Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Кузяева С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Кузяева С. Р. 
Новые информационные технологии как неотъемлемый компонент структуры дистанционного обучения / С. Р. Кузяева // Библиотеки и ассоциации в меняющемся мире: новые технологии и новые формы сотрудничества : 9-я Междунар. конф. "Крым 2002". - 2002. - 1. - С. 328-321. - рус.

Проаналізовано значення інформаційних технологій для максимальної реалізації переваг дистанційної освіти (ДО). На відміну від інших форм в ДО технічні засоби здійснення навчальної діяльності стають не допоміжним, а невід'ємним компонентом освітньої структури. У ДО використовуються різні методики (Case-технологія, CD-ROM-технологія, мережева технологія, Інтернет-технологія та технологія віртуального університету), відповідно до яких створюється інформаційно-предметний супровід. Розглянуто складові комплексу методичного забезпечення, особливу увагу приділено вибору оптимальних способів реалізації на базі науково-інформаційних технологій змістової компоненти навчання.

Проанализировано значение информационных технологий для максимальной реализации преимуществ дистанционного образования (ДО). В отличие от других форм в ДО технические средства осуществления учебной деятельности становятся не вспомогательным, а неотъемлемым компонентом образовательной структуры. В ДО используются различные методики (Case-технология, CD-ROM-технология, сетевая технология, интернет-технология и технология виртуального университета), в соответствии с которыми создается информационно-предметное сопровождение. Рассмотрены составляющие комплекса методического обеспечения, особое внимание уделено выбору оптимальных способов реализации на базе НИТ содержательной компоненты обучения.

The role of information technologies in providing maximum realization of the remote training (RT) advantages is discussed. In contrast to other forms of training, RT are the essential, rather than just supporting, component of educational structure. RT uses various methods (Case-technology, CD-ROM technology, network technology, internet-technology, and virtual university technology). In accordance with these methods, information objective accompaniment shapes. The components of methodological support are examined, and special attention is given to choosing optimal ways of realizing the training content component on the basis of NIT.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347001/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського