Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Курись Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Курись Л. В. 
Схема тягового електротехнічного комплексу транспортного засобу з накопичувачем енергії / Л. В. Курись, О. В. Бялобржеський // Електротехніка та електроенергетика. - 2015. - № 1. - С. 4-10. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проведено аналіз існуючих способів підвищення енергетичної ефективності транспортних засобів з електричною трансмісією, на підставі якого визначене особливе місце накопичувачів електроенергії. Для дослідження перехідних процесів в режимах роботи транзисторного перетворювача розроблена математична модель тягового електротехнічного комплексу. В моделі реалізовані динамічний (розгін) та стаціонарний (ослаблення магнітного потоку) режими двигуна постійного струму з конденсаторним накопичувачем енергії.


Індекс рубрикатора НБУВ: О152

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16680 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бялобржеський О. В. 
Модель для дослідження розподілу електричної енергії в системі контактна мережа змінного струму - тяговий комплекс магістрального електровозу / О. В. Бялобржеський, Т. Ю. Сухонос, Л. В. Курись // Електромех. і енергозберігаючі системи. - 2014. - Вип. 3. - С. 92-98. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проведено аналіз необхідності оцінки енергетичних процесів у системі контактна мережа змінного струму - тяговий комплекс електровозу. На підставі аналізу питань електропостачання та специфіки перетворюючого агрегату синтезовано модель, в основу якої покладено тяговий електротехнічний комплекс візка секції електровозу ВЛ80р. У моделі реалізовано режими розгону та гальмування двигунів електровозу із зонним імпульсним регулюванням напруги секцій силового перетворювача у випрямних та інверторних режимах відповідно. Додатково в модель уведено підсистему контактної мережі зі змінними за шляхом електровоза параметрами активних та індуктивних опорів, що дозволяє дослідити якісні та кількісні показники режиму передачі електричної енергії по ланці: тягова підстанція, контактна мережа, візок електровоза. На підставі одержаних результатів дослідження встановлено необхідність використання фільтрокомпенсуючого пристрою для зниження коефіцієнта гармонік та підвищення загального коефіцієнта потужності.


Індекс рубрикатора НБУВ: О217.220.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бялобржеський О. В. 
Оптимізація режимів енергоспоживання : навч. посіб. / О. В. Бялобржеський, Л. В. Курись; Кременчуц. нац. ун-т ім. М. Остроградського. - Кременчук : Щербатих О. В., 2015. - 125 c. - Бібліогр.: с. 125 - укp.

Розкрито основні методи математичного програмування та інші програми обчислювальної техніки, що застосовуються для пошуку оптимальних рішень. Наведено розв'язки типових оптимізаційних задач у галузі електроенергетики, зокрема лінійних і нелінійних, транспортних, оптимізаційних задач із цілочисловими та дискретними змінними, оптимізаційних задач за випадкової та за недетермінованої вихідної інформації, багатокритеріальних оптимізаційних задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: З27-01 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА794577 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського