Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Левочко М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Левочко М. Т. 
Роль і методичне забезпечення бухгалтерсько-економічних дисциплін в системі підготовки фахівців зі спеціальності "Бухгалтерський облік" / М. Т. Левочко // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 31-34. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито деякі аспекти, проблеми підготовки фахівців зі спеціальності "Бухгалтерський облік". Обгрунтовано необхідність всебічного наукового вивчення та вдосконалення роботи колективів навчальних закладів за ступенем підготовки фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4Укр)2р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Левочко М. Т. 
Професійна підготовка майбутніх фахівців економічної галузі: теорія, методика, організація : монографія / М. Т. Левочко. - К. : [Інформ.-аналіт. агентство], 2009. - 499 c. - Бібліогр.: с. 395-452. - укp.

Розглянуто теоретичні, правові та методичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців економічної галузі за умов модернізації освіти, висвітлено світовий досвід її організації (на прикладі України, США, Великобританії, Німеччини). Обгрунтовано концепцію неперервності змісту та структури професійної підготовки майбутніх фахівців економічної галузі у системі коледж - університет. Розкрито значення принципу наступності у навчально-виховному процесі ВНЗ, зокрема, економічного профілю. Проаналізовано компетентнісний підход щодо професійної підготовки майбутніх фахівців економічної галузі. Розглянуто державні стандарти вищої профільної освіти у системі коледж - університет. Наведено рекомендації щодо побудови навчально-методичного комплексу з підготовки майбутніх фахівців економічної галузі з урахуванням принципу наступності й основних положень Болонської конвенції. Показано позитивний вплив кредитно-модульної системи навчання, інноваційних освітніх технологій, активізації самостійної роботи студентів на підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців економічної галузі.

Рассмотрены теоретические, правовые и методические основы профессиональной подготовки будущих специалистов экономической отрасли в условиях модернизации образования, освещен мировой опыт ее организации (на примере Украины, США, Великобритании, Германии). Обоснована концепция непрерывности содержания и структуры профессиональной подготовки будущих специалистов экономической отрасли в системе коледж - университет. Раскрыто значение принципа последовательности в учебно-воспитательном процессе ВУЗ, в частности, экономического профиля. Проанализирован компетентностный подход к профессиональной подготовке будущих специалистов экономической отрасли. Рассмотрены государственные стандарты высшего профильного образования в системе коледж - университет. Даны рекомендации по формированию учебно-методического комплекса по подготовке будущих специалистов экономической отрасли с учетом принципа последовательности и основных положений Болонской конвенции. Показано позитивное влияние кредитно-модульной системы обучения, инновационных образовательных технологий и активизации самостоятельной работы студентов на повышение эффективности профессиональной подготовки будущих специалистов экономической отрасли.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА717572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Левочко М. Т. 
Професійна підготовка молодших спеціалістів з бухгалтерського обліку у вищих навчальних закладах І - ІІ рівнів акредитації : Автореф. дис. канд. пед. наук : 13.00.04 / М. Т. Левочко; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано доцільність докорінних, кардинальних перетворень, що стосуються реформування системи вищої економічної освіти з метою удосконалення фахової освіти та підвищення якості професійної підготовки спеціалістів. Розроблено і теоретично обгрунтовано дидактичну модель навчального предмета "Бухгалтерський облік" та професійну модель діяльності фахівця-бухгалтера, визначено педагогічні умови підвищення якості професійної підготовки бухгалтерів. Розкрито зміст професійної підготовки молодших спеціалістів з бухгалтерського обліку у вищих навчальних закладах, а також форми, методи, міжпредметні зв'язки та шляхи їх реалізації. Експериментально перевірено результативність і дієздатність виявлених педагогічних умов підвищення ефективності професійної підготовки молодших спеціалістів. Встановлено, що коефіцієнт асоціації під час проходження виробничої та навчальної практики значно вищий у студентів експериментальних груп.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.2 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Левочко М. Т. 
Наступність у професійній підготовці майбутніх фахівців економічної галузі в системі "коледж - університет" : автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.04 / М. Т. Левочко; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2010. - 40 c. - укp.

