Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Крилевець М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Крилевець М. 
На навчання - з 4-х років / М. Крилевець // Постметодика. - 2009. - № 5/6. - С. 37-41. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено організацію, проблеми та здобутки початкової освіти в Нідерландах, де основним законом 1848 р. було встановлено свободу освіти як можливість створення групами людей шкіл на основі особистих релігійних, світоглядних або педагогічно-дидактичних поглядів. Зазначено, що шкільну освіту Нідерландів характеризує комплексність, гнучкість і безперервність. Описано особливості початкової освіти дітей віком 4 - 12-ти років, в тому числі - дітей з особливими потребами (різноманіття форм організації навчального процесу, особливості вивчення національної мови, особливо для багатонаціональних шкіл, навчальні предметні цикли), організацію навколишнього простору, створення розвивального середовища. Підсумовано, що вивчення розвитку освітнього процесу Нідерландів сприятиме розвитку освіти України.

Освещены организация, проблемы и достижения начального образования в Нидерландах, где основным законом 1848 г. была провозглашена свобода образования как возможность создания группами людей школ на основе личных религиозных, мировоззренческих или педагогично-дидактических взглядов. Отмечено, что школьное образование Нидерландов характеризует комплексность, гибкость и непрерывность. Описаны особенности начального образования детей в возрасте 4 - 12-ти лет, в том числе - детей с особыми потребностями (многообразие форм организации учебного процесса, особенности изучения национального языка, особенно для многонациональных школ, учебные предметные циклы), организация окружающего пространства, создание развивающей среды. Подытожено, что изучение развития образовательного процесса Нидерландов будет содействовать развитию образования Украины.

Are illuminated an organization, problems and achievements of primary education in the Netherlands, where the basic law of 1848 was proclaimed the freedom of education as an opportunity to create groups of people from schools on the basis of personal religious, philosophical or pedagogical pedagogically-views. It is noticed that the schooling of the Netherlands describes the complexity, flexibility and continuity. We present the main features of primary education for children aged 4 - 12 years, including - children with special needs (the variety of forms of organization of educational process, especially learning the national language, especially for multinational schools, educational subject cycles, developmental cycles of nature, including Physical Culture), the organization of the surrounding space, creating a developing environment. Conclude that the study of the development of the educational process of theNetherlands will promote the development of education in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221(4НІД)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Крилевець М. П. 
Сучасні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти / М. П. Крилевець // Постметодика. - 2009. - № 1. - С. 7-12. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто актуальну дидактичну проблему наступності між дошкільною та початковою ланками шкільної освіти. Розкрито й охарактеризовано наукові аспекти наступності: психологічний, педагогічний і методичний. Висвітлено методичні підходи до реалізації наступності в навчанні, що спрямовані на усунення суперечності між завданнями початкової освіти та вимогами батьків до підготовки їх дітей. Теоретично обгрунтовано необхідність врахування вікових психофізичних особливостей шестилітньої дитини, стану її здоров'я, а також інноваційних освітніх технологій у разі забезпечення плавного переходу із дошкільного дитинства в початкову школу, адаптації до шкільного навчання.

Рассмотрена актуальная дидактическая проблема последовательности между дошкольным и начальным звеном школьного образования. Раскрыты и охарактеризованы научные аспекты последовательности: психологический, педагогический и методический. Освещены методические подходы к реализации последовательности в обучении, направленные на устранение противоречия между задачами начального образования и требованиями родителей к подготовке их детей. Теоретически обоснована необходимость учета возрастных психофизических особенностей шестилетнего ребенка, состояния его здоровья, а также инновационных образовательных технологий при обеспечении плавного перехода от дошкольного детства в начальную школу, адаптации к школьному обучению.

Actual didactic issues nowadays problems of the continuity of preschool and junior education are considered. Scientific aspects, methodological approaches to attain continuity in education those are used for elimination contradictions between tasks ofprimary education and requirements of parents for preparation of their children are exposed. Necessity to take into account specific of six-years old child, his or her health condition in the transition from preschool childhood to primary school, adaptation to school life are grounded.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського