Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Кіндрат І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Кіндрат І. Р. 
Інтеграційні засади побудови освітнього процесу в сучасному дошкільному навчальному закладі / І. Р. Кіндрат // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22. - С. 114-120. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Окреслено сутнісні характеристики поняття "інтеграція" в сучасній педагогічній теорії та практиці. Надано теоретико-методологічне обгрунтування інтеграційних засад побудови освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі. Проаналізовано особливості інтегрованого освітнього процесу на базі оптимізаційного підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кіндрат І. Р. 
Управління освітнім процесом у дошкільному навчальному закладі на засадах інтеграції : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.06 / І. Р. Кіндрат; Держ. закл. "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2013. - 20 c. - укp.

Вперше визначено та обгрунтовано доцільність утілення в освітньому процесі ДНЗ управлінської стратегії взаємодії керуючої та керованої підсистем на різних (стратегічному, тактичному й оперативному) рівнях на основі принципу інтеграції, що забезпечується комплексом організаційно-педагогічних умов, зокрема: спрямування управлінської діяльності методичного змісту на розвиток готовності педагогів до здійснення освітнього процесу на засадах інтеграції; планування освітнього процесу на засадах інтеграції за технологією складання інтелектуальних карт; використання в освітньому середовищі ДНЗ системи розвивальних завдань, що інтегрують зміст і види діяльності дітей. Розроблено та експериментально перевірено технологію складання інтелектуальних карт як інструменту планування освітнього процесу на засадах інтеграції. Набули подальшого розвитку наукові уявлення про сутність понять "освітнє інтегроване середовище", "інтегроване заняття", "інтегровані завдання": положення теорії та практики управління ДНЗ щодо особливостей організації освітнього процесу та освітнього середовища ДНЗ на засадах інтеграції. Удосконалено критерії та показники оцінювання ефективності освітнього процесу ДНЗ на засадах інтеграції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА403624 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кіндрат І. 
Використання інтелектуальних карт у плануванні та організації освітнього процесу / І. Кіндрат // Нова пед. думка. - 2012. - № 4. - С. 153-156. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Надано ефективний метод застосування інтелектуальних карт у плануванні й організації освітнього процесу у дошкільному навчальному закладі та оптимізації навчально-пізнавальної та творчої діяльності всіх його учасників. Розглянуто термінологічні визначення тавивчено історичний аспект розробки цього методу. Графічно зображено діаграму, на якій показано характерні риси та етапи будови інтелект-карти. Узагальнено досвід використання карт пам’яті у Рівненському навчально-виховному комплексі № 1 у контексті планування та організації освітнього процесу за тематичним принципом на основі інтеграції змісту освіти. Запропоновано приклади використання інтелект-карт в освітньому процесі ЗНЗ. Акцентовано увагу на перевагах використання зазначеного методу в педагогічній діяльності вихователя, вчителя, викладача.

Представлен эффективный метод применения интеллектуальных карт в планировании и организации образовательного процесса в дошкольном учебном заведении и оптимизации учебно-познавательной и творческой деятельности всех его участников. Рассмотрены терминологические определения и исторический аспект разработки данного метода. Графически изображена диаграмма, на которой показано характерные черты и этапы строения интеллект-карты. Обобщен опыт использования карт памяти в Ровенском учебно-воспитательном комплексе № 1 в контексте планирования и организации образовательного процесса по тематическому принципу на основе интеграции содержания образования. Предложены примеры использования интеллект-карт в образовательном процессе общеобразовательного учреждения. Акцентировано внимание на преимуществах использования этого метода в педагогической деятельности воспитателя, учителя, преподавателя.

In the article the essence of method of application of intellectual maps is exposed in planning and organization of educational process on principles of integration in preschool educational establishment. Attention is accented on using mind maps as means of optimizing the educational learning of children and the benefits of using this method in teaching activities of an educator and a teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кіндрат Г. В. 
Нові напрямки профілактики стоматологічних захворювань у дітей в умовах техногенного забруднення довкілля / Г. В. Кіндрат, М. М. Рожко, Р. М. Назарук, І. П. Кіндрат, О. М. Репецька, С. П. Гуранич // Архів клініч. медицини. - 2013. - № 1. - С. 10-13. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Пошук та застосування нових методів і засобів первинної профілактики стоматологічних захворювань у дітей із метою збереження і поліпшення загального здоров'я залишається важливим завданням, особливо за умов складної екологічної ситуації. Проаналізовано відомі на сьогодні дані про негативний вплив ксенобіотиків на рівень стоматологічного здоров'я дитячого населення і корекції їх впливу біологічно активними препаратами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)442.866

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24388 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кіндрат І. П. 
Молекулярні механізми порушення обміну заліза при ураженні печінки : автореф. дис. ... канд. біол. наук : 03.00.04 / І. П. Кіндрат; Терноп. держ. мед. ун-т ім. І.Я. Горбачевського. - Тернопіль, 2019. - 20 c. - укp.

Дисертаційна робота присвячена вивченню можливих механізмів порушення обміну сполук феруму у печінці щурів, культурі клітин ліній раку печінки SK-HEP1, PLC/PRF/5, НерЗВ, HepG2 та у людській HepaRG лінії клітин аденоми печінки за дії токсинів і канцерогенів, діагностиці ранніх етапів розвитку патологічних станів за впливу екзогенних речовин на функціональний стан печінки з використанням показників метаболізму сполук феруму. Досліджено основні шляхи обміну сполук феруму та можливі механізми порушення їх обміну in vivo та in vitro за дії гепатотоксинів і гепатоканцерогенів таких як, метапірилен гідрохлорид, ді-(2-етилгексил) фталат (DEHP), 2-ацетиламінофлуорен та неорганічний арсен. Встановлено рівень білків та експресії основних генів, які беруть участь в обміні сполук феруму та генів-маркерів гепатотоксичності на тлі ураження печінки ксенобіотиками. Встановлено взаємозалежність між показниками рівня йонів феруму та пухлиногенного потенціалу в клітинах раку печінки, трансфікованих мікроРНК-152.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е0*725.29 залізо + Р569.435.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА438476 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського