2. |
Латишева Н. Стратегія іншомовної освіти в Національній академії СБ України / Н. Латишева // Вища шк.. - 2012. - № 9. - С. 30-34. - укp.Розглянуто стратегію іншомовної освіти в Національній академії Служби безпеки України. Визначено основні напрямки стратегії іншомовної освіти, а саме: реалізація професійно орієнтованої рівневої моделі навчання, диверсифікація мов для вивчення та створення умов для мультилінгвальної освіти, формування всього комплексу іншомовних компетенцій з вираженою міжкультурною домінантою. Вказано, що метою стратегії іншомовної освіти в Національній академії Служби безпеки України є створення єдиної методичної платформи, єдиної нормативної та змістової бази, а також запровадження єдиного контрольно-оцінювального механізму іншомовної компетенції. Рассмотрена стратегия иноязычного образования в Национальной академии Службы безопасности Украины. Определены основные направления стратегии иноязычного образования, а именно: реализация профессионально-ориентированной уровневой модели обучения, диверсификация языков для изучения и создание условий для мультилингвального образования, формирование всего комплекса иноязычных компетенций с выраженной межкультурной доминантой. Указано, что целью стратегии иноязычного образования в Национальной академии Службы безопасности Украины является создание единой методической платформы, единой нормативной и содержательной базы, а также внедрение единого контрольно-оценочного механизма иноязычной компетенции. We consider the strategy of foreign language education at the National Academy of Security Service of Ukraine. The main directions of the strategy of foreign language education, namely the implementation of professionally oriented education level model, the diversification of languages to learn and to create conditions for Multilingual education, the formation of complex foreign-language skills with a strong cross-cultural dominant. Stated that the aim of the strategy of foreign language education atthe National Academy of Security Service of Ukraine is the establishment of a single methodological platform, a single regulatory framework and content, as well as the introduction of a single control and evaluation mechanism of foreign language competence. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
3. |
Латишева Н. Педагогічні умови організації навчального процесу з іноземної мови в Національній академії Служби безпеки України / Н. Латишева, Г. Алексюк // Вища шк.. - 2012. - № 9. - С. 55-61. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто проблему змісту та організації навчання з іноземної мови на другому рівні – на ступінь магістра – з урахуванням сучасних наукових досліджень та багаторічного досвіду викладання на основі інтегрованих контенту та мови. Зазначено, що в Національній академії Служби безпеки України доцільно і необхідно враховувати як професійний, так і дослідницький профіль навчання. Підкреслено, що підготовка магістра має передбачати в програмі з іноземної мови подальший розвиток умінь та навичок перекладу. Обґрунтовано основний принцип перекладу, яким є літературний підрядковий переклад та оригінал в коментарях. Рассмотрена проблема содержания и организации обучения по иностранному языку на втором уровне - на степень магистра - с учетом современных научных исследований и многолетнего опыта преподавания на основе интегрированных содержания и языка. Указано, что в Национальной академии Службы безопасности Украины целесообразно и необходимо учитывать как профессиональный, так и исследовательский профиль обучения. Подчеркнуто, что подготовка магистра должна предусматривать в программе по иностранному языку дальнейшее развитие умений и навыков перевода. Обоснован основной принцип перевода, которым является литературный подстрочный перевод и оригинал в комментариях. The problem of the content and organization of education in a foreign language at the second level - Master's degree - with current research and years of experience of teaching in an integrated content and language. Pointed out that the National Academy of Security Service of Ukraine is appropriate and necessary to consider both professional and research-based learning. Stressed that the preparation should include a master's program for the further development of foreign language skills transfer. Substantiated the basic principle of translation, which is the literary interlinear translation and the original in the comments. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ
|