Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Крупіна С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Крупіна С. 
Ціноутворення об'єктів інтелектуальної власності / С. Крупіна, Я. Бабій // Наук. вісн.. - 2015. - № 2. - С. 72-80. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проведено аналіз та обгрунтовано існуючі методичні аспекти та підходи щодо ціноутворення на об'єкти інтелектуальної власності в процесі їх комерціалізації на ринку. Розглянуто необхідні умови щодо формування вартості під час оцінювання об'єктів інтелектуальної власності. Виявлено існуючі методи економічної оцінки об'єктів інтелектуальної власності у порівняльному, витратному та дохідному підходах. Представлено переваги та обмеження використання різних методів оцінки об'єктів інтелектуальної власності. Проаналізовано застосування в інноваційній сфері договірних цін за згодою між покупцем і продавцем, та форми, які може приймати ціна на об'єкти інноваційного продукту. Розглянуто ціноутворення за рахунок роялті та паушальних платежів. Виявлено мету та основні засоби процесу комерціалізації об'єктів інтелектуальної власності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-141.1-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Крупіна С. 
Система управління конкурентоспроможністю підприємства / С. Крупіна, Н. Яблонська // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2016. - № 4. - С. 133-143. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання щодо системи управління конкурентоспроможністю. Запропоновано основні підсистеми, які складають систему управління та принципи забезпечення підвищення конкурентоспроможності підприємства (КСП). Виділено, що кожна система управління КСП повинна мати: мету, об'єкт, суб'єкт, методологію, принципи, процес і функції управління, які мають знаходитися у взаємозв'язку один із іншим. Проблема управління КСП - це комплексна, складна та багатоаспектна проблема, від вирішення якої залежить рівень економічного та соціального життя країни. КСП характеризує існування підприємства на ринку, надає можливість оцінити поточний і прогнозувати майбутній стан, вибирати різні варіанти управлінських рішень, які б забезпечували перехід із одного стану в інший.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-13-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дробот Т. 
Стан, тенденції та перспективи розвитку овочеконсервної галузі України / Т. Дробот, С. Крупіна // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2018. - № 1. - С. 71-82. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано стан овочеконсервної галузі України, тенденції та перспективи її розвитку в умовах ринкової економіки. Розглянуто проблеми продовольчій безпеки країни, формування і функціонування овочевої галузі, проблеми її розвитку в країні. Запропоновано основні шляхи вирішення цих проблем. Розглянуто, що факторами успішної діяльності багатьох великих овочеконсервних підприємств за сучасних ринкових умов є розвиток всесезонних напрямків виробництва і реалізації продукції, співпраця з між ними та сільськогосподарськими підприємствами або створення власної сировинної бази. Одним з напрямків виходу з овочевої кризи є підвищення виробництва якісної, конкурентоспроможної продукції за доступними для населення цінами та яка має потенціал виходу на зовнішні ринки овочеконсервної продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.152

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Зовнішньоекономічна діяльність України в системі глобальних конкурентних відносин: агропродовольчий вимір : [колект.] монографія / О. І. Павлов, В. А. Самофатова, Т. А. Кулаковська, Н. М. Андрєєва, Д. Ф. Дерменжі, С. М. Дідух, А. О. Карп, С. В. Крупіна, Л. Л. Лобоцька, С. О. Магденко, О. М. Мартинюк, В. О. Мініна, О. П. Ощепков, І. О. Павлова, О. І. Петков, Т. С. Федорова, О. Л. Фрум, Н. В. Яблонська; ред.: О. І. Павлов; Одес. нац. акад. харч. технологій. - Одеса : Астропринт, 2019. - 269 c. - укp.

Охарактеризовано агропродовольчий вимір зовнішньоекономічної діяльності як об'єкт наукового дослідження. Розглянуто маркетингові інструменти позиціювання глобальної конкурентоспроможності агропродовольчого сектору (АПС). Розкрито місце та роль базового, регіонального та національного рівнів АПС України, а також ринку екологічно чистих агропродовольчих виробництв у системі глобальних конкурентних відносин. Висвітлено експортний потенціал харчових підприємств України. Окреслено перспективи зовнішньоекономічного вектора розвитку АПС. Увагу приділено проблемам ідентифікації та маркування екологічно чистої продукції в АПС.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)832.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА833880 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського