![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Крсек О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Крсек О. Є. Формування професійної мовленнєвої культури у студентів медичних університетів як компоненти їх духовності : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / О. Є. Крсек; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2006. - 20 c. - укp.Вперше на теоретичному та практичному рівнях визначено педагогічні умови формування професійної мовленнєвої культури у майбутніх медичних працівників у взаємодії з їх особистісними духовними якостями у навчально-виховному процесі. Професійну мовленнєву культуру розглянуто як показник морально-духовного рівня медпрацівника. Розроблено й експериментально перевірено технологію формування професійної мовленнєвої культури у навчальному курсі медичної етики в контексті ідей духовного розвитку студентів медичних університетів засобами етики та естетикою слова. Удосконалено ідеї національно-культурного мовленнєвого етикету, комунікативно-риторичних якостей мовлення та міжкультурних комунікацій. Розроблено критерії сформованості професійної мовленнєвої культури у студентів медичних університетів. Створено елективний курс "Професійна мовленнєва культура" англійською мовою для англомовних студентів. Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р3-3 + Ш107.711.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА347063 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Виховання людини культури засобами мистецтва : [колект. монографія] / Г. П. Шевченко, Д. П. Шафер, В. М. Алфімов, Т. Л. Антоненко, М. В. Безугла, А. Ю. Бовт, Л. Л. Бутенко, А. О. Вітченко, Є. А. Зеленов, С. В. Коновець, О. Є. Крсек, О. П. Лучанінова, Н. Є. Миропольська, М. В. Роганова, Л. М. Сбітнєва, Н. О. Філіпчук, М. М. Чурсін; ред.: Г. П. Шевченко; Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, Науково-дослідний інститут духовного розвитку людини. - Київ : Ін-т обдар. дитини НАПН України, 2021. - 291 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - рус. - англ.Досліджено проблему виховання Людини Культури засобами мистецтва. Висвітлено різнопланові аспекти дослідження означеної проблеми: виховання культурної особистості комплексом мистецтв; майбутнє мистецтва через розширення, поглиблення, урізноманітнення та активизацію дослідження художньої освіти; в союзі муз: культуроформуюча діяльність ліцею; образ людини нової епохи; художньо-естетичне виховання як невід'ємна складова середньої освіти: досвід Канади; виклики VUCA-світу та зміст загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів: проблеми та перспективи; театральне краєзнавство у системі шкільної літературної освіти: теорія та практика; формування основ політичної культури майбутніх громадян України засобами взаємодії мистецтв; потенціал образотворчого мистецтва у вихованні культури в людини від витоків до сьогодення; полікультурна освіта в США засобами етнічних мистецтв; культура та мистецтво: рефлексія щодо формування особистісних якостей майбутнього фахівця засобами мистецтва у вищій технічній школі; виховання людини культури засобами іномови як художньої цінності; поліфонія мистецтв в еколого-есететичному вихованні дитини дошкільного віку; історико-генетичний аспект розвитку музичної психології як науки; музеї закордонного українства: національно-культурні та світоглядні цінності мистецтво та виховання: в контексті тенденцій інформаційного суспільства. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.355
Шифр НБУВ: ВА848826 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Крсек О. Є. Теорія і практика організації мовної освіти національних меншин у США (друга половина XX – початок XXI століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. Є. Крсек; Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. - Київ, 2020. - 40 c. - укp.Уперше у вітчизняній педагогічній науці теоретично здійснено комплексне дослідження організації мовної освіти національних меншин у США (друга половина XX - початок XXI ст.). Виокремлено та схарактеризовано засади мовної політики в системі освіти національних меншин США, форми та методи мовної освіти національних меншин у США у 60 - 90-ті рр. XX ст., інноваційні тенденції організації мовної освіти на початок XXI ст., а також підготовку педагогів до роботи в освітніх закладах із представниками національних меншин у США. Розглянуто мовну освіту особистості у вимірах духовно-культурних цінностей виховання, педагогічні умови розвитку мовнокомунікативного потенціалу дітей-білінгвів зі спеціальними потребами, що мають труднощі у спілкуванні в інклюзивних навчальних закладах США. Узагальнено американський досвід формування мовної особистості представників лінгвістичних меншин США. З'ясовано особливості організації мовної освіти національних меншин у США в періоди розвитку полікультурної освіти в США (середина 1950-х - середина 1960-х рр.), яка проходила у рамках "Руху за цивільні права", що включало дії різних соціальних груп для подолання законів і традицій поділу "чорних" і "білих" (1960 - 1970-ті рр.). Уведено в науковий обіг документи урядових і недержавних громадських організацій США щодо практики організації мовної освіти національних меншин у США та доповіді національних комісій США про стан, тенденції і перспективи розвитку мовної освіти національних меншин. Удосконалено періодизацію становлення організації мовної освіти національних меншин у США, яка ґрунтується на ідеях відомих американських дослідників, таких як-от: Дж. Бейкер, Е. Гарсія, Дж. Кроуфорд, К. Овандо. Подальшого розвитку набули наукові уявлення про сутність понять, якими послуговуються американські фахівці у сфері мовної освіти національних меншин - "етнічне навчання", "когнітивна академічна мовна майстерність", "предметно-мовне інтегроване навчання", "райдужна коаліція". Розроблено рекомендації щодо використання конструктивних ідей американського досвіду в організації мовної освіти національних меншин в України. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 г(7СПО=40/794)6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА446799 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|