Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Ладика П$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Ладика П. І. 
Оцінка рівня розвитку координаційних здібностей веслувальників-початківців при тестуванні на воді / П. І. Ладика // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 5. - С. 131-134. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано методику розвитку координаційних здібностей веслувальників-початківців. Визначено її ефективність з застосуванням розроблених тестів визначення рівня розвитку здібності до утримання рівноваги та відчуття ритму на воді, а також часу подолання дистанцій. Наведено кількісну характеристику рівня розвитку даних здібностей. З використанням експериментальної методики визначено показники підвищення здібності до утримання рівноваги та відчуття ритму на воді.

Предложена методика развития координационных способностей начинающих гребцов, эффективность которой показана благодаря применению разработанных тестов определения уровня развития способности к удержанию равновесия и ощущению ритма на воде, а также времени преодоления дистанций. Приведена количественная характеристика уровня развития данных способностей. С использованием экспериментальной методики опеределены показатели повышения способности к удержанию равновесия и ощущению ритма на воде.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.177

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ладика П. І. 
Координаційні здібності як передумова технічної підготовки веслувальників-початківців : автореф. дис... канд. наук з фіз. виховання і спорту / П. І. Ладика; Львів. держ. ун-т фіз. культури. - Л., 2007. - 20 c. - укp.

Розроблено спеціальну програму удосконалення координаційних здібностей веслувальників на етапі початкової підготовки. Визначено рівень розвитку та структуру координаційних здібностей спортсменів. Розроблено систему оцінки рівня їх розвитку у веслувальників різного рівня підготовки. Запропоновано ефективні засоби та методичні прийоми розвитку координаційних здібностей веслувальників на етапі початкової підготовки. Обгрунтовано педагогічні умови реалізації запропонованої програми удосконалення координаційних здібностей веслувальників на етапі початкової підготовки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.177.151.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353264 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ладика П. І. 
Рівень розвитку здібності до оцінки та регуляції динамічних і просторово-часових параметрів рухів веслувальників-початківців / П. І. Ладика, В. І. Бучок // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 3. - С. 344-347. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто ефективність авторської методики з удосконалення здатності до оцінки та регуляції динамічних і просторово-часових параметрів рухів веслувальників на етапі початкової підготовки. Надано кількісну та якісну характеристику рівня розвитку цієї здібності, представлено показники приросту здібності до оцінки та регуляції динамічних і просторово-часових параметрів рухів веслувальників-початківців унаслідок використання експериментальної методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч517.177.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ладика П. І. 
Адаптація студентів першого курсу факультету фізичного виховання до навчання в університеті / П. І. Ладика // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 1. - С. 54-58. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Адаптація студентів до умов навчання у вищій школі є однією з важливих психолого-педагогічних проблем. Особливо гострою є вона в студентів факультетів фізичного виховання. Це, передусім, пов'язано з тим, що навчання на факультетах фізичного виховання характеризується не лише високими розумовими, але й значними фізичними навантаженнями. Мета дослідження - визначити адаптацію студентів факультету фізичного виховання до навчання в університеті. Мета реалізовувалася через розв'язання таких завдань: визначити теоретико-методичні основи адаптації студентів; визначити адаптацію студентів факультету фізичного виховання до навчання в університеті. Для визначення адаптації студентів першого курсу факультету фізичного виховання проведено анкетування, у якому узяли участь 64 студенти-першокурсники. За результатами анкетування можна констатувати, що більшості студентів подобається навчатися в університеті, проте значна частина вважає навчання легшим, ніж воно є, у більшості студентів покращилися стосунки з близькими та рідними, а більшість із них знайшли нових друзів у процесі навчання в університеті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ладика П. І. 
Особливості застосування дистанційного навчання під час викладання спортивно-педагогічних дисциплін / П. І. Ладика, Г. А. Шандригось, В. І. Шандригось // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2015. - № 3. - С. 32-35. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Порушено актуальну проблему застосування дистанційного навчання (ДН) під час викладання спортивно-педагогічних дисциплін (СПД). Мета роботи - визначити особливості використання методів ДН під час викладання СПД; вивчити стан застосування технологій ДН на сучасному етапі розвитку освіти; визначити особливості використання засобів ДН під час викладання СПД. Визначено напрями використання технологій ДН і проблеми, які потрібно розв'язати для ефективного застосування цих технологій при викладанні СПД. У результаті дослідження виявлено, що сучасний рівень розвитку інформаційних технологій надає змогу перейти на якісно іншу форму - дистанційну освіту, а також використовувати засоби ДН під час викладання СПД. Застосування технологій ДН у процесі викладання СПД повинно відбуватись у двох напрямах: під час засвоєння теоретичного розділу навчальної програми з дисципліни з використанням як традиційних засобів навчання, так і засобів ІКТ; під час засвоєння практичного розділу, проте в процесі практичної діяльності студента зі СПД значення технологій ДН знижується до мінімуму. Для повноцінного використання засобів ДН потрібно розв'язати низку проблем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р31(4УКР) с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського