1. |
Крокер Ш. Політика підтримки інклюзії (канадський досвід) / Ш. Крокер // Дефектологія. - 2009. - № 4. - С. 4-6. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.З урахуванням досвіду Канади (провінція Альберта) описано особливості підготовки педагогічних кадрів інклюзивної освіти (ІО), залежно від ступеня освіти (бакалавр, магістр, кандидат наук) та подано огляд загальних послуг, що надаються дітям з особливими освітніми проблемами та їх родинам завдяки піклуванню уряду країни. Визначено, що учня вважають таким, який потребує спеціальної освіти, якщо він має особливі поведінкові, комунікативні, інтелектуальні, навчальні або фізичні показники. Розкрито практичні аспекти інклюзії (компоненти спеціальної освітньої програми, порядок розміщення дитини у навчальному закладі та шляхи узгодження рішень з батьками). Описано підтримку, що надається учителям інклюзивних класів (методичне забезпечення, фахові тренінги, асистування, консультативні послуги тощо) та роботу Асоціації вчителів провінції. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05(7КАН) + Ч489.518.7(7КАН)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ
|