Висвітлено зміст понять "компетенція", "компетентність", "професійна компетентність", "економічна компетентність", які становлять теоретико-методологічне підгрунтя концептуальної моделі професійної компетентності фахівців економічної галузі. Проведено оптимізацію навчальних планів і програм з професійно-практичних дисциплін у системі "коледж-університет". Розроблено навчально-методичне забезпечення, що формує наступність професійної підготовки майбутніх фахівців у даній системі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4УКР)

Шифр НБУВ: РА370863 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гресь Н. 
Організація зберігання та утилізації звітів про виробничу практику / Н. Гресь, М. Левочко // Вища шк.. - 2008. - № 12. - С. 79-89. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто терміни зберігання документів, які відображають зміст і результати виробничої практики студентів. Запропоновано порядок документального оформлення зберігання та утилізації звітів з виробничої практики.

Рассмотрены сроки сохранения документов, которые отображают содержание и результаты производственной практики студентов. Предложен порядок документального оформления сохранения и утилизации отчетов по производственной практике.

The periods of storing the documents which contain the contents and results of studentsТ practical training are being considered. The procedure of documentary official registration of the storage and utilization of the reports pertaining studentsТ practical training has been proposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.47

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Левочко М. 
Наступність як філософська та педагогічна категорія у підготовці фахівців економічної галузі / М. Левочко // Вища шк.. - 2009. - № 1. - С. 49-57. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто основні умови наступності як багатовимірного, багатоаспектного явища. Наступність визначається основною умовою всебічного розвитку особистості, засобом реалізації здібностей, а також удосконалення раніше здобутих знань, умінь і навичок. Висвітлено етапи наступності освіти в Україні, наукові аспекти наступності. Визначено характеристику наступності у професійній підготовці майбутніх фахівців економічної галузі.

Рассмотрены основные условия преемственности как многомерного, многоаспектного явления. Преемственность определяется основным условием всестороннего развития личности, способом реализации способностей, а также усовершенствованием ранее приобретенных знаний, умений и навыков. Определены этапы преемственности образования в Украине, научные аспекты преемственности. Обозначена характеристика преемственности в профессиональной подготовке будущих специалистов экономической отрасли.

The main conditions of continuity as multi-dimensional, many-sided pedagogical phenomenon are being determined. The continuity is being considered as the main condition of all-round development of the personality, the means of realization of their abilities, as well as perfection of knowledge, skills and habits acquired previously.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.207 + У. р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Левочко М. 
Покликання і вибір обліково-економічної освіти: теоретичні підходи / М. Левочко // Вища шк.. - 2009. - № 7. - С. 111-115. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні аспекти професійної підготовки майбутніх фахівців економічної галузі у контексті потреб самоактуалізації, розвитку, самоорганізації та самовдосконалення в системі фахової освіти. Акцентовано увагу на недостатній розробленості теоретичних підходів до проблем професійної підготовки обліково-економічних фахівців, формування особистості та визначення покликання у виборі освіти.

Рассмотрены теоретические и практические аспекты профессиональной подготовки будущих специалистов экономической отрасли в контексте потребностей самоактуализации, развития, самоорганизации и самоусовершенствования в системе профессионального образования. Акцентировано внимание на недостаточной разработанности теоретических подходов к проблемам профессиональной подготовки учетно-экономических специалистов, формирования личности и определения призвания при выборе образования.

The problem of underdevelopment of theoretical approaches' to vocation and the choice of accountancy-economic education is being considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4УКР) + У052.9(4УКР)2 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Левочко М. Т. 
Теоретично-практична підготовка студентів до виробничої практики / М. Т. Левочко, Н. Л. Гресь // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 45. - С. 3-9. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблемні питання теоретичної і практичної готовності студентів до проходження виробничої практики зі спеціальності. Запропоновано шляхи удосконалення навчального процесу підготовки фахівців з обліку й аудиту. Визначено ряд недоліків організації навчального процесу, які впливають на якість теоретичної та практичної готовності студентів до виконання програми виробничої практики.

Рассмотрены проблемные вопросы теоретической и практической готовности студентов к прохождению производственной практики по специальности. Предложены пути улучшения учебного процеса подготовки специалистов по учету и аудиту. Выяснен ряд недостатков организации учебного процесса, которые влияют на качество теоретической и практической готовности студентов к выполнению программы производственной практики.

The problems of studentsТ theoretical and practical background arising during their proficiency trial are considered. The ways to optimize the curriculum while training accounting and auditing specialists are provided. The row of drawbacks is found out in the organization of educational process, which influence the quality of theoretical and practical readiness of students to implementation of the program of industrial practice.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.6 + У052.9(4УКР)2 р30-266.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського