Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (33)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Кульбіда С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Жестова мова й сучасність : Зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: С. В. Кульбіда; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2006. - 175 с. - укp.

Визначено правовий статус жестової мови, сурдопереклад як елемент системи супроводу навчального процесу студентів з порушеннями слуху. Розкрито значущість жестової мови у вихованні та навчанні дітей з вадами слуху. Проаналізовано досвід використання жестової мови в Україні та за кордоном, зокрема, на уроках в спеціальних загальноосвітніх школах-інтернатах. Висвітлено проблему білінгвізму студентів з порушеннями слуху в ВНЗ, науково-теоретичні засади лінгвістичного дослідження української жестової мови.

Определены правовой статус жестового языка, сурдоперевод как элемент системы сопровождения учебного процесса студентов с нарушениями слуха. Раскрыта значимость жестового языка в воспитании и обучении детей с дефектами слуха. Проанализирован опыт использования жестового языка в Украине и за рубежом, в частности, на уроках в специальных общеобразовательных школах-интернатах. Освещены проблема билингвизма студентов с нарушениями слуха в ВУЗ, научно-теоретические основы лингвистического исследования украинского жестового языка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432я43 + Ю953.2я43 + Ш189.9я43

Шифр НБУВ: Ж73214 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жестова мова й сучасність : Зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: С. В. Кульбіда; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2007. - 281 с. - укp.

Висвітлено теоретичні аспекти жестової мови в структурі вузівської підготовки дефектологів. Розглянуто питання про використання даної мови в системі "тотальної комунікації" та білінгвального навчання. Проаналізовано проблеми сучасної сурдопедагогіки, досвід Канади щодо перекладу жестової мови в системі вищої освіти. Розкрито роль рідної мови у формуванні пізнавальної активності глухих учнів початкових класів. Наведено результати лінгвістичних досліджень жестової мови.

Освещены теоретические аспекты жестового языка в структуре вузовской подготовки дефектологов. Рассмотрен вопрос об использовании данного языка в системе "тотальной коммуникации" и билингвального обучения. Проанализированы проблемы современной сурдопедагогики, опыт Канады относительно перевода жестового языка в системе высшего образования. Раскрыта роль родного языка в формировании познавательной активности глухих учеников начальных классов. Приведены результаты лингвистических исследований жестового языка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш189.9я54(4УКР)2 + Ч432я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж73214 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кульбіда С. В. 
Українська дактилологія : наук.-метод. посіб. / С. В. Кульбіда; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К. : Пед. думка, 2007. - 256 c. - Бібліогр.: с. 253-255. - укp.

Розглянуто суть поняття "українська дактилологія" за допомогою української пальцевої абетки. Встановлено джерела зародження дактилології. Розкрито сучасний зміст лінгвістичного аспекту функціонування української дактилології. Наведено правила дактилювання. Висвітлено особливості та наведено зразки дактильних абеток. Надано практичні рекомендації щодо якісного оволодіння дактильним мовленням.

Рассмотрена сущность понятия "украинская дактилология" с помощью пальцевой азбуки. Установлены источники зарождения дактилологии. Раскрыто современное содержание лингвистического аспекта функционирования украинской дактилологии. Изложены правила дактилирования. Освещены особенности и приведены образцы дактильных азбук. Даны практические рекомендации по качественному овладению дактильной речью.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.270 я7 + Ш189.9=411.4-92

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС46153 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дитина зі світу тиші. На допомогу батькам нечуючої дитини : наук.-метод. посіб. / ред.: С. В. Кульбіда; уклад.: Н. А. Зборовська; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К. : Пед. думка, 2008. - 184 c. - Бібліогр.: 70 назв. - укp.

Описано будову слухового аналізатора, наведено класифікацію слухових апаратів. Проаналізовано особливості реабілітації дітей з кохлеарним імплантом дошкільного та шкільного віку. Висвітлено роль психолого-медико-педагогічної консультації у вирішенні питань навчання і виховання дітей з порушеннями слуху. Вивчено особливості розвитку жестової мови у глухих дітей, процес її засвоєння, а також особливості жестових навичок для батьків.

Описана структура слухового анализатора, приведена классификация слуховых аппаратов. Проанализированы особенности реабилитации детей с кохлеарным имплантом дошкольного и школьного возраста. Освещена роль психолого-медико-педагогической консультации в решении вопросов обучения и воспитания детей с нарушениями слуха. Изучены особенности развития жестовой речи у глухих детей, процесс её освоения, а также особенности жестовых навыков для родителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432я7 + Ю948.23я7 + Р733.683.024я7

Шифр НБУВ: ВА711192 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кульбіда С. В. 
Вечірня спеціальна середня школа України для осіб з вадами слуху /становлення та розвиток/ : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.03 / С. В. Кульбіда; Ін-т дефектології АПН України. - К., 1999. - 22 c. - укp. - рус.

Дисертація присвячена дослідженню актуальної проблеми становлення, розвитку та функціонування вечірніх спеціальних середніх шкіл для осіб з вадами слуху та класів, організованих при масових ВШ. Науково-теоретично обгрунтовано необхідність виникнення ВССШ, вивчений досвід вечірнього навчання, що склався; визначені й проаналізовані соціально-економічні та організаційно-педагогічні умови, які забезпечують більш високий рівень підготовки нечуючих юнаків та дівчат в умовах безперервної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304152 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сак Т.  
Виховання дитини з порушеннями зору в умовах сім'ї : посібник / Т. Сак, В. Засенко, І. Гудим, С. Литовченко, І. Сухіна, В. Кобильченко, С. Покутнєва, С. Кульбіда, І. Білозерська; НАПН України, Ін-т спец. педагогіки. - К. : АТОПОЛ, 2010. - 216 c. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Висвітлено особливості розвитку дитини з глибокими порушеннями зору (ГПЗ), її пізнавальну й мовленнєву діяльність. Розкрито аспекти корекційно-розвивальної та виховної роботи дітей з ГПЗ за умов сім'ї. Розглянуто питання розвитку сенсорної сфери дошкільників. Проаналізовано особливості формування комунікативної компетентності у дошкільників, батьківського спілкування з підлітками, допомоги батькам у навчанні дитини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.08 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА746135 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кульбіда С. В. 
Теоретико-методичні засади використання жестової мови у навчанні нечуючих : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.03 / С. В. Кульбіда; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. - К., 2010. - 44 c. - укp.

Розкрито феномен глухоти в контексті технократичного та гуманістичного підходів. Розроблено, змістово забезпечено й апробовано систему організаційно-змістових моделей формування жестової комунікативної компетенції та становлення та розвитку особистості глухої дитини. Доведено, що українська жестова мова - відкрита мовна система взаємопов'язаних елементів різного характеру. Обгрунтовано теоретико-методичні засади вивчення мови жестів як навчальної дисципліни, використання її як засобу навчання нєчуючих за умов двомовного підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.2 + Ш189.9-917

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375673 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кульбіда С. В. 
Теоретико-методичні засади використання жестової мови у навчанні нечуючих : монографія / С. В. Кульбіда. - К. : Поліпром, 2010. - 503 c. - укp.

Розглянуто особливості становлення та розвитку жестової мови як феномену у контексті соціокультурного підходу. Визначено теоретико-методологічні та методичні засади її функціонування. Розкрито шляхи подальшого вивчення мови жестів як навчальної дисципліни, засобу комунікації та навчання. Висвітлено ідеї соціокультурного розуміння глухоти, сутність української жестової мови та її мовознавчі особливості. Наведено модель формування жестомовної комунікативної компетенції.

Рассмотрены особенности становления и развития языка жестов как феномена в контексте социокультурного подхода. Определены теоретико-методологические и методические основы его функционирования. Раскрыты пути дальнейшего изучения языка жестов как учебной дисциплины, средства коммуникации и обучения. Освещены идеи социокультурного понимания глухоты, сущность украинского языка жестов и его языковедческие особенности. Дана модель формирования коммукативной компетенции языка жестов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш189.9:411.4 + Ч432.221.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС50187 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кульбіда С. В. 
Білінгвальне навчання нечуючих: стан, перспектива розвитку / С. В. Кульбіда // Дефектологія. - 2006. - № 3. - С. 2-3. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито головні підходи Л. Виготського до навчання і виховання глухих дітей. Наголошено на обов'язковості вільного і якісного володіння сурдопедагогами методом білінгвального навчання, яке рівнозначно охоплює словесну і жестову мову. Акцентовано увагу на важливості участі у педагогічному процесі вчителів, які не чують. Наведено докази сучасних вчених щодо необхідності активного використання жестової мови. Показано досвід застосування білінгвального методу навчання в педагогічній системі Швеції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кульбіда С. В. 
Правила дактилювання / С. В. Кульбіда // Дефектологія. - 2006. - № 1. - С. 39-41. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Відображено методичні підходи до вивчення правил дактилювання, переосмислених, уточнених, розширених і конкретизованих наведеними прикладами. Акцентовано увагу на принципах дактильного мовлення. Розглянуто групи основних та додаткових правил дактилювання. Вміщено таблицю "Орфографічні правила", ілюстративні малюнки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кульбіда С. 
Орієнтована модель опанування української дактилології / С. Кульбіда // Дефектологія. - 2013. - № 2. - С. 12-14. - укp.

Розглянуто систему вивчення української дактилології. Викладено основні вимоги до дактильного мовлення: правильне виконання постановчих вправ (постановка конфігурації рук, їх руху, узгодження вимовних вмінь (постановка правильного дихання, розбірливої артикуляції, виразного озвучення). Наведено вправи для розвитку мімічної мускулатури, артикуляційної моторики. Охарактеризовано етапи оволодіння дактильним мовленням: розвиток мімічної та артикуляційної моторики, розвиток і удосконалення дикції. Підкреслено значення застосування методики послідовного і системного вивчення українських дактилем (знаки пальцевої азбуки, що повторюють літери абетки відповідної мови).

Рассмотрена система изучения украинской дактилологии. Изложены основные требования к дактильной речи: правильное выполнение постановочных упражнений, соответствующая конфигурация рук, их движения, согласование речевых навыков (постановка правильного дыхания, разборчивой артикуляции, выразительного озвучивания). Приведены упражнения для развития мимической мускулатуры, артикуляционной моторики. Охарактеризованы следующие этапы овладения дактильной речью: развитие мимической и артикуляционной моторики, развитие и совершенствование дикции. Подчеркнута эффективность применения методики последовательного и системного изучения украинских дактилемм (знаки пальцевой азбуки, повторяющие буквы алфавита соответствующего языка).

The article deals with the study of Ukrainian dactylology based on the estimated model of mastering finger speech (showing and reading). The technique of gradual and systematic studying of Ukrainian Dactyl is being offered here.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш189.9:411.4-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кульбіда С. 
Чинне законодавство України щодо забезпечення прав глухих як лінгвістичної меншини / С. Кульбіда // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2014. - № 4. - С. 39-47. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Надано огляд правових аспектів освітньої політики держави стосовно громадян з вадами слуху на сучасному етапі. Проаналізовано законодавство нашої держави (Закони України, Укази Президента України, Постанови Кабінету Міністрів України, Накази МОН України та ін.) на предмет забезпечення соціокультурної складової державної політики щодо глухих дітей та дітей зі зниженим слухом. Розглянуто нормативні документи, які регламентують діяльність загальноосвітніх спеціальних шкіл для дітей із порушеннями слуху. Зазначено позитивні аспекти відображення означеного питання в українському законодавстві, зокрема завдання держави щодо декларування прав і надання рівного доступу до освіти дітям-інвалідам у спеціальних загальноосвітніх закладах та у вищих навчальних закладах І − ІV рівнів акредитації. Виокремлено проблеми, які потребують законодавчого вирішення на рівні держави, а саме: прописати механізми розвитку та фінансування системи двомовного підходу у здобутті освіти осіб з вадами слуху, забезпечити їх індивідуальні потреби та врахувати досвід дорослих глухих; закріпити гарантії реалізації спеціальних програм в галузі спеціальної освіти через підготовку кадрів, в тому числі, і глухих з досконалим володінням національною жестовою мовою; передбачити відповідні механізми та процедури застосування юридичної відповідальності за відсутність здійснення належних заходів щодо забезпечення інвалідам доступу на рівні з іншими до інформації та спілкування, в тому числі, інформаційно-комунікаційних технологій та систем, а також до інших об’єктів та послуг, доступних для населення; затвердити систему або програму збору та узагальнення даних щодо чисельності осіб з вадами слуху, їх потреб, що забезпечить ефективність застосування соціальних, освітніх та інших програм. Констатовано, що норми вітчизняного законодавства сьогодні, на жаль, не відповідають повною мірою стандартам Конвенції ООН про права інвалідів (2008 р.), що стосуються таких громадян як лінгвістичної меншини

Представлен обзор правовых аспектов образовательной политики государства в отношении глухих граждан на современном этапе. Проанализировано законодательство нашего государства (Законы Украины, Указы Президента Украины, Постановления Кабинета Министров Украины, Приказы МОН Украины и др.) на предмет обеспечения социокультурной составляющей государственной политики, касающейся глухих детей и детей с пониженным слухом. Рассмотрены нормативные документы, регламентирующие деятельность общеобразовательных специальных школ для детей с нарушениями слуха. Указаны положительные аспекты отображения данного вопроса в украинском законодательстве, в частности задачи государства по декларированию прав и предоставлению равного доступа к образованию детям-инвалидам в специальных общеобразовательных учреждениях и в учебных заведениях I - IV уровней аккредитации. Выделены проблемы, требующие законодательного их решения на уровне государства, а именно: прописать механизмы развития и финансирования системы двуязычного подхода в получении образования лиц с недостатками слуха, обеспечить их индивидуальные потребности и учесть опыт взрослых глухих; закрепить гарантии реализации специальных программ в области специального образования через подготовку кадров, в том числе, и глухих с совершенным владением национальным жестовым языком; предусмотреть соответствующие механизмы и процедуры применения юридической ответственности за отсутствие осуществления надлежащих мер по обеспечению инвалидам доступа наравне с другими к информации и общению, в том числе, информационно-коммуникационным технологиям и системам, а также к другим объектам и услугам, доступным для населения; утвердить систему или программу сбора и обобщения данных о численности глухих лиц, их потребностей, что обеспечит эффективность применения социальных, образовательных и других программ. Констатировано, что нормы отечественного законодательства сегодня, к сожалению, не отвечают в полной мере стандартам Конвенции ООН о правах инвалидов (2008 г.), что касается глухих как лингвистического меньшинства.

The article analyzes the law of Ukraine in the subject of the rights of Deaf as a linguistic community in education policy. Ukrainian legislation in context of development the education of the deaf declares the rights with regard to providing equal access to education in educational institutions of I−IV accreditation levels (Laws of Ukraine, the regulations, the President’s decrees, the resolutions of Cabinet of Ministers, the Ministry of Education’s orders). Though, interests of deaf people in the legislative base are presented in two ways. It means their rights and responsibilities enshrined in the general and special laws. Fundamentally important is adoption of the Law „On higher Education”. It provides for the development of standards of educational activities for every level of higher education within the limits of each specialty with the need to create conditions for deaf people. The context involves such changes as free provision of information for training in accessible ways, including using the Ukrainian sign language, organization of educational and rehabilitation support and involvement of experts from a number of deaf persons as members of a linguistic community and native speakers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.4(4УКР)к1 + Ш121(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Лінгводидактичні засади вивчення української жестової мови : монографія / Н. Б. Адамюк, О. А. Дробот, А. В. Замша, Н. А. Зборовська, С. В. Кульбіда; НАПН України, Ін-т спец. педагогіки. - Київ : Симоненко О.І., 2018. - 194 c. - Бібліогр.: с. 186-194 - укp.

Представлено комплексне осмислення проблеми навчання української жестової мови (УЖМ) як компоненту мовної освіти осіб із порушеннями слуху. Висвітлено шляхи вирішення спектру питань, що виникають під час вивчення національної жестової мови. Окреслено з позицій соціокультурного підходу лінгводидактичні засади вивчення УЖМ у єдності мети, завдань, засобів і технологій навчання. Розкрито лінгвістичні особливості УЖМ як знакової комунікативної системи. Охарактеризовано жестомовну комунікативну компетентність, рівні її сформованості та критерії оцінювання. Окреслено специфіку планування та проведення уроків з УЖМ для дітей із порушеннями слуху різних вікових груп.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш189.9:411.4-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА833049 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кульбіда С. 
Лінгводидактичні засади вивчення української жестової мови : монографія / С. Кульбіда. - Київ : Інтерсервіс, 2019. - 237 c. - Бібліогр.: с. 224-237 - укp.

Розглянуто лінгводидактичні засади сурдопедагогічного напряму щодо вивчення та використання української жестової мови (УЖМ) як компоненту мовної освіти осіб із порушеннями слуху. Охарактеризовано складові моделі формування жестомовної комунікативної компетенції (ЖКК) з дошкільнят по 12-й клас. Визначено рівні опанування ЖКК глухими учнями початкової школи. Розроблено критерії та перевірено ефективність застосування моделей ЖКК. Представлено мовознавчих доробок кінетичних особливостей в УЖМ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.221.3 + Ш189.9:411.4-912.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА840528 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Науково-методичне забезпечення реалізації концепції нової української школи та державного стандарту для дітей з особливими освітніми потребами : зб. ст. обл. наук.-метод. семінару, 4 берез. 2019 р. / упоряд.: Н. Г. Гудзенко, С. В. Кульбіда; Ін-т спец. педагогіки і психології ім. М. Ярмаченка, Нац. акад. пед. наук України, Хмельниц. облдержадмін., Хмельниц. ін-т післядиплом. пед. освіти, Хмельниц. облрада, Новоушиц. селищрада Хмельниц. обл. - Київ : Інтерсервіс, 2019. - 130 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання реалізації концептуальних засад сурдопедагогіки та логопедії, стандартизації освітньої галузі для осіб з особливими освітніми потребами, застосування компетентнісного підходу в сучасних реаліях спеціального закладу. Розкрито проблеми співпраці корекційних педагогів інклюзивно-ресурсних центрів і вчителів загальноосвітніх закладів середньої освіти. Розглянуто особливості формування діалогічного мовлення в учнів з тяжкими порушеннями мовлення на уроках української мови. Вивчено можливості корекції творчого розвитку учнів з порушенням слуху на основі ігрових технологій на уроках географії. Увагу приділено лікувальній фізкультурі для дітей з порушеннями мовлення та слуху, питанням взаємодії сім'ї та школи у вихованні особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05(4УКР-4ХМЕ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА840525 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Стратегія післядипломної освіти для сталого розвитку : колект. моногафія / Н. М. Рідей, Л. М. Панченко , В. Л. Савельєв, Т. В. Андрущенко, В. М. Боголюбов, С. В. Кульбіда, Т. А. Жижко, О. В. Матвієнко, О. М. Дікова-Фаворська, О. І. Огієнко, В. В. Любарець, Н. В. Бахмат, С. В. Толочко, О. С. Кондур, Н. М. Титова, Н. С. Бордюг, Л. М. Степаненко, Ю. П. Богуцький, О. Д. Яценко, Г. С. Кашина, О. В. Сапіга, Н. Л. Родіонова, Л. І. Бондарєва, Л. М. Сірик, А. В. Коленко, С. О. Кропельницька, З. М. Криховецька, М. М. Кулеша-Любінець, Т. М. Мигович, А. Г. Гуменюк, Ю. В. Кліпа, Н. П. Антіпова, О. К. Кацеро, С. Г. Літовка-Деменіна, О. М. Слабецький, Д. Г. Павленко, В. І. Тимошенко; ред.: Н. М. Рідей, Л. М. Панченко; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2020. - 414, [2] c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp. - англ.

Здійснено теоретичне і методичне обгрунтування засад - формування науково-методичної компетентності викладачів у системі післядипломної педагогічної освіти, психолого-педагогічної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання, професійної підготовки майбутніх фахівців із якості освіти та розкрито аспекти формування академічної культури майбутніх педагогічних працівників у ЗВО. Розроблено теоретичні та методичні основи підготовки фахівців природоохоронної галузі до екологічного моніторингу у системі післядипломної освіти, а також теоретико-практичні засади професійної підготовки майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища. Методологічно обгрунтовано розвиток правової компетентності адміністраторів вищої школи у системі післядипломної освіти. Проаналізовано особливості модернізаційних процесів у освітній діяльності на основі обгрунтованих наукових здобутків науковців, положень законодавства щодо застосування компетентнісного і білінгвального підходів з використанням жестової і української мови. Розглянуто теорію творчої самореалізації як феномен та окремий об'єкт наукового дослідження основ евристичного навчання на засадах концепції творчої самореалізації особистості. Розкрито сутність поняття "полікультурна освіта", процес його становлення, досліджено історичні етапи розвитку мультикультуризму, проведено аналіз розвитку ідей полікультурності. Досліджено формування виконавської майстерності майбутніх бакалаврів з акторського мистецтва драматичного театру і кіно у фаховій підготовці. Актуалізовано проблеми проведення навчальних тренінгів як ефективної системи професійної адаптації у ЗВО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849473 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Навчання дітей із порушеннями слуху : навч.-метод. посіб. / С. В. Кульбіда, С. В. Литовченко, О. М. Таранченко, В. В. Жук, О. Ф. Федоренко, В. В. Литвинова. - Харків : Ранок, 2019. - 215 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Розглянуто новітні підходи у навчанні дітей з особливими потребами. Представлено ефективне технологічне забезпечення спеціального та інклюзивного навчання дітей із порушеннями слуху. Наведено методичні рекомендації щодо організації освітнього середовища та запропоновано специфічні прийоми, що уможливлюють забезпечення навчальних потреб таких учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч434

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС68502 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського