Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Кухаренко В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Кухаренко В. Н. 
Практикум дистанционного обучения : Учеб. пособие / В. Н. Кухаренко, А. С. Молодых, С. А. Третьяк; ред.: В. Н. Кухаренко; Нац. техн. ун-т "Харьк. политехн. ин-т". - Х., 2001. - 124 c. - рус.

Запропоновано орієнтований зміст уроків з програмного забезпечення, зокрема, з Windows, Word, Microsoft Power Point, Microsoft Front Page. Проаналізовано загальну структуру Internet, розглянуто принципи організації електронної пошти. Наведено загальну характеристику мови HTML. Розглянуто формати GIF, JPEG, PNG. Подано приклади презентацій у Power Point, а також у вигляді html-файлів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)3-34я7 + Ч481.290я73

Шифр НБУВ: ВА616765 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Предборський В. А. 
Економічна теорія : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / В. А. Предборський, Б. Б. Гарін, В. Д. Кухаренко. - К. : Кондор, 2003. - 492 c. - укp.

Розглянуто основний зміст економічної теорії з урахуванням новітніх наукових досягнень. Висвітлено проблеми економічної безпеки як частини сучасної економічної теорії, основні етапи її розвитку, функції, методи дослідження економічних процесів та явищ. Викладено загальні основи економічного розвитку, описано форми суспільного виробництва, генезис товарного виробництва, його основні риси та еволюцію. Розкрито сутність грошей, їх функції та роль у ринковій економіці. Наведено характеристику законів грошового обігу. Проаналізовано структуру і механізм функціонування ринкової економіки, основи підприємництва, мікроекономіки, макроекономічний рівень господарювання, фінансові процеси в системі економічного відтворення, світогосподарські зв'язки та міжнародні валютно-фінансові операції. Значну увагу приділено соціальному захисту населення за умов ринкової економіки.

Рассмотрено основное содержание экономической теории с учетом новейших научных достижений. Освещены проблемы экономической безопасности как части современной экономической теории, основные этапы ее развития, функции, методы исследования экономических процессов и явлений. Изложены общие основы экономического развития, описаны формы общественного производства, генезис товарного производства, его основные черты и эволюция. Раскрыты сущность денег, их функции и роль в рыночной экономике. Приведена характеристика законов денежного оборота. Проанализированы структура и механизм функционирования рыночной экономики, основы предпринимательства, микроэкономики, макроэкономический уровень хозяйствования, финансовые процессы в системе экономического восстановления, мирохозяйственные связи и международные валютно-финансовые операции. Значительное внимание уделено социальной защите населения в условиях рыночной экономики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У01я73(4УКР)

Шифр НБУВ: ВА642320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Методические указания к практическим занятиям по курсу "Основы информационных технологий и программирование" для студентов физико-технических специальностей / сост.: М. В. Савченко, В. Н. Кухаренко; Нац. техн. ун-т "Харьк. политехн. ин-т". - Х., 2006. - 88 c. - Библиогр.: с. 86-87 - рус.

Рассмотрены этапы разработки программы, особенности составления конкретного алгоритма, работы в интегрированной среде . Раскрыто содержание понятий идентификаторов, числа и строки языка Turbo Pascal, а также исполняемых, простых, структурированных, условных операторов и операторов циклов repeat, while, for, простой линейной программы, инкапсуляции, динамического создания объектов. Предложены решения дифференциальных и нелинейных уравнений, задач линейной алгебры.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-018 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671871 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кухаренко В. А. 
Лауреат Букеровской премии 2011 года Джулиан Барнс: The Sense of an Ending / В. А. Кухаренко // Зап. з ром.-герм. філол. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 1. - С. 67-73. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрены кумулятивные образы разных степеней сложности структурирования, в сумме своей формирующие финальный гештальтный образ текста - Концепт Текста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4ВЕЛ)6-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69543 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кухаренко В. А. 
Второй Букер Хилари Мэнтел / В. А. Кухаренко // Зап. з ром.-герм. філол. : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 1. - С. 125-137. - Библиогр.: 12 назв. - рус.

Рассмотрен литературно-стилистический анализ романа Х. Мэнтел Bring Up the Bodies, получившего в 2012 г. Букеровскую премию.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4ВЕЛ)6-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69543 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кухаренко В. Н. 
Навчальний процес у відкритому дистанційному курсі / В. Н. Кухаренко // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 1. - С. 40-50. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто питання використання масових відкритих дистанційних курсів, які набули поширення в Канаді та США в останні три роки. Визначено ведений Джорджем Сіменсом 2008 р. термін „масовий відкритий дистанційний курс” (МВДК) як такий, що насамперед відноситься до кількості студентів. Виокремлено позитивні та негативні моменти МВДК, умови, за яких студент може досягти поставленої мети протягом навчання в курсі. Зазначено, що відкриті курси залежать від навичок, внутрішньої мотивації, поставлених цілей, загальної культури, технічної грамотності студентів. Розкрито чотири основні види діяльності, на яких базується МВДК, а саме: співпраця, ремікс, перепрофілювання, повідомлення. Зосереджено увагу на персональному навчальному середовищі учасників навчального процесу як одному із важливих аспектів МВДК, що визначається як інструменти та послуги, які надають окремі освітні платформи для використання їх у навчанні та досягненні освітніх цілей. Окреслено роль тьюторів у навчальному процесі МВДК. Наведено результати пілотного навчання слухачів СНД у відкритих дистанційних курсах „Стратегія розвитку дистанційного навчання в корпорації” та „Соціальні сервіси у дистанційному навчанні”.

Рассмотрены вопросы использования массовых открытых дистанционных курсов, которые получили распространение в Канаде и США в последние три года. Определен введенный Джорджем Сименсом в 2008 г. термин «массовый открытый дистанционный курс» (МОДК) как такой, который, прежде всего, относится к количеству студентов. Выделены положительные и отрицательные моменты МОДК, условия, при которых студент может достичь поставленной цели в течение обучения в курсе. Отмечено, что открытые курсы зависят от навыков, внутренней мотивации, поставленных целей, общей культуры, технической грамотности студентов. Раскрыты четыре основных вида деятельности, на которых базируется МОДК, а именно: сотрудничество, ремикс, перепрофилирование, сообщение. Сосредоточено внимание на персональной учебной среде участников учебного процесса как одном из важных аспектов МОДК. Он определяется как инструменты и услуги, которые предоставляют отдельные образовательные платформы для использования в обучении и достижении образовательных целей. Обозначена роль тьюторов в учебном процессе МОДК. Приведены результаты пилотного обучения слушателей СНГ в открытых дистанционных курсах "Стратегия развития дистанционного обучения в корпорации" и "Социальные сервисы в дистанционном обучении".

Describes the main features of the massive open on-line courses (openness, self-control, cooperation), which are conducted in Canada and the U.S. in the last three years. In such courses taking part by 500 to 2,500 students from around the world. Results of pilot study participants of the CIS in open on-line course „Strategy of distance learning in corporations” are analyzed


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кухаренко В. 
Масові відкриті дистанційні курси у світовому просторі / В. Кухаренко // Освіта і упр.. - 2011. - 14, № 4. - С. 18-25. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано актуальність масових відкритих дистанційних курсів (МВДК), які базуються на коннективістському підході, запропонованому Дж. Сіменсом у 2008 р. Визначено основні особливості МВДК: відкритість, самоконтроль, співпраця. Проаналізовано діяльність МВДК за кордоном, відзначено високий рейтинг започаткованого в жовтні 2011 р. МВДК провідних учених Стенфордського університету «Штучний інтелект», на який підписалося понад 160 000 учасників. Охарактеризовано основні чотири види діяльності курсів: участь в дискусіях, вебінарах, написання блогів, участь в обговоренні на форумах, Twitter. Висвітлено досвід проведення МВДК «Стратегія розвитку e-learning в організації» та «Соціальні сервіси у дистанційному навчанні». Констатовано перспективність МВДК з використанням нових теорій (коннективізму) та соціальних сервісів. Підкреслено проблематичність використання цього методу для базових курсів.

Обоснована актуальность массовых открытых дистанционных курсов (МОДК), основанных на коннективистском подходе, предложенном Дж. Сименсом в 2008 г. Определены основные особенности МОДК: открытость, самоконтроль, сотрудничество. Проанализирована деятельность МОДК за рубежом, отмечен высокий рейтинг начатого в октябре 2011 г. МОДК ведущих ученых Стэнфордского университета «Искусственный интеллект», на который подписались более 160 000 участников. Охарактеризованы основные четыре вида деятельности курсов: участие в дискуссиях, вебинарах, написание блогов, участие в обсуждении на форумах, Twitter. Освещен опыт проведения МВДК «Стратегия развития e-learning в организации» и «Социальные сервисы в дистанционном обучении». Констатирована перспективность МВДК с использованием новых теорий (коннективизма) и социальных сервисов. В то же время подчеркнута проблематичность использования этого метода в обучении на базовых курсах.

Currently in the world massive open on-line courses have become widespread, especially in Canada and the U. S. They are based on connectivism approach proposed by George Siemens in 2008. The main features of the mass of open on-line courses are open, self-control, cooperation. In such courses of study from 500 to 2500 students from around the world, in distance course at Stanford University “Artificial intelligence” trained over 160 000 people. The results of a pilot study of CIS students in open distance learning courses’ “Strategy Distance Learning in the corporation” and “Social services in distance learning”. In the most recent year registered 43 persons from Ukraine, Russia, USA and Belarus.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97 + Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кухаренко В. 
Підготовка вчителя до дистанційного навчального процесу / В. Кухаренко // Освіта і упр.. - 2012. - 15, № 1. - С. 14-18. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Охарактеризовано переваги та недоліки різних форм навчання в школі: комп'ютерного навчання, віртуального навчального середовища, комп'ютерних та мережевих ігор, дистанційної підтримки навчання, дистанційного навчання. Описано проведення експерименту з дистанційного навчання школярів, в рамках якого велика увага була приділена підготовці вчителів до дистанційного навчального процесу – запроваджено дистанційний курс «Основи дистанційного навчання», серію вебінарів з питань роботи в системі управління навчанням Moodle та особливостей дистанційного навчального процесу, дистанційний курс «Практикум тьютора». Після закінчення навчання кожен тьютор провів пілотне дистанційне навчання, у ході якого розроблено методичні рекомендації з використання дистанційного навчального процесу для школярів. Відзначено, що велику роль у підвищенні кваліфікації вчителів, які залучають своїх учнів до дистанційного навчання, відіграють щотижневі вебінари з обміну досвідом.

Охарактеризованы преимущества и недостатки разных форм обучения в школе: компьютерного обучения, виртуальной обучающей среды, компьютерных и сетевых игр, дистанционной поддержки обучения, дистанционного обучения. Описано проведение эксперимента по дистанционному обучению школьников, в рамках которого большое внимание было уделено подготовке учителей к дистанционному учебному процессу – внедрены: дистанционный курс «Основы дистанционного обучения», серия вебинаров по вопросам работы в системе управления обучением Moodle и особенностям дистанционного учебного процесса, дистанционный курс «Практикум тьютора». По окончании обучения каждый тьютор провел пилотное дистанционное обучение, в ходе которого разработаны методические рекомендации по использованию дистанционного учебного процесса для школьников. Отмечено, что большую роль в повышении квалификации учителей, которые привлекают своих учеников к дистанционному обучению, играют еженедельные вебинары по обмену опытом.

During the experiment with distance learning for schoolchildren much attention is paid to the preparation of teachers. They were made: distance course «Basics of Distance Learning», a series of webinars on work in the Learning Management System Moodleand features of distance learning process; distance course «Tutor's Practicum». After training, each tutor spent pilot distance learning and reported in the webinars. During the pilot study guidelines for distance learning process students was received. Important role in improving the skills of teachers play weekly webinars.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Залевский А. В. 
Кодовые обозначения флюсов отечественного производства и комбинаций флюс + проволока в соответствии с международными стандартами / А. В. Залевский, В. И. Галинич, В. И. Галинич, Н. А. Проценко, В. В. Кухаренко // Автомат. сварка. - 2010. - № 4. - С. 51-58. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрены особенности использования международных стандартов ISO 14171:2002 и ISO 14174:2004 с целью классификации сварочных флюсов. Приведены кодовые обозначения отечественных флюсов в соответствии с указанными стандартами, а также даны расшифровка кодов, входящих в обозначения, и рекомендации по применению кодовых обозначений сварочных флюсов.


Індекс рубрикатора НБУВ: К641.510.023.1-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Безрутченко С. М. 
Фінансове право : навч. посіб. / С. М. Безрутченко, Н. А. Буличева, О. О. Котирло, В. Д. Кухаренко, Д. М. Павлов; ред.: А. Г. Чубенко, Д. М. Павлов; Нац. акад. внутр. справ. - Київ : КНТ, 2014. - 597 c. - Бібліогр.: с. 592-594 - укp.

Висвітлено основні положення та інститути фінансового права як галузі публічного права. Розкрито зміст фінансів та фінансової діяльності, особливості фінансово-правових норм та фінансових правовідносин. Досліджено інститут фінансового контролю. Увагу приділено питанням правового регулювання держаних і місцевих централізованих фондів коштів. Детально розглянуто правове регулювання публічних доходів та видатків. Розкрито правові основи банківської системи, грошового обігу, валютного регулювання та контролю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР) я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА783136 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Тараненко Ю. О. 
Електронні платіжні системи : навч. посіб. / Ю. О. Тараненко, Н. А. Буличева, О. А. Кузьменко, В. Д. Кухаренко, Р. П. Марчук; ред.: Ю. О. Тараненко. - Київ : Три К, 2013. - 229 c. - Бібліогр.: с. 215-226 - укp.

Викладено теоретичні й практичні положення щодо організації та функціонування сучасних банківських електронних платіжних систем. Висвітлено питання щодо виникнення та еволюції електронних грошей. Обгрунтовано загальну концепцію платіжної системи, технологічну структуру електронних платіжних систем. Охарактеризовано основні зарубіжні платіжні системи, порядок здійснення електронних міжбанківських розрахунків в Україні. Розкрито питання безпеки платіжних систем, наведено поняття та характеристики злочинів у сфері банківських електронних платіжних систем. Означено тенденції становлення нормативно-правового забезпечення ефективного функціонування електронних платіжних систем в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)262.27 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА783150 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кухаренко В. М. 
Про систему дистанційного навчання у відкритому дистанційному курсі / В. М. Кухаренко // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11. - С. 32-42. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Описано першу частину відкритого дистанційного курсу "Дистанційне навчання від А до Я", присвяченого створенню та розвитку системи дистанційного навчання організації (університету або корпорації). Наведено результати навчального процесу та обговорення на школі-семінару в НТУ "ХПІ" у 2012 р. Показано зацікавленість викладачів у новій формі дистанційного курсу і недостатню розвиненість персонального навчального середовища. Відкриті дистанційні курси можуть сприяти створенню суспільства практиків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кухаренко В. М. 
Методи роботи куратора змісту / В. М. Кухаренко // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 16. - С. 100-107. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Куратор змісту - новий вид діяльності (започаткований у 2008 році) кваліфікованих користувачів мережі з обробки великої кількості інформації для представлення її користувачам соціальної мережі. Для підготовки кураторів змісту розроблений семитижневий дистанційний курс, в якому розглянуто функції, методи та інструменти куратора. Навчальний процес показав суттєву залежність успішності навчання від наявності розвинутого персонального навчального середовища слухача та вміння обробляти інформацію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кухаренко В. А. 
О нетрадиционном нарративе / В. А. Кухаренко // Зап. з ром.-герм. філол. : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 1. - С. 66-72. - Библиогр.: 20 назв. - рус.

Рассмотрены типы неординарных нарраторов.

Розглянуто типи неординарних нарраторів.

The article deals with narrators not yet discussed in literary theory.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401.131

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69543 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кухаренко В. М. 
Системний підхід до змішаного навчання / В. М. Кухаренко // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 24. - С. 53-67. - Бібліогр.: 38 назв. - укp.

Увагу приділено розвитку змішаного навчання і поєднанню традиційного та дистанційного (30 - 70 %) навчання. Таке навчання іноді називають гібридним і відносять до руйнівних технологій. Мета роботи - показати, що використання системного підходу в змішаному навчанні забезпечує високу якість навчання, а сама технологія може бути руйнівною. Предмет дослідження - змішане навчання, об'єкт дослідження - змішаний навчальний процес. Результати аналізу показують, що в змішаному навчанні підвищується мотивація студентів, кваліфікація викладачів, процес навчання персоналізується. У той же час відсутні надійні методики оцінки якості навчання і стандартів навчання. Дуже важливо, щоб стратегія змішаного навчання підтримувалася інституційними цілями і мала ефективну організаційну модель підтримки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кухаренко В. М. 
Проектування програми курсу "Змішане навчання" / В. М. Кухаренко // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2017. - Вип. 4. - С. 80-92. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Описані основні особливості змішаного навчання: завдання змішаного навчання, моделі навчання, мікронавчання, відеофрагменти, нова роль викладача. Для створення дистанційного курсу підвищення кваліфікації вчителів та викладачів університетів був проведений відкритий тритижений коннективістський дистанційний курс. Особливості коннективістського підходу та високий рівень слухачів курсу дозволив визначити ключові складові курсу "Змішане навчання". Проаналізовано тенденції розвитку освіти у світі, роль змішаного навчання, гейміфікації, виконано SWOT-аналіз для змішаного навчання. З'ясовані проблемні питання у проведенні коннективістських дистанційних курсах. Для перевірки сформованих гіпотез був створений шеститижневий пілотний дистанційний курс, до складу якого увійшли найбільш важливі розділи: формування мети занять, модель перевернутого класу, інструменти для змішаного навчання, організація навчального процесу та оцінювання результатів навчання. Проведено навчальний процес для всіх бажаючих. На курс підписалося 218 слухачів, кількість учителів та викладачів університетів була приблизно однакова. Активних слухачів було 48, успішно закінчили курс 18 слухачів. Результати навчання та опитування слухачів дозволяє створити дистанційний курс "Змішане навчання" для вчителів та викладачів вищих закладів освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204с51 + Ч481.204с51

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кухаренко В. М. 
Куратор змісту та майстерність персональних знань / В. М. Кухаренко // Вісн. ХНАДУ : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 89. - С. 139-146. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Значні обсяги інформації, що генеруються в мережі, вимагають від фахівців нових компетентностей, які називаються "майстерністю персональних знань". Головними компетентностями є збір інформації та її збереження, аналіз інформації та додавання поглядів автора і, на останок, вільне поширення обробленої інформації в мережі. Фахівець відповідної галузі науки, який займається такою діяльністю і впливає на розвиток напряму, є куратором змісту. У мережну епоху спільноти практики кураторів змісту будуть визначати напрями розвитку суспільства. Компетентності куратора змісту необхідно формувати у студента, вони повинні бути у викладачів закладів вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи : монографія / Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенко, Р. І. Черновол-Ткаченко, Л. Б. Лук'янова, В. В. Сагуйченко, В. О. Вихрущ, О. М. Іонова, В. В. Партола, Н. А. Фроленкова, І. Д. Загрійчук, Л. П. Гарник , І. І. Снігурова, Т. О. Олійник, М. М. Товстяк, Т. В. Плужнікова, О. І. Краснова, О. Г. Краснов, Н. І. Товтин, О. М. Пєхота, О. В. Аніщенко, С. М. Прийма, І. Ю. Кириченко, О. В. Москаленко, О. В. Баніт, Т. Є. Комісова, А. В. Мамотенко, Л. П. Коваленко, І. А. Прокопенко, К. П. Завгородня, Л. І. Ващенко, А. І. Прокопенко, С. О. Доценко, С. С. Ізбаш, В. М. Кухаренко, М. А. Кислова, О. М. Касьянова, Г. А. Шахова, Т. О. Стриженко, К. Д. Каруник, Д. В. Сотніков, Т. Т. Андреєва, А. П. Андреєва, О. В. Дзюбенко, В. М. Носаченко, С. В. Харченко, М. В. Хорош, Д. В. Паламарчук, Л. А. Паламарчук, Є. Б. Новікова, Н. С. Скрипник, І. М. Трубавіна, Л. Г. Цибулько, Н. В. Харченко, А. В. Костріков, І. А. Голованова, Н. О. Ляхова, І. В. Бєлікова, О. В. Філатова, А. Г. Разумна, О. В. Квасник, В. С. Харківський, С. В. Панченко, А. О. Каграманян, В. В. Захарченко, Н. В. Бєлікова, Н. М. Туренко, Г. О. Головченко, Я. А. Черкаський, В. В. Григораш, О. В. Григораш, О. Є. Гречаник, О. І. Мармаза, В. В. Григораш, О. М. Попович, С. В. Королюк, М. В. Швардак, В. Р. Дубюк, Л. Ю. Вітер, І. Г. Герасимова, Т. В. Галич, О. Г. Коваленко, С. О. Каплун, Т. М. Хлєбнікова, А. І. Чаговець, Т. В. Галич, О. А. Коваленко, Л. М. Коваленко, Т. В. Водолазська, М. О. Портян, І. Г. Сіваченко, Н. І. Білик, Є. П. Нелін, О. Є. Долгова, М. В. Горват, М. І. Кузьма-Качур, Л. В. Ткаченко, О. С. Хмельницька, О. В. Колісник, О. А. Самойленко, О. В. Бєлікова, Н. М. Бессонова, О. О. Греул, С. О. Дитюкк, О. М. Воронцова, О. В. Водолаженко, О. А. Жерновникова, О. І. Проскурня, Г. В. Дейниченко, Т. І. Дейніченко, В. А. Гладуш, М. В. Хижняк, В. В. Ушмарова, Н. Ю. Брижак, О. О. Мішкулинець, Т. В. Висікайло, Л. В. Беземчук, А. В. Мартем'янова, К. В. Соколова, І. О. Шпак, І. Г. Яловега, Н. О. Пономарьова, С. С. Зуб, С. А. Веприк, Л. В. Олефіренко, О. В. Темченко, О. М. Ліба, М. Ю. Штима, Т. І. Молнар, Ю. М. Багно, О. М. Сергійчук, О. М. Пинзеник, В. П. Коц, С. М. Коц, Ю. Д. Бойчук, О. С. Казачінер, О. Л. Войно-Данчишина, А. П. Аніщенко, М. О. Яріко, А. В. Боярська-Хоменко, В. В. Коваленко, М. Л. Ростока, В. В. Яковенко, О. А. Козлюк, О. І. Косарєва, О. М. Фенцик; ред.: Н. Г. Ничкало, І. Ф. Прокопенко; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків : Бровін О. В., 2020. - 546 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp. - англ.

Визначено освіту дорослих як чинник розвитку людського капіталу в умовах глобалізаційних та євроінтеграційних процесів, розкрито особливості теорії та практики організації навчання дорослих в Україні та провідних країнах світу. Висвітлено особливості андрагогічної науки та її значення для системи управління людськими ресурсами, окреслено тенденції професійної підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації педагогів та андрагогів, визначено освітні потреби різних категорій дорослого населення. Розглянуто новітні моделі підвищення кваліфікації вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444 (4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА847632 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського