Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Кульчинський В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Кульчинський В. В. 
Електричні та фотоелектричні процеси в сонячних елементах, детекторах оптичного та $Ebold gamma-випромінювання на основі $Ebold {{ roman Cd} sub x { roman Hg} sub {1~-~x } roman Te} ($Ebold {x~~0,6} : Автореф. дис... канд. фіз.-мат. наук / В. В. Кульчинський; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці, 2007. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В381.54,022 + З852.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350537 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кульчинський В. В. 
Можливості застосування твердого розчину телуриду ртуті-кадмію з широкою забороненою зоною у фотоелектроніці / В. В. Кульчинський // Наук. вісн. Чернів. ун-ту. Сер. Фізика, електроніка. - 2006. - Вип. 303. - С. 90-93. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: З85-03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Микитюк Т. І. 
Оптимізація оптичних характеристик тандемного сонячного елемента CdMgTe/Cu(In,Ga)SeVB2D / Т. І. Микитюк, Л. А. Косяченко, X. Mathew, І. М. Фодчук, В. В. Кульчинський, О. Л. Маслянчук // Сенсор. електрон. і мікросистем. технології. - 2014. - 11, № 4. - С. 70-80. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: З252.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24835 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Іванчук М. А. 
Зворотний зв'язок в освітньому процесі: досвід використання BYOD-технологій / М. А. Іванчук, В. В. Кульчинський // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 1. - С. 62-67. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Зворотний зв'язок (ЗЗ) у педагогіці є невід'ємною частиною освітнього процесу. Завдяки наявності ЗЗ у процесі навчання відбувається інтеграція діяльності викладача з діяльністю студента. Відомим способом ЗЗ є опитування студентів. Проте, усне опитування затребує значну частину часу заняття, письмове - вимагає виділення часу поза практичними заняттями на перевірку письмових відповідей. Тестування за допомогою комп'ютерів вимагає наявності локального програмного комплексу для такого опитування, а також обмежує місцеположення проведення занять. Новітні інформаційні технології надають можливість здійснювати персоніфікований ЗЗ у навчальному процесі. BYOD (Bring Your Own Device) - це технологія використання власних принесених пристроїв у роботі. Використання т.з. "хмарних" технологій, з одного боку, забезпечує доступ студенту до навчального засобу з довільного місцеположення, з іншого боку, надає можливість викладачу швидко аналізувати індивідуальне зростання кожного студента чи узагальнювати таке в цілому по групах студентів. Використано "хмарний" сервіс опитування від google та власні смартфони студентів. Проведено статистичний аналіз результатів тестування з визначенням коефіцієнта складності, коефіцієнта дискримінативності тестового завдання, коефіцієнта кореляції результатів відповіді тестового завдання та загального результату тестування. Використання BYOD-технологій і "хмарного" сервісу google-форми зменшило час для опитування студентів - 3 - 5 хв., підвищило інтерес до інформатики. Валідність тестових завдань динамічно перевірялася впродовж тестування, в разі потреби проводилося їх удосконалення. Зроблено висновки, що поєднання технології BYOD із "хмарними" технологіями створює можливості здійснювати гнучкий ЗЗ зі студентами впродовж навчання, підвищувати їх зацікавленість у використанні сучасних інформаційних технологій. Кінцева мета впровадження такого елемента навчання - підвищення ефективності засвоєння студентами теоретичного та практичного матеріалу курсу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Іванчук М. А. 
Проблема узгодження інформаційної пари викладач-студент: особливості вивчення курсу "Інформаційні технології в медицині" студентами спеціальності "Медична психологія" / М. А. Іванчук, В. В. Кульчинський // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - 3 (ч. 2). - С. 50-55. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Для узгодження інформаційної пари викладач-студент розроблено та впроваджено в освітній процес сукупність завдань, що наближено відтворюють задачі з практики медичних психологів. Загальновідомо, що для того, щоб процес передачі інформації відбувся, необхідне узгодження параметрів інформаційної пари джерело-приймач. У випадку телекомунікаційних мереж приймач для отримання інформації за обраним каналом зв'язку підлаштовує свої параметри з параметрами джерела інформації. Освітній процес викладання інформаційних дисциплін для студентів, обрана спеціальність яких (на перший погляд) віддалена від інформатики, вимагає зміни способу подачі інформації від джерела (викладача) для кращого та більш ефективного сприйняття приймачем (студентом). Розробка завдань з інформаційних технологій, що за змістом передбачають освоєння методів обробки інформації, а за формулюванням наближені до реалій обраної студентом спеціальності, є шляхом узгодження інформаційної пари викладач-студент. Проведено аналіз наукових джерел, спостереження за освітнім процесом, аналіз результатів навчання студентів у відповідності до проблеми дослідження. Розроблено курс "Інформаційні технології в медицині" для студентів спеціальності "Медична психологія", який містить сукупність змістових модулів із завданнями, які наближені до реальних задач, що постають перед практикуючими медичними психологами. Встановлено, що процес узгодження інформаційної пари викладач-студент є динамічним і нескінченним із точки зору поглиблення засвоюваності студентами переданої інформації від викладача, оскільки поряд з освітнім процесом відбуваються зміни в оточувальному житті, що вимагають постійних змін. Наприклад, перехід більшості сфер життя на віддалений режим роботи в зв'язку з пандемією. Тому в курс введено завдання для опанування навиків роботи з он-лайн технологіями: створення сайтів, он-лайн опитувальників, обробка результатів засобами "хмарних" застосунків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р.с51р3

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
6.

Іванчук М. 
Голографічний підхід як засіб міжпредметної інтеграції при вивченні медичної інформатики / М. Іванчук, В. Кульчинський // Фіз.-мат. освіта. - 2022. - 35, № 3. - С. 26-32. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Мотивація студентів вивчати непрофільні предмети низька. Її підвищення можна досягти за рахунок міжпредметної інтеграції, завдяки якій студенти ширше бачать місце та роль усіх предметів в освітньому процесі за обраним напрямком підготовки. Мета дослідження - вивчення можливостей поглиблення міжпредметної інтеграції для підвищення мотивації студентів до вивчення медичної інформатики при використані елементів голографічного підходу. У процесі дослідження використано такі методи: теоретичні (аналіз науково-методичної літератури для окреслення проблеми викладання інформаційних дисциплін у медичних закладах вищої освіти); емпіричні (спостереження, аналіз та систематизація). Розроблено курс занять з медичної інформатики з використанням голографічного підходу. Для розгляду на практичних заняттях завдань, близьких до професійного життя медиків, сформовано масив інформації медичного спрямування, який складається з бази даних уявних пацієнтів і набору теоретичних відомостей про медичні показники, симптоми хвороб та алгоритми їх лікування. Опанування кожної теми відбувалося з використанням даного масиву інформації та випливало з результатів, отриманих на попередніх заняттях. Студенти створюють блок-схеми медичних алгоритмів і системи підтримки прийняття медичних рішень, проводять математичну обробку медичних даних, вивчають можливості візуалізації медичної інформації. Для поглиблення міжпредметної інтеграції при викладанні дисципліни Медична Інформатика студентам спеціальності Медицина використано голографічний підхід. У межах цього підходу знання з медицини та інформатики формують "опорну" та "предметну" хвилю відповідно. В результаті накладання цих двох хвиль формується об'ємне бачення міжпредметних зв'язків. Студенти працюють з одним масивом інформації медичного спрямування, вивчаючи різні інформаційні технології її обробки, що надає можливість підвищити мотивацію студентів до вивчення дисципліни.



Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського