Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Лебедь І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Лебедь І. Г. 
Економічні передумови формування механізмів стратегічного управління зовнішньоекономічною діяльністю в Україні / І. Г. Лебедь // Стратегія розв. України. - 2011. - № 2. - С. 106-110. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено об'єктивні і суб'єктивні чинники, що обумовлюють необхідність у розробці та впровадженні механізмів стратегічного управління зовнішньоекономічною діяльністю (ЗЕД). Досліджено основні форми реалізації, тенденції та закономірності розвитку ЗЕД в Україні. Ідентифіковано ключові фактори загроз та перешкод на шляху активізації ЗЕД, усунення яких вимагає побудови та впровадження ефективних механізмів стратегічного управління ЗЕД в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)80

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лебедь І. Г. 
Економічні передумови формування механізмів стратегічного управління зовнішньоекономічною діяльністю в Україні / І. Г. Лебедь // Стратегія розв. України. - 2011. - № 3. - С. 137-140. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено об'єктивні та суб'єктивні чинникі, що обумовлюють необхідність у розробці та впровадженні механізмів стратегічного управління зовнішньоекономічною діяльністю. Досліджено основні форми реалізації, тенденції та закономірності розвитку зовнішньоекономічної діяльності в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)80-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
3.

Лебедь І. Г. 
Формування системи стратегічного менеджменту у зовнішньоекономічній діяльності українських компаній (на прикладі компаній легкої промисловості) : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.02 / І. Г. Лебедь; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2011. - 20 с. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади стратегічного менеджменту та їх генезу, досліджено структуру системи стратегічного менеджменту зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД) компаній . Визначено напрями трансформації системи стратегічного менеджменту міжнародних компаній за умов геоекономічних викликів. Досліджено інституціональні компоненти механізму стратегічного управління ЗЕД, вивчено ключові елементи управління нею, які застосовують українські компанії галузі легкої промисловості. Проведено оцінювання ефективності механізмів стратегічного менеджменту ЗЕД підприємств легкої промисловості. Удосконалено стратегію управління ЗЕД в Україні. Запропоновано механізми побудови ефективної системи стратегічного управління міжнародною діяльністю українських компаній. Визначено домінантний напрям реалізації стратегічного менеджменту ЗЕД українських підприємств легкої промисловості - їх подальшу інтеграцію в міжнародне середовище.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)830.511-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лебедь І. К. 
Експериментальна установка з дослідження гідродинаміки руху двофазного середовища / І. К. Лебедь // Відновлюв. енергетика. - 2016. - № 4. - С. 68-73. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Для ефективної експлуатації обладнання ГеоТЕС до робочої рідини геотермального джерела (геотермального теплоносія) ставляться підвищені вимоги. Постає проблема відділення з робочої рідини як твердого, так і газового баласту. Обгрунтовано технологію використання низькопотенціального геотермального теплоносія та обладнання для відділення розчинених газів і сепарації дисперсної рідини.


Індекс рубрикатора НБУВ: З647

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25096 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лебедь І. Г. 
Модифікація механізмів стратегічного управління зовнішньоекономічною діяльністю компаній в умовах викликів глобального середовища / І. Г. Лебедь // Стратегія розвитку України. - 2011. - № 4. - С. 127-131. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено зміни, що відбуваються у системі стратегічного менеджменту міжнародних компаній за умов нових викликів міжнародного середовища. Досліджено основні напрямки та тенденції розвитку міжнародного бізнес-середовища. Встановлено, яким чином відбувається трансформація механізмів стратегічного управління зовнішньоекономічною діяльністю під впливом процесів глобалізації та за умов глобальної фінансово-економічної кризи.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)829.0-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лебедь І. 
Заголовки публікацій у ЗМІ на прикладі газети "День" і журналу "Країна" / І. Лебедь, Х. Білограць // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2020. - Вип. 4. - С. 63-67. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Заголовок у засобах масової інформації відіграє особливу роль, оскільки це не просто елемент поданого до публікації матеріалу, але й відображення основної ідеї журналістського тексту. За допомогою влучного заголовка можна привертати увагу потенційних читачів, інтригувати, зацікавлювати. Проте через невдалий заголовок до важливої та цікавої інформації матеріал можуть не помітити читачі. Використовується маніпулятивний вплив на аудиторію саме за допомогою заголовків, адже дуже часто потенційні реципієнти роблять висновки про всю публікацію з самої назви. Для аналізу заголовків використано публікації з суспільно-політичного тижневого журналу "Країна" та суспільно-політичної газети "День", яка виходить у Києві 4 рази на тиждень. Визначено, що в цих ресурсах активно використовуються інформаційні, спонукально-наказові, проблемні, констатуючо-описові та рекламно-інтригуючі заголовки. Для зацікавлення аудиторії вживають стилістично забарвлену лексику, мовну гру. Автори публікацій активно використовують метонімію, порівняння, риторичні запитання, антитези, епітети, тавтології, метафори, фразеологізми, персоніфікацію. Також застосовують графічні засоби з використанням хештегів, плюсів, знака рівності, виокремлення тексту різними кольорами. Журналісти пишуть заголовки лексемами з професійної та іншомовної лексики. Попри те, що обидва видання схожі за тематикою, у газеті "День" заголовки образні та оригінальні, журналісти активно використовують різноманітні лексичні засоби та графічні зображення, що привертає увагу та зацікавлює читачів. Що стосується журналу "Країна", то автори практично не використовують лексичних засобів, заголовки до публікацій або дуже короткі (лише одне слово), або занадто довгі (2 - 3 речення), тому є складними для сприйняття реципієнтів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.174.31 + Ш141.14-715

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського