют патогенез почечнокаменной болезни (ПКБ). Проанализированы данные о механизмах образования в эпителиальных клетках канальцев микролитов, их миграции по канальцам и интерстициальному пространству в чашечно-лоханочную полость и область сосочка почки. Описано комплексное лечение больных ПКБ в докаменной и каменной ее фазах, следствием которого является приостановление причинно-следственных патофункциональных процессов в почке и даже их обратное развитие.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р696.504.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА710440 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Крикун А. 
Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті / А. Крикун // Рідна шк.. - 2013. - № 11. - С. 77-80. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто питання реалізації компетентнісного підходу в сучасній дошкільній і початковій інклюзивній освіті. Висвітлено проблеми підготовки компетентнісного педагога в цій системі. Підкреслено особливе значення того, що під час організації роботи з дітьми за умов компетентнісного підходу діти можуть обрати вид співпраці та діяльності. Проаналізовано психолого-педагогічні умови інклюзивної освіти в дошкільному і загальноосвітньому навчальному закладі. Акцентовано увагу на тому, що вихователь ДНЗ має забезпечити особистісно орієнтований освітній процес за умов інклюзії.

Рассмотрены вопросы реализации компетентностного подхода в современном дошкольном и начальном инклюзивном образовании. Освещены проблемы подготовки компетентностного педагога в этой системе. Подчеркнуто особое значение того, что при организации работы с детьми в условиях компетентностного подхода дети могут выбрать вид сотрудничества и деятельности. Проанализированы психолого-педагогические условия инклюзивного образования в дошкольном и общеобразовательном учебном заведении. Акцентировано внимание на том, что воспитатель дошкольного учебного заведения должен обеспечить личностно ориентированный образовательный процесс в условиях инклюзии.

Discussed issues of implementation of the competence approach in today's inclusive preschool and primary education. Lit the problem of training the competency of the teacher in this system. The particular importance of the organization of work with children under the competence approach, children can choose the kind of cooperation and action. Analyzed psycho-pedagogical conditions of inclusive education in preschool and educational institution. Focused on the fact that the teacher of preschool educational institution must provide personally oriented educational process in terms of inclusion.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського