2. |
Куца О. І. Сутність толерантності як професійно важливої якості майбутнього перекладача / О. І. Куца // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61. - С. 144-149. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.Розглянуто сутність поняття «толерантність» майбутнього перекладача, описано основні компоненти досліджуваного феномена, узагальнено й уточнено класифікацію толерантності за сферами діяльності, з’ясовано функції толерантності. Рассматрена сущность понятия «толерантность» будущего переводчика, описаны основные компоненты исследуемого феномена, обобщена и уточнена классификация толерантности по сферам деятельности, выяснены функции толерантности. Essence of the notion of future translator’s / interpreter’s tolerance is regarded, basic components of investigated phenomenon are described, classification of tolerance according to business fields is generalized and specified, functions of tolerance. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.377
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
4. |
Історія української літератури : у 12 т. Т. 7, кн. 2. Література 80 - 90-х років XIX століття / Л. Мороз, О. Камінчук, М. Легкий, Р. Гром'як, Н. Левчик, А. Новиков, М. Москаленко, О. Тетеріна, С. Кіраль, Л. Горболіс, О. Куца, В. Івашків, Т. Дзюба, О. Шубравська, Л. Мороз. - Б.м., 2021. - 501, [2] c. - Бібліогр. в знесках - укp.Досліджено українську драматургію другої половини XIX століття, встановлено, що вона мала новаторський характер і досягла свого найвищого піднесення, стала одним з провідних родів літературної творчості та була викликана самим життям і, зокрема, бурхливим розвитком українського театрального мистецтва. Визначено, що плідним ґрунтом, на якому визрівало українське професійне сценічне мистецтво, був аматорський театр, який підготував ґрунт для розвитку професійного українського театру та залишався єдиною надією уярмленого народу на своє духовне відродження. Акцентовано увагу на працях авторів, принаймні в українській історії, які розвиваючи традиції попередників, працювали в багатьох родах і жанрах літератури це П. Куліш, Панас Мирний, І. Нечуй-Левицький, Б. Грінченко, Ю. Федькович, Олена Пчілка, І. Франко, Леся Українка, при цьому драматургія, яку реалізовано на сценічному кону, за свого високого художнього рівня, виконує подвійну місію: підіймає загальний рівень і літератури, і театру, виховує і читача, і глядача. Розглянуто діяльність таких видатних українських культурних діячів як М. Кропивницький, М. Старицький, І. Карпенко-Карий та інші митці. Приділено увагу розвитку філологічних наук, літературознавства, розглянуто історію розвитку літературної критики, об'єктом розгляду якої стають не художні явища самі собою, а результати діяльності літературних критиків та інше. Висвітлено діяльність Михайла Драгоманова, який наголошував, що саме орієнтир на художнє дослідження життя народу - найнижчих та середніх верств суспільства ''може зберегти за українською літературою живість, народність, дати їй практичну силу, а через те й забезпечити і саме її існування і прогрес''. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)5-3,3
Рубрики:
Шифр НБУВ: В355112/7.2 Пошук видання у каталогах НБУВ
|