Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Лазарєва Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Лазарєва Т. А. 
Формування професійних умінь із загальної хімічної технології у майбутніх інженерів засобами задачного навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т. А. Лазарєва; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2006. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано теоретичні та методичні засади формування професійних умінь з загальної хімічної технології у майбутніх інженерів засобами задачного навчання. Проаналізовано стан теоретичної розробки проблеми формування професійних умінь у майбутніх інженерів засобами задачного навчання. На базі системного врахування предметно-професійного, інформаційно-математичного та психолого-дидактичного складників теоретично обгрунтовано та розроблено основні елементи методичної системи задачного формування у студентів професійних умінь з загальної хімічної технології - концептуальну ідею, цілі, зміст, методи, дидактичні засоби, форми та технологію. На підставі результатів експериментальних досліджень підтверджено ефективність методичної системи формування професійних умінь з використанням комплексних дидактичних моделей і показано підвищення якості засвоєння навчального матеріалу, зменшення витрат часу, а також розвиток мотиваційно-цільових і пізнавальних структур системи навчально-пізнавальної діяльності студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л10 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347265 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лазарєв М. І. 
Теоретичні та методичні засади креативного навчання студентів технічних дисциплін : монографія / М. І. Лазарєв, Н. П. Рубан, Т. А. Лазарєва; Укр. інж.-пед. акад. - Х.; Горлівка : Ліхтар, 2009. - 110 c. - Бібліогр.: 103 назв. - укp.

Розглянуто систему креативного навчання студентів (КНС) технічних ВНЗ на основі еволюційного підходу, процесів та апаратів хімічних виробництв. Описано ефективні інтегровані дидактичні засоби управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів під час розв'язання творчих технічних задач на основі евристичних питань і комплексної (образної і вербальної) допоміжної інформації. Увагу приділено методу адаптивного управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів для креативних технологій навчання, який моделює систему професійної діяльності фахівця, а також методу формування та двокоординатній еволюційній моделі представлення змісту технічних дисциплін для методик КНС.

Рассмотрена система креативного обучения студентов (КОС) технических ВУЗ на основе эволюционного подхода, процессов и аппаратов химических производств. Описаны эффективные интегрированные дидактические средства управления учебно-познавательной деятельностью студентов при решении творческих технических задач на основе эвристических вопросов и комплексной (образной и вербальной) вспомогательной информации. Внимание уделено методу адаптивного управления учебно-познавательной деятельностью студентов для креативных технологий обучения, моделирующего систему профессиональной деятельности специалиста, а также методу формирования и двухкоординатной эволюционной модели представления содержания технических дисциплин для методик КОС.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА728143 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лазарєв М. І. 
Формування професійних умінь із загальної хімічної технології у майбутніх інженерів : монографія / М. І. Лазарєв, Т. А. Лазарєва; Укр. інж.-пед. акад. - Горлівка : Ліхтар, 2009. - 149 c. - Бібліогр.: 231 назв. - укp.

Визначено концептуальні засади професійної підготовки сучасних інженерів на основі державних стандартів вищої освіти та теоретичні засади відображення навчально-пізнавальної діяльності в методичних системах формування професійних умінь у студентів ВНЗ інженерного профілю. Обгрунтовано цілі, зміст, методи, дидактичні засоби, форми та технологію задачного формування у студентів професійних умінь із загальної хімічної технології.

Определены концептуальные основы профессиональной подготовки современных инженеров на основе государственных стандартов высшего образования и теоретические основы отражения учебно-познавательной деятельности в методических системах формирования профессиональных умений у студентов ВУЗ инженерного профиля. Обоснованы цели, содержание, методы, дидактические средства, формы и технология задачного формирования у студентов профессиональных умений из общей химической технологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л10р(4УКР)3

Шифр НБУВ: ВА721284 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лазарєв М. І. 
Креативні технології навчання студентів технічних дисциплін : навч. посіб. / М. І. Лазарєв, Н. П. Рубан, Т. А. Лазарєва; МОНМС України, Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2012. - 110 c. - Бібліогр.: 103 назв - укp.

Розглянуто креативні технології навчання студентів технічних дисциплін (зокрема, процесів і апаратів хімічних виробництв) на основі еволюційного підходу. Розроблено ефективні інтегровані дидактичні засоби управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів під час розв'язання творчих технічних задач на основі евристичних питань та комплексної (образної та вербальної) допоміжної інформації. Запропоновано метод адаптивного управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів для креативних технологій навчання технічних дисциплін, який моделює систему професійної діяльності фахівця, а також метод та двокоординатну еволюційну модель представлення змісту технічних дисциплін для методик креативного навчання студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752903 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мостова Л. М. 
Організація та проектування закладів ресторанного господарства : навч. посіб. для студ. ВНЗ напряму підготов. "Професійна освіта" / Л. М. Мостова, К. В. Свідло, Т. А. Лазарєва; Укр. інж.-пед. акад., Харк. торг.-екон. ін-т КНТЕУ. - Х. : УІПА, 2012. - 351 c. - Бібліогр.: с. 350-351. - укp.

Викладено методику проектування та організації виробництва у закладах ресторанного господарства (ЗРГ). Розглянуто питання класифікації підприємств і послуг, принципів і стадій проектування, формування та розміщення мережі ЗРГ. Запропоновано методику проведення основних технологічних розрахунків ЗРГ. Проаналізовано етапи моделювання сервісного процесу, визначено об'ємно-планувальні вирішення ЗРГ. Зазначено, що за сучасних умов ЗРГ мають можливість самостійно визначати для себе стратегію та тактику діяльності на підставі маркетингових досліджень ринку, впровадження останніх досягнень НТП, появи нових технологій, ефективних форм господарювання та управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)424.14 я73 + Н712.523-022 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756788 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лазарєва Т. А. 
Система критеріїв та параметрів удосконалення харчових продуктів, технологій, обладнання як основа формування змісту творчої професійної підготовки фахівців харчової галузі / Т. А. Лазарєва // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 4. - С. 150-160. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Обгрунтовано вплив змісту творчого навчання майбутніх інженерів-технологів харчової галузі на рівень їх професійної підготовки. Визначено, що до змісту творчого навчання майбутніх фахівців слід внести систему критеріїв і параметрів удосконалення харчових продуктів, технологій, обладнання. Розроблено систему критеріїв і параметрів удосконалення харчових продуктів, технології та обладнання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лазарєва Т. А. 
Дидактичні засоби творчого навчання студентів технічних дисциплін / Т. А. Лазарєва // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17. - С. 274-282. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проаналізовано дидактичні засоби творчого навчання студентів для розв'язання задач. Як дидактичні засоби розв'язання творчих задач запропоновано використання алгоритмічно-евристичних моделей. Визначено, що запропоновані дидактичні засоби творчого навчання дозволяють управляти навчально-пізнавальною діяльністю студентів.

Проанализированы дидактические средства творческого обучения студентов для решения задач. В качестве дидактических средств решения творческих задач предложено использование алгоритмично-эвристических моделей. Определено, что предложенные дидактические средства творческого обучения позволяют управлять учебно-познавательной деятельностью студентов.

The analyses of didactic means of students' creative training by solving problems is made in the article. The algorithmic and heuristic models of problem solving are proposed as a didactic means. The didactic means of creative training suggested allow to monitor educational and cognitive work of students is defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лазарєва Т. А. 
Методика проведення експериментального дослідження з технічних дисциплін / Т. А. Лазарєва // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 18/19. - С. 274-280. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Визначено цілі, завдання, вимоги, методи та критерії ефективності експериментального дослідження на прикладі загальної хімічної технології. Виявлено, що розроблена методична система навчання загальної хімічної технології майбутніх інженерів забезпечує більш високий рівень формування професійних умінь.

Определены цели, задачи, требования, методы и критерии эффективности экспериментального исследования на примере общей химической технологии. Выявлено, что разработанная методическая система обучения общей химической технологии будущих инженеров обеспечивает более высокий уровень формирования профессиональных умений.

Experimental research goals, objectives, demands, methods and criteria are defined in the article, general chemical technology as an example. It has been found that the developed methodological system of teaching future engineers to chemical technology provides for higher level of professional skills formation


Індекс рубрикатора НБУВ: Л10 р (4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лазарєва Т. А. 
Творче навчання студентів дисципліни "технологічне обладнання харчової галузі" / Т. А. Лазарєва // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16. - С. 215-219. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано форми та зміст занять з дисципліни "Технологічне обладання харчової галузі" для реалізації творчого навчання студентів. Запропоновано використовувати евристичні лекції, практичні та лабораторні заняття творчого характеру, а також екскурсії на підприємства.

Проанализированы формы и содержание заниятий по дисциплине "Техническое оборудование пищевой отрасли" для реализации творческого обучения студентов. Предложено использовать эвристические лекции, практические и лабораторные занятия творческого характера, а также экскурсии на предприятия.

There has been made the analysis of forms and contents of lessons in the discipline "Technological equipment of food industry" for the realization of students' creative training. Heuristic lectures, practical and laboratory lessons of creative character as well as excursions to industrial enterprises are recommended for use.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80р(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лазарєва Т. А 
Теоретичні засади суб'єктно-діяльнісного підходу до професійної підготовки майбутніх інженерів / Т. А Лазарєва, Д. В. Коваленко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 20. - С. 186-197. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні основи розробки методичних систем формування професійних умінь у майбутніх інженерів на основі реалізації суб'єктно-діяльнісного підходу. Розглянуто основні елементи психологічної та організаційної частин системи діяльності людини: мотиви, цілі, програму, інформаційну основу, блок прийняття рішень, результати, суб'єкт, процес, предмет, засоби, умови, продукт та вимоги щодо їх реалізації в методичних системах формування професійних умінь.

Даны теоретические основы разработки методических систем формирования профессиональных умений будущий инженеров на основе реализации субъектно-деятельностного подхода. Рассмотрены основные элементы как психологической, так и организационной составляющих системы деятельности человека: мотивы, цели, программа, информационная основа деятельности, блок принятия решений, результаты, субъект, процесс, предмет, средства, условия, продукт и требования реализации их в методических системах формирования профессиональных умений.

The article deals with the theoretical basis of developing methodical systems of forming professional skills in future engineers based on the subjective activity approach. The main elements of psychological and organizational parts of the person's activity system are being considered: motives, goals, programme, information basis, taking decision block, results, subject, process, object, means, conditions, product and demands concerning their realization in methodological systems of professional skills forming.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лазарєва Т. А. 
Формування змісту дисципліни "Моделювання технологічних процесів харчової галузі" / Т. А. Лазарєва // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2008. - № 21. - С. 63-69. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто зміст дисципліни "Моделювання технологічних процесів харчової галузі". Проаналізовано основні складові змісту, запропоновано математичні моделі та їх рішення. Визначено, що формування практичних умінь у магістрів суттєво впливає на їх подальшу науково-творчу діяльність.

Рассмотрено содержание дисциплины "Моделирование технологических процессов пищевой отрасли". Проанализированы основные составляющие содержания, предложены математические модели и их решения. Выявлено, что формирование практических умений у магистров оказывает существенное влияние на их дальнейшую научно-творческую деятельность.

The article deals with the contents of the discipline ФModelling Technological Processes in Food IndustryФ. The main content components have analyzed, mathematical models and their solving are suggested. It has been revealed that forming practical skills in Masters has a great impact on their future scientific and creative activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л81 р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лазарєва Т. А. 
Науково-дослідна робота студентів як основа формування творчого фахівця харчової галузі / Т. А. Лазарєва // Наука і освіта. - 2011. - № 8. - С. 83-87. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено основні проблеми та суперечності впровадження науково-дослідної роботи в процес професійної підготовки майбутніх фахівців харчової промисловості. Розроблено концепцію системи неперервної науково-дослідної роботи в процесі професійної підготовки студентів, в структурі якої визначено наступні елементи: формування мотивації, визначення цілей, розробка інформаційної основи та прийняття рішень; формування особистісних якостей та компетенцій. Проведено аналіз кваліфікаційних характеристик робочих і посадових інструкцій інженера харчової галузі, зокрема окреслено дослідницькі уміння майстра та інженера-технолога як основних фахівцій галузі. Запропоновано систему безперервної підготовки та формування дослідницьких умінь у студентів.

Определены основные проблемы и противоречия внедрения научно-исследовательской работы в процесс профессиональной подготовки будущих специалистов пищевой промышленности. Разработана концепция системы непрерывной научно-исследовательской работы в процессе профессиональной подготовки студентов, в структуре которой определены следующие элементы: формирование мотивации, определение целей, разработка информационной основы и принятия решений формирования личностных качеств и компетенций. Проведен анализ квалификационных характеристик рабочих и должностных инструкций инженера пищевой отрасли, в частности очерчены исследовательские умения мастера и инженера-технолога как основных специалистов отрасли. Предложена система непрерывной подготовки и формирования исследовательских умений у студентов.

The article ascertains some basic problems and contradictions of introduction of esearch work, in the process of professional training of the future specialists in the food branch. The author analyzes research abilities of the master and the process engineer as the basic specialists in the food-processing industry. The article suggests the system of continuous training and formation of students' research abilities which covers their education from the first to the fifth year.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268 + Л80 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Лазарєва Т. А. 
Структура професійно важливих якостей творчої особистості інженера-технолога / Т. А. Лазарєва // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 26/27. - С. 90-97. - Библиогр.: 12 назв. - укp.

Проанализирована деятельность инженера–технолога и рассмотрены её основные виды: проектно-конструкторская, технологическая, организационно-управленческая, эксплуатационная и научно-исследовательская. Разработана структурная модель профессионально важных качеств творческой личности инженера–технолога.

Проаналізовано діяльність інженера–технолога та розглянуто основні види: проектно-конструкторську, технологічну, організаційно-управлінську, експлуатаційну та науково-дослідну. Визначено структурну модель професійно важливих якостей творчої особистості інженера–технолога.

The article analyzes the industrial engineer’s activities, the basic kinds of his/her activities are being considered: design, technological, organizational managing, operational and research. There has been defined a structural model of professionally significant qualities of an industrial engineer’s personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Лазарєва Т. А. 
Структура мотивації творчої навчальної діяльності майбутніх інженерів-технологів / Т. А. Лазарєва // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 28/29. - С. 227-233. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано відомі теорії мотивації та визначено механізми формування мотивації в процесі навчальної діяльності. Розглянуто структуру навчальної діяльності та проаналізовано кожний її елемент. Запропоновано структуру творчої навчальної діяльності з оперативною мотивацією на кожному етапі діяльності в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-технологів.

Проведен анализ известных теорий мотивации и определены механизмы формирования мотивации в процессе учебной деятельности. Рассмотрена структура учебной деятельности и проведен анализ каждого ее элемента. Предложена структура творческой учебной деятельности с оперативной мотивацией на каждом этапе деятельности.

The article analyzes well-known motivation theories and defines motivation formation mechanisms in the process of educational activities. The structure of educational activity was considered. And the structure of creative educational activity with efficient motivation at each stage of activity was proposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Лазарєва Т. А. 
Оновлення змісту навчання з новітніх харчових продуктів у професійній підготовці майбутніх фахівців харчової галузі / Т. А. Лазарєва // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31. - С. 74-81. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто сучасні тенденції розвитку харчової галузі, визначено основні завдання щодо розширення асортименту харчової продукції та створення нового напряму продуктів – продуктів функціонального призначення. Визначено, що поява нової продукції, технології та обладнання повинна бути відображена у змісті освіти з професійної підготовки фахівців харчової галузі. Запропоновано шляхи оновлення змісту навчання, визначено міжпредметні зв’язки та перспективи підготовки фахівців харчової галузі.

Рассмотрены современные тенденции развития пищевой отрасли, определены основные задачи по расширению ассортимента пищевой продукции и созданию нового направления – продуктов функционального назначения. Определено, что появление новых продуктов, технологии и оборудования должно быть отображено в содержании образования и профессиональной подготовки специалистов пищевой отрасли. Предложены пути обновления содержания образования, определены межпредметные связи и перспективы подготовки специалистов пищевой отрасли.

The article treats modern trends of developing the food industry. The basic tasks have been defined concerning expansion of foodstuff assortment and creating a new field-foodstuffs of functional purpose. In has been concluded that new foodstuffs, technologies and equipment used must be reflected in contents of education and professional training of food industry specialists. Ways of updating education contents are suggested, intersubject links and prospects of food industry specialists are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Лазарєва Т. А. 
Напрями оновлення змісту навчання технологічному обладнанню харчової галузі у професійній підготовці майбутніх інженерів-технологів / Т. А. Лазарєва // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 32/33. - С. 66-72. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розглянуто сучасні тенденції розвитку харчової галузі та основні проблеми професійної підготовки майбутніх інженерів-технологів. Визначено, що зміст навчання технологічного обладнання потребує оновлення та відображення інноваційних підходів удосконалення існуючого та розробки нового обладнання. Проведено аналіз напрямів удосконалення обладнання за галузями виробництва харчової продукції. Запропоновано критерії вдосконалення технологічного обладнання.

Рассмотрены современные тенденции развития пищевой отрасли и основные проблемы подготовки будущих инженеров-технологов. Определено, что содержание обучения технологическому оборудованию требует обновления и отображения инновационных подходов по усовершенствованию существующего и разработки нового оборудования. Проведен анализ направлений усовершенствования оборудования по отраслям производства пищевой продукции. Предложены критерии усовершенствования технологического оборудования.

In article modern lines of development of food branch and the basic problems of preparation of future process engineers are considered. It is defined, that the contents of training to the process equipment demands updating and reflection of innovativeapproaches to the improvement of existing and of a new equipment. The analysis of directions of improvement of the equipment in the branches of development food industry is carried out. Criteria of improvement of the process equipment are offered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Лазарєва Т. А. 
Аналіз структури професійної діяльності інженера-технолога харчової галузі / Т. А. Лазарєва // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 38/39. - С. 281-287. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто структуру професійної діяльності інженера-технолога харчової галузі. Зазначено, що теоретичну модель професійної діяльності складають організаційна та психологічна підсистеми. Визначено зміст складових організаційної підсистеми, а саме: суб’єкта, процесу, предмета, засобів, умов та продукту професійної діяльності. З’ясовано, що зміст цих складових має творчий характер. Установлено, що зміст елементів організаційної підсистеми повинен стати основою для розробки системи професійної підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової галузі до творчої діяльності.

Рассмотрена структура профессиональной деятельности инженера-технолога пищевой отрасли. Отмечено, что теоретическую модель профессиональной деятельности составляют организационная и психологическая подсистемы. Проведен анализ содержания составляющих организационной подсистемы, а именно: субъекта, процесса, предмета, средств, условий и продукта профессиональной деятельности. Выяснено, что содержание этих составляющих носит творческий характер. Установлено, что содержание элементов организационной подсистемы должно стать основой для разработки системы профессиональной подготовки будущих инженеров-технологов пищевой отрасли к творческой деятельности.

The article considered the structure of professional activity of engineer of food industry. The author showed that theoretical model of professional activities are constituted of organizational and psychological subsystems. The analysis of the contentof components of organizational subsystems is made of the subject of the process, the subject of the conditions and the product of professional activity. It was found that the content of these components is creative. Found that the content of the elements of the organizational subsystem should be the basis for the development of vocational training of future engineers of the food industry to creative activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Лазарєва Т. А. 
Формування цілей професійної підготовки інженерів-технологів харчової галузі до науково-дослідної діяльності / Т. А. Лазарєва // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 40/41. - С. 69-74. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Встановлено актуальну проблему професійної підготовки інженерів-технологів харчової галузі до науково-дослідної діяльності, а саме: обгрунтування та розробку цілей навчання майбутніх фахівців. Визначено, що в процесі формування цілей професійної підготовки інженерів-технологів до науково-дослідної діяльності слід застосовувати компетентнісний підхід. За цих умов встановлюють перелік знань, умінь та професійно важливих якостей, що складають науково-дослідну компетенцію майбутнього інженера-технолога харчової галузі.

Выявлена актуальная проблема профессиональной подготовки инженеров-технологов пищевой отрасли к научно-исследовательской деятельности, а именно обоснование и разработка целей обучения будущих специалистов. Установлено, что в процессе формирования целей профессиональной подготовки инженеров-технологов к научно-исследовательской деятельности необходимо учитывать компетентностный подход. При этом устанавливают знания, умения и профессионально важные качества, которые составляют научно-исследовательскую компетенцию будущего инженера-технолога пищевой отрасли.

This article established the actual problem of training engineers of food industry to research activities. It is proved and developed learning objectives for future professionals. The role of competence approach in shaping the purposes of training engineers in research activities is defined. The knowledge, skills and professionally important qualities that make up the research competence of the future engineer food industry are established.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л80 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Шинкаренко В. Г. 
Оцінка інтенсивності конкуренції на ринку автотранспортних послуг / В. Г. Шинкаренко, Т. Є. Лазарєва // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 20. - С. 60-77. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто існуючі методи оцінки інтенсивності конкуренції в галузі; встановлено їх переваги і недоліки. Виходячи з цього, запропоновано авторську методику оцінки інтенсивності конкуренції в галузі, яка на відміну від існуючих дозволяє визначити вплив кожного фактора і сили на узагальнюючий показник конкуренції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Мостова Л. М. 
Технологія продуктів дієтичного призначення : навч. посіб. для студентів ВНЗ / Л. М. Мостова, Н. Ю. Олійник, К. В. Свідло, Т. А. Лазарєва; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Укр. інж.-пед. акад. - Харків : РВВ ХТЕІ КНТЕУ, 2014. - 265 c. - Бібліогр.: с. 261-263 - укp.

Розглянуто характеристику дієтичного та лікувально-профілактичного харчування. Наведено основні концепції харчування сучасної людини. Висвітлено раціональні способи кулінарної обробки харчових продуктів та технології виробництва страв і кулінарних виробів дієтичного призначення. Значну увагу приділено особливостям приготування страв з урахуванням вимог дієтотерапії. Обгрунтовано загальні підходи до конструювання технології дієтичних продуктів харчування з використанням комп'ютерних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л996.5 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА780723 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського