Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Кулішов В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Клімушева Г. В. 
Вивчення структури і нелінійно оптичних властивостей хіральних та іонних рідкокристалічних систем / Г. В. Клімушева, В. І. Кулішов, А. П. Поліщук // Укр. фіз. журн. - 1999. - 44, № 1-2. - С. 80-85. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Для досліджень фізичних властивостей рідких кристалів (РК) та розробки способів їх застосування надзвичайно важливо знати будову та пакування молекул у мезофазі. З початку 80-х років проведено комплекс рентгеноструктурних досліджень будови молекул, кристалів та мезофаз великої групи органічних та металорганічних сполук. Більш детально розглядається структура хіральних та іонних РК (ІРК), які мають цікаві оптичні спектральні та нелінійно оптичні властивості. Наведено результати досліджень поляризаційної самодифракції у домішкових хіральних рідких кристалах (ДХРК), нелінійно оптичних ефектів - зміни кута повороту площини поляризації світла, яке пройшло крізь шар ДХРК, при високих інтенсивностях лазерного випромінювання - та запису динамічної голографічної гратки у домішкових іонних РК.


Індекс рубрикатора НБУВ: В372.35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Горошко М. Ф. 
Мікроекономіка: Тести. Ситуації. Задачі : Навч. посіб. / М. Ф. Горошко, В. В. Кулішов. - К. : Ніка-Центр: Ельга, 2003. - 362 c. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Висвітлено основні проблеми мікроекономічного аналізу. Описано об'єкти, суб'єкти та моделі методології мікроекономіки, теорію поведінки споживача. Викладено основи теорії попиту та пропозиції. Визначено фактори, що впливають на еластичність пропозиції. Значну увагу приділено індивідуальному та ринковому попиту. Розкрито сутність та класифікацію витрат виробництва, ринкову структуру та сутність монополії. Розглянуто особливості ринку монополістичної конкуренції. Наведено характеристику та зміст моделей олігополії.

Освещены основные проблемы микроэкономического анализа. Описаны объекты, субъекты и модели методологии микроэкономики, теория поведения потребителя. Изложены основы теории спроса и предложения. Определены факторы, влияющие на эластичность предложения. Значительное внимание уделено индивидуальному и рыночному спросу. Раскрыты сущность и классификация затрат производства, рыночная структура и сущность монополии. Рассмотрены особенности рынка монополистической конкуренции. Приведены характеристика и содержание моделей олигополии.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.3я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА636151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сонько С. П. 
Ринок і регіоналістика : Навч. посіб. для студ. екон. та екон.-геогр. фахів. вищ. навч. закл. / С. П. Сонько, В. В. Кулішов, В. І. Мустафін. - К. : Ніка-Центр: Ельга, 2002. - 380 c. - Бібліогр.: 121 назв. - укp.

Розглянуто методологічні питання розвитку галузей економічної науки про розміщення продуктивних сил: описано термінологічний та категоріальний апарат, проаналізовано відмінності між даними галузями, розкрито їх місце в системі економічних та географічних наук, еволюцію, предмет та об'єкти вивчення, головні задачі. Висвітлено сучасні проблеми регіональної економіки. Викладено теорію економіки регіонів, засади регіональної економічної політики, її проблемні питання, теоретичні основи управління регіональним розвитком. Описано особливості формування інвестиційного клімату.

Рассмотрены методологические вопросы развития наук о размещении продуктивных сил: описан терминологический и категориальный апарат, проанализированы отличия между науками о размещении хозяйства, раскрыто место их в системе экономических и географических наук, их эволюция, предмет и объекты изучения, главные задачи. Освещены современные проблемы региональной экономики. Изложены теория экономики регионов, основания региональной экономической политики, ее проблемные вопросы, теоретические основы управления региональным развитием. Описаны особенности формирования инвестиционного климата.


Індекс рубрикатора НБУВ: У040.6я73 + У049(4УКР)6я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА632822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кулішов В. В. 
Інноваційні технології в організації самоосвіти студентів при вивченні економічних дисциплін / В. В. Кулішов // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31. - С. 310-315. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто сучасні форми організації самоосвітньої діяльності студентів економічних ВНЗ на прикладі дистанційного навчання. Обгрунтовано необхідність запровадження дистанційного навчання, підходів до самостійного навчального процесу у вищій школі. Зауважено, що дистанційне навчання передбачає інтерактивну пізнавальну діяльність, постійне спілкування та співробітництво дистанційних студентів за спеціально розробленими навчальними матеріалами випускової кафедри університету.

Рассмотрены современные формы организации самообразовательной деятельности студентов экономических ВУЗ на примере дистанционного обучения. Обоснована необходимость внедрения дистанционного обучения, подходов к самостоятельному учебному процессу в высшей школе. Отмечено, что дистанционное обучение предусматривает интерактивную познавательную деятельность, постоянное общение и сотрудничество дистанционных студентов по специально разработанным учебным материалам выпускающей кафедры университета.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481,01 + У. р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кулішов В. В. 
Фахова комунікативна компетенція як складова професійної компетентності майбутніх економістів / В. В. Кулішов // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 32. - С. 458-462. - Бібліогр.: 15 назв - укp. - рус. - англ.

Обгрунтовано, що розвиток компетентнісно-орієнтованого підходу в освіті підрозділяється науковцями на три етапи: дослідження різних видів компетенцій, розробка категорії «компетентність» в теорії та практиці, визначення й дослідження ключових компетенцій як бажаного результату освіти. Проаналізовано сутність професійної комунікативної компетенції студентів – майбутніх економістів і можливості її формування у системі фахової економічної підготовки. Продемонстровано, що професійна компетентність фахівця-економіста є своєрідним особистісним комплексним ресурсом, який містить низку професійно значущих компетенцій, серед яких фахова комунікативна компетенція є стрижневою і системоутворювальною в економічному ВНЗ.

Обосновано, что развитие компетентностно-ориентированного подхода в образовании подразделяется учеными на три этапа: исследование разных видов компетенций, разработка категории «компетентность» в теории и практике, определение и исследование ключевых компетенций как желаемого результата образования. Проанализировано суть профессиональной коммуникативной компетенции студентов – будущих экономистов и возможности ее формирования в системе профессиональной экономической подготовки. Продемонстрировано, что профессиональная компетентность специалиста-экономиста является своеобразным личностным комплексным ресурсом, который вмещает ряд профессионально значимых компетенций, среди которых профессиональная коммуникативная компетенция является стержневой и системообразующей в экономическом ВУЗ.

It is proved that the development of competence- based approach to education researchers divided into three stages: a study of different types of competencies , the development of the categories of "competence" in theory and practice, the definition and study of key competencies as the desired outcome of education. Analyzed the essence of professional communicative competence of students - future economists and the possibility of its formation in the system of professional economic training. Demonstrated that the professional competence of the expert economist is a kind of personal comprehensive resource that can accommodate a number of important professional competencies, including professional communicative competence is the backbone of a core and in an economic institution.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913.371.9 + У.р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кулішов В. В. 
Особливості світової глобалізації в сучасних умовах / В. В. Кулішов // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2013. - Вип. 2. - С. 21-24. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито особливості сучасної світової глобалізації, процеси глобального розвитку. Розглянуто питання стосовно глобалізації міжнародних відносин, інтернаціоналізації господарського, політичного, культурного та інших аспектів життя суспільних організмів. Наведено різні точки зору науковців щодо поняття "глобалізація". Запропоновано декілька підходів щодо визначення глобалізації. Розкрито суть глобалізації на макро- та мікрорівнях. Окреслено деякі позитивні наслідки глобалізаційних процесів на сучасному етапі розвитку суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50,1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кулішов В. С. 
Методика навчання учнів основ економіки у старшій профільній школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. С. Кулішов; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 19 c. - укp.

Викладено проблеми профільної економічної підготовки учнів старшої школи. Проаналізовано психолого-педагогічну та економічну літературу з цієї теми, узагальнено вітчизняний досвід шкільної економічної освіти учнів старшої школи. Уточнено сутність, зміст та структуру профільної економічної підготовки старшокласників, визначено показники та рівні її сформованості. Обгрунтовано ефективність реалізації методики навчання учнів основ економіки у старшій профільній школі. Визначено основні шляхи впровадження технологій розвивального та проблемно-дослідницького навчання у процесі вивчення курсу "Основи економіки" та під час проектно-технологічної діяльності старшокласників.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р2(4УКР)

Шифр НБУВ: РА406789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кулішов В. В. 
Теоретичні і методичні засади формування системи професійних знань майбутніх фахівців економічного профілю : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. В. Кулішов; МОНМС України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 41 c. - укp.

Висвітлено проблеми формування системи професійних знань у процесі підготовки фахівців економічного профілю. Проаналізовано психолого-педагогічні дослідження з проблеми та сучасний стан методики навчання економічних дисциплін у системі неперервної освіти. Розкрито сутність, зміст та структуру економічної освіти майбутніх фахівців економічного профілю ВНЗ України. Визначено принципи та педагогічні умови розвитку навчально-пізнавальної діяльності та економічних умінь і навичок студентів, які грунтуються на основі комплексу вивчення економічних дисциплін (основ економіки, мікро- та макроекономіки, глобальної економіки) в системі організаційних форм навчання з використанням проблемних задач економічного профілю. Уточнено комплекс критеріїв економічних категорій і розроблено моделі економічного розвитку фахівців економічного профілю. Розкрито сутність системи професійних знань фахівців економічного профілю, включаючи знання, вміння, навички, якості економічного профілю, що дозволило створити комплекс навчальних програм, підручників, навчальних посібників до курсів підготовки та формування системи професійних знань майбутніх фахівців економічного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4УКР)

Шифр НБУВ: РА394873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кулішов В. 
Традиційно-інноваційні підходи щодо вивчення економічних дисциплін / В. Кулішов // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 163-165. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Актуалізовано проблему організації самоосвітньої діяльності студента (СДС), розв'язання якої неможливе без поєднання традиційних і модернізованих форм і методів, тобто впровадження системи комплексного підходу. Увагу акцентовано на тому, що новітні технології не повинні входити у протиріччя з основними законами викладання та вивчення економічних дисциплін, а мають збагачуватися набутками традиційних, упроваджених і апробованих теорій, методик. Відзначено, що самоосвітня діяльність вимагає від студента та викладача відповідної установки на позитивний результат. Висвітлено досвід організації самостійної роботи студентів у Криворізькому економічному інституті ДВНЗ "Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана". Підсумовано, що основний резерв підвищення ефективності процесу навчання і, відповідно, якості підготовки майбутніх економістів, їх готовності до безперервної самоосвіти криється в раціональній організації самоосвітній діяльності студентів.

Актуализирована проблема организации самообразовательной деятельности студента (СДС), решение которой невозможно без объединения традиционных и модернизированных форм и методов, то есть без внедрения системы комплексного подхода. Внимание акцентировано на том, что новейшие технологии не должны входить в противоречие с основными законами преподавания и изучения экономических дисциплин, а должны обогащаться достоянием традиционных, внедренных и апробированных теорий, методик. Отмечено, что самообразовательная деятельность требует от студента и преподавателя соответствующей установки на положительный результат. Освещен опыт организации самостоятельной работы студентов в Криворожском экономическом институте ГВУЗ "Киевский национальный экономический университет им. В. Гетьмана". Подытожено, что основной резерв повышения эффективности процесса обучения и, соответственно, качества подготовки будущих экономистов, их готовности к непрерывному самообразованию кроется в рациональной организации самообразовательной деятельности студентов.

This article examines some aspects of an integrated approach to self-educational activity students in studying economic disciplines, which provides a combination of traditional and innovative forms and methods. Implementation of this system will lead each student to self-realization, self-development, improve the quality of the educational process and training of future economists.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кулішов В. 
Розвиток економічної освіти в національній школі та завдання економіки як основи життя людини і суспільства / В. Кулішов // Молодь і ринок. - 2011. - № 1. - С. 76-80. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Охарактеризовано проблеми розвитку економічної системи в Україні. Розглянуто та проаналізовано основні принципи, які зумовлюють розвиток системи вищої економічної освіти в Україні. Підсумовано, що економічна система, яка розвивається в Україні, дає підстави стверджувати, що неграмотна в економічному плані людина стоїть поза економічною політикою, не може брати участі в управлінні державою і виробництвом чи сферою послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кулішов В. 
Методичні аспекти вивчення економічної освіти на мікрорівні в національній школі / В. Кулішов // Молодь і ринок. - 2011. - № 4. - С. 80-84. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Досліджено розвиток та становлення економічної науки та її зв'язок з виробництвом матеріальних благ і необхідністю вивчення економіки у системі безперервної освіти. Обгрунтовано, що до найважливіших загальнолюдських вартостей, без яких неможливо домогтися прогресу цивілізації, належить широка економічна освіта.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кулішов В. 
Основні аспекти в досягненні зростання в економіці, та використання маркетингу у виробництві товару / В. Кулішов // Молодь і ринок. - 2011. - № 5. - С. 58-63. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Досліджено питання розвитку та становлення економічної науки та її зв'язок із виробництвом матеріальних благ і необхідністю вивчення економіки у системі безперервної освіти. Зазначено, що дана інформація буде корисна для студентів, аспірантів, всіх тих хто цікавиться дослідженням даної проблеми.


Індекс рубрикатора НБУВ: У01 в

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кулішов В. 
Напрями антикризової політики в економічній безпеці діяльності підприємства та методи реструктуризації та санації підприємства / В. Кулішов // Молодь і ринок. - 2011. - № 6. - С. 55-62. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Досліджено питання розвитку та становлення економічної науки та її зв'язок із виробництвом матеріальних благ і необхідністю вивчення економіки у системі безперервної освіти таких напрямів як антикризова політика діяльності підприємства та методи реструктуризації та санації підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кулішов В. 
Фахова підготовка економістів європейського рівня освіти / В. Кулішов // Молодь і ринок. - 2011. - № 7. - С. 40-44. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто та проаналізовано основні принципи, які зумовлюють розвиток системи вищої економічної освіти України, шляхи оптимізації використання знань іноземної мови у економічному ВНЗ з посиленням професійної спрямованості та підготовки майбутніх економістів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кулішов В. 
Теоретичне обгрунтування системи безперервної економічної освіти у нинішніх умовах / В. Кулішов // Молодь і ринок. - 2011. - № 3. - С. 61-67. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Досліджено питання розвитку та становлення економічної науки та її зв'язок із виробництвом матеріальних благ і необхідністю вивчення економіки у системі безперервної освіти. Доведено, що Україна вступила у вирішальний етап розвитку ринкової економіки, роль економічної освіти учнівської молоді та студентів ВНЗ стає надзвичайно важливою. Підсумовано, що виходячи з цього нині необхідно формувати у молоді ринкове економічне мислення, професійні компетенції, виховувати майбутнього господаря в усіх сферах діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р7(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кулішов В. 
Дидактичні основи розвитку економічної освіти до сучасних реалій ринкової економіки / В. Кулішов // Молодь і ринок. - 2011. - № 2. - С. 34-40. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Досліджено питання розвитку та становлення економічної науки та її зв'язок із виробництвом матеріальних благ і необхідністю вивчення економіки у системі безперервної освіти. Обумовлено, що вивчення економіки у ЗНЗ - школах, ліцеях, гімназіях, коледжах, з наступним поглибленим вивченням у професійно-технічних навчальних закладах освіти надає базу для поглибленого вивчення блоку економічних дисциплін у ВНЗ для формування високих професійних компетентностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р30(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кулішов В. 
Інноваційні педагогічні технології при підготовці магістрів економічного профілю / В. Кулішов // Молодь і ринок. - 2011. - № 11. - С. 74-78. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто сучасний стан підготовки випускників-магістрів, майбутніх фахівців ринкової економіки на основі сучасних інноваційних технологій та інтелектуальної власності. З’ясовано, що вища кваліфікаційна освіта дає спеціалісту такий рівень високопрофесійних знань, що він може самостійно приймати рішення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4УКР) + Ч481,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кулішов В. 
Теоретико-методичні підходи щодо підготовки магістрів-економістів / В. Кулішов // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 41-44. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто деякі аспекти реалізації комплексного підходу до організації діяльності студентів у процесі вивчення економічних дисциплін, що передбачає поєднання традиційних та інноваційних форм і методів. Підсумовано: використання в самоосвітній діяльності студентів економічного спрямування системи традиційних та інноваційних технологій є беззаперечною та доцільною, а основний резерв підвищення ефективності процесу навчання і, відповідно, якості підготовки майбутніх економістів та викладачів, їх готовності до безперервної самоосвіти криється в раціональній організації самопідготовки студентів у процесі вивчення економічних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кулішов В. 
Дослідження технологій сучасної світової глобалізації в економічних процесах та їх наслідки / В. Кулішов // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 53-58. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Досліджено питання розвитку та становлення економічної науки та її зв’язок зі світовою глобалізацією, економічних процесів та їх наслідків створення матеріальних благ і необхідністю вивчення економіки у системі безперервної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50,1 р7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кулішов В. 
Основні складові сучасного економічного виховання школярів / В. Кулішов // Молодь і ринок. - 2012. - № 1. - С. 154-158. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему виховання підростаючого покоління за сучасних умов ринкового середовища. З’ясовано: для того, щоб успішно розв’язувати завдання, пред’явлені системі освіти ходом сучасних ринкових перетворень, питанням особливої ваги має бути проблема становлення широкої палітри економічної освіти та виховання учнівської молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р2(4УКР) + Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського