Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Лапченко І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Лапченко І. О. 
Емоційне ставлення до себе та ровесників як чинник особистісного розвитку дитини дошкільного віку : Автореф. дис... канд. психол. наук / І. О. Лапченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Вивчено особливості емоційного ставлення дітей середнього та старшого дошкільного віку до себе та ровесників. Досліджено вікові та статеві особливості зазначеного ставлення. Визначено критерії та рівні ставлення дошкільників до себе, їх доброзичливість до ровесників. Вивчено особливості усвідомлення даними дітьми своїх переживань і переживань ровесників. Між ставленнями до себе та ровесників дітей 6-го року життя існує взаємозв'язок, внаслідок якого усвідомлення власних переживань зумовлює усвідомлення переживань ровесників, чого немає в дітей 5-го року життя. Розроблено й апробовано систему впливів, спрямованих на формування у старших дошкільників позитивного емоційного ставлення до себе й однолітків через розвиток їх умінь усвідомлювати власні та чужі переживання. Обгрунтовано, що створення сприятливого мікроклімату у групі ровесників є умовою становлення у дитини позитивного ставлення до себе й інших дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401.2 + Ю983.723 + Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА342211 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Актуальні проблеми практичної психології : Всеукр. наук.-практ. конф., 29 берез. 2012 р.: [доп. та повідомл.] / ред.: В. І. Бондар, Н. П. Зубалій, І. О. Лапченко; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Ін-т педагогіки і психології. - К., 2012. - 361 c. - укp. - рус.

Розглянуто сучасне навчання та розвиток людини як фактори стратегічного управління організаціями. Розкрито теоретичні засади використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх психологів. Проаналізовано психологічні особливості самоактуалізації студентів в процесі навчання у ВНЗ, структуру індивідуального стилю учбової діяльності студента-психолога. Розглянуто діалогічне спілкування як психологічну умову формування позитивного ставлення практичних психологів до навчання. Увагу приділено психокорекції конфліктних форм поведінки студентів шляхом розвитку системи ціннісних орієнтацій. Висвітлено деякі питання організації роботи екстремальних психологів в осередку надзвичайної ситуації. Охарактеризовано психологічні особливості емоційної сфери, які впливають на ефективність професійної діяльності командирів відділень військових пожежних підрозділів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 я431(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Теоретико-методичні засади психолого-педагогічного супроводу виховання і розвитку дошкільників із родин учасників бойових дій і внутрішньо переміщених осіб : монографія / І. О. Луценко, В. У. Кузьменко, Л. О. Калмикова, І. О. Лапченко, С. І. Паворознюк, О. Д. Рейпольська, Я. О. Ольшевська, І. Г. Андрущенко; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Переяслав : Домбровська Я. М., 2021. - 265 c. - Бібліогр.: с. 232-244 - укp.

Висвітлено проблеми, концепцію, методологію, методику та технології психолого-педагогічного супроводу виховання і розвитку дітей. Розкрито емпіричні дані щодо індивідуальних, особливостей розвитку і виховання дітей та здійснено їх інтерпретацію. Обгрунтовано модель індивідуального психолого-педагогічного супроводу. Викладено концепцію, педагогічні умови та методику професійної підготовки майбутніх вихователів і психологів закладів дошкільної освіти до застосування технологій психолого-педагогічного супроводу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.3 + Ю984.001

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА853993 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського