Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Лаврентьєва Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Коневщинська О. Е. 
Інформаційні та комунікаційні технології навчання в системі загальної середньої освіти зарубіжних країн : навч.-метод. посіб. / О. Е. Коневщинська, О. О. Гриценчук, О. Є. Кравчина, Г. П. Лаврентьєва, І. Д. Малицька; ред.: О. В. Овчарук, В. Ю. Биков; НАПН України, Ін-т інформ. технологій і засобів навчання. - К. : Пед. думка, 2012. - 143 c. - укp.

Розглянуто місце та роль інформаційних і комунікаційних технологій в системі освіти країн Європейського Союзу. Розкрито психологічні та педагогічні засади підвищення ефективності електронного навчання. Проаналізовано форми та методи використання навчальних ресурсів освітніх мереж під час викладання дисциплін гуманітарного циклу в ЗНЗ зарубіжних країн. Обгрунтовано роль електронних бібліотек у професійній діяльності вчителя. Висвітлено психолого-педагогічні засади забезпечення інформаційної безпеки за умов використання телекомунікаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761978 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лаврентьєва Г. П. 
Психолого-педагогічні аспекти використання ІКТ в початковій школі [Електронний ресурс] / Г. П. Лаврентьєва. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 3. - Бібліогр.: 11 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/675/511

Окреслено психологічні чинники, які впливають на збереження здоров'я учня початкової школи і сприяють уникненню негативних впливів на розвиток особистості за умов формування інформаційного суспільства. Розглянуто комплекс психолого-педагогічних, здоров'язберігальних вимог, яких необхідно дотримуватись вчителям у навчально-виховній роботі з дітьми, застосовуючи інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), серед яких: ергономічні чинники, правила оснащення робочого місця й організації часового режиму роботи з комп'ютером, вимоги щодо добору електронних засобів. Надано методичні поради для вчителів щодо запровадження ІКТ у навчальний процес дітей молодшого шкільного віку.

Определены психологические факторы, влияющие на сохранение здоровья ученика начальной школы и способствующие избеганию негативных воздействий на развитие личности в условиях формирования информационного общества. Рассмотрен комплекс психолого-педагогических, здоровьесберегающих требований, которые необходимо соблюдать учителям в учебно-воспитательной работе с детьми, применяя информационно-коммуникационные технологии (ИКТ), среди которых: эргономические факторы, правила оснащения рабочего места и организации временного режима работы с компьютером, требования по отбору электронных средств. Представлены методические советы для учителей по внедрению ИКТ в учебный процесс детей младшего школьного возраста.

Outlined psychological factors that affect the health of primary school student and help avoid adverse effects on personality development in terms of information society. We consider the complex of psychological and educational, keeping health requirements to be followed by teachers in educational work with children, applying information and communication technologies, including ergonomic factors, workplace rules and organization the working time with computer, requirements on electronic tools selection. Presented teaching tips for teachers to implement ICT in the learning process of primary school children.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лаврентьєва Г. П. 
Пропедевтика навчання основ інформатики у старшому дошкільному і молодшому шкільному віці [Електронний ресурс] / Г. П. Лаврентьєва // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 3. - С. 22-35. - Бібліогр.: 18 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/849/623

Висвітлено питання пропедевтики навчання основ інформатики у старшому дошкільному і молодшому шкільному віці. Розкрито принципи, концептуальні засади, механізми реалізації безперервного навчання основ інформатики. Досліджено процеси й особливості використання й упровадження ІКТ у навчально-виховному процесі для дітей дошкільного віку. Визначено чинники, які впливають на ефективність навчання і безпечне використання комп'ютерної техніки, які є суттєвими для збереження здоров'я дітей дошкільного віку. Викладено методичні поради і психолого-педагогічні вимоги до організації навчального середовища, забезпечення психологічного комфорту дитини у використанні комп'ютерних розвивальних ігрових і навчальних засобів, що є суттєвими для здійснення пропедевтики навчання інформаційних технологій.

Освещены вопросы пропедевтики обучения основам информатики в старшем дошкольном и младшем школьном возрасте. Раскрыты принципы, концептуальные основы, механизмы реализации непрерывного обучения основам информатики. Исследованы процессы и особенности использования и внедрения ИКТ в учебно-воспитательный процесс детей дошкольного возраста. Определены факторы, влияющие на эффективность обучения и безопасное использование компьютерной техники, существенные для сохранения здоровья детей дошкольного возраста. Изложены методические советы и психолого-педагогические требования к организации учебной среды, направленные на обеспечение психологического комфорта ребенка при использовании компьютерных развивающих игровых и учебных средств, существенные при проведении пропедевтики обучения информационным технологиям.

This article highlights the propaedeutic of ICT basics learning in preschool and early school years. It reveals the principles, conceptual frameworks, mechanisms of continuous propaedeutic of learning of ICT basics. It investigates the processes and characteristics of the use and application of ICT in the educational process of children of preschool age. The factors that influence the effectiveness of training and safe use of computer technology that essential to health preservation of preschool children are identified. Methodological advice and psychological and pedagogical requirements for the educational environment, providing psychological comfort of a child being essential for propaedeutic of ICT learning are outlined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.384

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лаврентьєва Г. П. 
Пропедевтика формування інформаційної культури учнів початкової школи [Електронний ресурс] / Г. П. Лаврентьєва // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 5. - С. 53-65. - Бібліогр.: 11 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/905/664

Висвітлено питання пропедевтики формування інформаційної культури учнів у молодшому шкільному віці. Розкрито принципи, концептуальні засади реалізації неперервного розвитку інформаційної культури. Досліджено процеси й особливості використання й упровадження ІКТ у навчально-виховний процес дітей молодшого шкільного віку. Визначено чинники, які впливають на ефективність навчання та безпечне використання комп'ютерної техніки, які суттєві для збереження здоров’я дітей цього віку. Викладено методичні поради і психолого-педагогічні вимоги щодо організації навчального середовища, забезпечення психологічного комфорту дитини під час використання комп’ютерних розвивальних ігрових і навчальних засобів, які є суттєвими для здійснення пропедевтики формування інформаційної культури. Виокремлено суттєві чинники формування інформаційної культури вчителя.

Освещены вопросы пропедевтики формирования информационной культуры учащихся в младшем школьном возрасте. Раскрыты принципы, концептуальные основания реализации непрерывного развития информационной культуры. Исследованы процессы и особенности использования и внедрения ИКТ в учебно-воспитательный процесс детей младшего школьного возраста. Определены факторы, влияющие на эффективность обучения и безопасное использование компьютерной техники, существенные для формирования информационной культуры детей этого возраста. Изложены методические советы и психолого-педагогические требования к организации учебной среды, влияющие на обеспечение психологического комфорта ребенка при использовании компьютерных развивающих игровых и учебных средств, для осуществления пропедевтики формирования информационной культуры. Определены существенные направления формирования информационной культуры учителя.

The article highlights the propaedeutic of information culture in the early school years. It reveals the principles, conceptual frameworks of continuous development of information culture of a pupil. It investigates the processes and characteristics of the use and application of ICT in the educational process of children of primary school age. The factors that influence the effectiveness of training and safe use of computer technology that essential for information culture formation are identified. Methodological advice and psychological and pedagogical requirements for the educational environment, providing psychological comfort of a child being essential for propaedeutic of information culture are outlined. The main trends of teacher’s informationculture formation are identified.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.252.2

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського