Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Кузь Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Кузь Ю. С. 
Організаційно-педагогічні умови фізичного виховання учнів загальноосвітньої школи у природному середовищі : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання і спорту : 24.00.02 / Ю. С. Кузь; ДВНЗ "Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника". - Івано-Франківськ, 2011. - 20 c. - укp.

Здійснено теоретичне узагальнення та практичне розв'язання наукової проблеми збереження здоров'я підростаючого покоління, утвердження здорового способу житгя учнів та їх позитивного ставлення до навколишнього середовища у процесі життєдіяльності. Одним із напрямів розв'язання даної проблеми є система фізичного виховання учнів у природному середовищі, спрямована на формування готовності школярів до пожиттєвої здоров'язабезпечуючої поведінки. Розроблено модель формування здоров'язабезпечуючої системи, яка містить мету, завдання, принципи, компоненти змісту, форми, методи та методичні прийоми, етапи та педагогічні умови її реалізації. Результати експериментального дослідження підтвердили ефективність створеної системи у навчально-виховному процесі збалансованості фінансових ресурсів держави в посттрансформаційній економіці. Розкрито економічну сутність збалансованості фінансових ресурсів держави та виявлено особливості формування інституціонального середовища в результаті трансформації економічної системи, обгрунтовано використання інструментів інституціонального регулювання збалансованості фінансових ресурсів держави. Виявлено та систематизовано інституціональні пастки в процесі формування та використання фінансових ресурсів держави. Розроблено концепцію інституціонального регулювання збалансованості фінансових ресурсів держави в посттрансформаційній економіці та показано економічний ефект від її реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА385740 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кузь Ю. М. 
Методика навчання курсантів автоматизованим системам та засобам прикордонного контролю під час практичного навчання / Ю. М. Кузь // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 38/39. - С. 266-271. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано питання розкриття складу, структури та змісту методики навчання курсантів автоматизованим системам та засобам прикордонного контролю під час практичного навчання, обгрунтовано місце та значення кожного компонента.

Проанализированы вопросы раскрытия состава, структуры и содержания методики обучения курсантов автоматизированным системам и средствам пограничного контроля при практическом обучении, приведены обоснования места и значения каждого компонента.

This article analyzes the problem of disclosure of the composition, structure and content of teaching methods of training cadets to automated systems and means of border control during practical training, study location and value of each component.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц821/824

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кузь Ю. М. 
Проектування методики навчання курсантів автоматизованим системам та засобам прикордонного контролю / Ю. М. Кузь // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 40/41. - С. 191-195. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто процес проектування методики навчання курсантів автоматизованих систем і засобів прикордонного контролю у ВВНЗ, проведено моделювання процесу навчання курсантів на основі розробленої методики.

Рассмотрен процесс проектирования методики обучения курсантов автоматизированным системам и средствам пограничного контроля в ВВУЗ, проведено моделирование процесса обучения курсантов на основе разработанной методики.

This paper deals with the design process methodology training of automated systems and tools in border control in High Educational Establishment. It is carried out simulations of the learning process of students on the basis of the developed method.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)303

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кузь Ю. М. 
Склад, структура і зміст компонентів моделі міжпредметних зв'язків при навчанні курсантів дисциплінам прикордонного контролю / Ю. М. Кузь // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 37. - С. 74-80. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано проблему розкриття складу та структури моделі міжпредметних зв'язків у процесі навчання курсантів дисциплін прикордонного контролю, визначено сукупність компонентів і їхній зміст, обґрунтовано місце та значення кожного компонента.

Проанализирована проблема расскрытия состава и структуры модели межпредметных связей при обучении курсантов дисциплинам пограничного контроля, определения совокупности компонентов и их содержания, обоснование места и значения каждого компонента.

This article analyzes the problem of disclosure and structure model interdisciplinary connections in teaching students subjects of border control, determining the aggregate components and their contents, study location and value of each component.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Ц4(4УКР)397

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кузь Ю. М. 
Методика навчання майбутніх прикордонників застосовувати автоматизовані комплекси та технічні засоби прикордонного контролю : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ю. М. Кузь; Держ. прикордон. служба України, Нац. акад. Держ. прикорд. служби України ім. Б. Хмельницького. - Хмельницький, 2015. - 20 c. - укp.

Вивчено проблему навчання майбутніх прикордонників застосовувати автоматизовані комплекси та технічні засоби прикордонного контролю та з'ясовано сучасний стан їх готовності до такого виду діяльності. Розроблено методику навчання майбутніх прикордонників з застосовувати автоматизовані комплекси та технічні засоби прикордонного контролю з урахуванням провідних ідей та положень забезпечення міжпредметних зв'язків дисциплін прикордонного контролю. Обгрунтовано теоретичну модель міжпредметних зв'язків дисциплін прикордонного контролю як організаційно-педагогічну основу методики навчання майбутніх прикордонників зазначеної спеціальності. Обгрунтовано також організаційно-педагогічні умови успішної реалізації міжпредметних зв'язків під час навчання майбутніх прикордонників застосовувати автоматизовані комплекси та технічні засоби прикордонного контролю. Експериментально перевірено ефективність методики навчання майбутніх прикордонників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4(4УКР)397-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА412628 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бондар К. М. 
Про магнітне забруднення та підкислення грунтів у приміській зоні Києва порівняно з фоновими аналогами / К. М. Бондар, О. О. Макієнко, Ю. В. Кузь // Геоінформатика. - 2015. - № 2. - С. 71-78. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д491.1/8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24199 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Бондар К. М. 
Комплексна еколого-геохімічна оцінка техногенно забруднених територій / К. М. Бондар, І. В. Кураєва, Ю. Ю. Войтюк, І. В. Цюпа, І. Р. Стахів, О. В. Матвієнко, Ю. В. Кузь // Мінерал. журн.. - 2016. - 38, № 2. - С. 88-95. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д312 + Б1(4УКР-4ДОН-2МАР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14166 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського