2. |
Кухній Л. Щодо специфіки викладання менеджмент-дисциплін / Л. Кухній // Нова пед. думка. - 2010. - № 3. - С. 28-31. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Досліджено проблему підвищення якості навчання шляхом запровадження новітніх способів викладання і засвоєння менеджмент-дисциплін (МД) у ВНЗ. Стверджується, що єдиної сучасної дидактичної системи в педагогіці наразі немає, проте в ході підготовки фахівців з менеджменту особливої уваги заслуговує використання в навчальному процесі системи дидактики, яка грунтується в основному на логічно-смисловому поданні науково-навчальної інформації. Актуалізовано використання ейдетики (вчення про суб'єктивні наочні образи) як різновиду образно-смислової пам'яті під час викладання МД з метою полегшення сприйняття і засвоєння їх змісту студентами. На прикладі розкриття пласкої та просторової моделей менеджменту описано інноваційні підходи, які використовує автор під час викладання МД у ПВНЗ "Галицька академія" (м. Івано-Франківськ). Резюмовано, що використання в дидактиці ейдетики значно підвищує ефективність як аудиторного, так і самостійного навчання. Исследована проблема повышения качества обучения путем внедрения новейших способов преподавания и усвоения менеджмент-дисциплин (МД) в вузе. На основании опыта утверждается, что единой современной дидактической системы в педагогике пока нет, поэтому при подготовке специалистов по менеджменту особого внимания заслуживает использование в учебном процессе системы дидактики, основанной в основном на логически-смысловом представлении научно-учебной информации. Актуализировано использования эйдетики (учение о субъективных наглядных образах) как разновидности образно-смысловой памяти при преподавании МД с целью облегчения восприятия и усвоения их содержания студентами. На примере раскрытия плоской и пространственной моделей менеджмента описаны инновационные подходы, которые использует автор при преподавании МД в ПВУЗ "Галицкая академия" (г. Ивано-Франковск). Резюмировано, что использование в дидактике эйдетики значительно повышает эффективность как аудиторного, так и самостоятельного обучения. The problem of qualitative teaching and development management-discipline in higher educational institutions is considered. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.1 р
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ
|