Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Ласточкіна О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Ласточкіна О. В. 
Пізнавальні завдання як засіб підготовки дітей із тяжкими порушеннями мовлення до навчання в школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / О. В. Ласточкіна; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему мовленнєвої підготовки старших дошкільників із тяжкими порушеннями мовлення до навчання в школі. Визначено компоненти, показники та критерії оцінювання рівнів мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення. Види та типи пізнавальних завдань, що системно використовувалися в процесі діагностування й ефективність яких якісно та кількісно підтверджена, слугували основою розробленої методичної системи пізнавальних завдань для мовленнєвої підготовки старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення. Подано теоретичне обгрунтування, розроблено зміст та перевірено ефективність методичної системи пізнавальних завдань для мовленнєвої підготовки дітей із загальним недорозвиненням. Результатами формувального експерименту підтверджено позитивний вплив спеціальної системи пізнавальних завдань на мовленнєву підготовку старших дошкільників зазначеної категорії. Мовленнєва підготовка старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення на основі спеціальної системи пізнавальних завдань сприяє особистішому становленню, оптимізації міжособистісних стосунків, відкриває можливості успішної соціальної інтеграції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА407102 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Педагогіка здоров'я як основа розвитку потенціалу особистості : колект. монографія / І. Ф. Аршава, З. П. Бондаренко, І. М. Василенко, Г. О. Вовченко, В. А. Гладуш, Є. М. Гречка, С. О. Дубовський, Н. В. Зимівець, В. О. Ісаченко, М. О. Кавецька, Н. В. Кириченко, І. М. Кобзєва, В. В. Корнієнко, Є. Т. Коробов, А. О. Криворотько, В. В. Купрас, О. В. Ласточкіна, С. І. Нетьосов, Л. М. Ніколенко, Л. І. Нічуговська, Н. В. Никоненко, О. І. Переворська, Т. П. Приходько, С. О. Хоменко, А. О. Чернега; Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара. - Дніпро : Ліра, 2020. - 383 c. - укp.

Висвітлено деякі шляхи та практичний досвід застосування сучасних педагогічних технологій розвитку потенціалу особистості. Розкрито сутність і взаємозв'язок категорій "педагогіка" та "здоров'я". Охарактеризовано системно-рівневий підхід до категорій "здоров'я" і "потенціал особистості". Розглянуто потенціал особистості як соціально-психологічний вимір людського потенціалу. Увагу приділено педагогічному волонтерству та наставництву у контексті формування соціального здоров'я студентської молоді. Розглянуто наставництво як технологію супроводу дітей-сиріт, дітей, які залишились без батьківського піклування, а також дітей з вадами психічного та фізичного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ч421.354.1 + Р128

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА851908 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського