Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Кшановська В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Кшановська В. О. 
Змішана форма дисграфії та шляхи її подолання / В. О. Кшановська // Вісн. Кам'янець-Поділ. нац. ун-ту ім. І. Огієнка. Корекц. педагогіка і психологія. - 2014. - Вип. 5. - С. 186-192. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано основні види порушення писемного мовлення молодших школярів. Розглянуто приклади специфічних помилок на рівні букви і складу, на рівні слова, на рівні речення і словосполучення. Рекомендовано методику проведення логопедичних занять у такій послідовності: І етап – подолання недоліків фонетичної сторони мовлення, ІІ етап – ліквідація прогалин в розвитку лексики і граматичної будови мовлення, ІІІ етап – розвиток і вдосконалення зв’язного мовлення.

Проанализированы основные виды нарушения письменной речи младших школьников. Рассмотрены примеры специфических ошибок на уровне буквы и слога, на уровне слова, на уровне предложения и словосочетания. Рекомендована методика проведения логопедических занятий в такой последовательности : I этап – преодоление недостатков фонетической стороны речи, II этап – ликвидация пробелов в развитии лексики и грамматического строя речи, III этап – развитие и совершенствование связной речи.

On the basis of the diagnosis carried out by the author, there are analyzed the main types of violation of the written speech of primary school students. There are examined examples of specific errors at the level of the letter and syllable, the word, the sentence and the word combinations. It is recommended methodology speech therapy classes in the following order: I stage is to overcome the defects of the phonetic aspect of speech, II stage is closing the gap in the vocabulary and grammatical structure of speech development, III stage is the development and improvement of coherent speech.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.93

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73535 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського