Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Легкий С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Шинкаренко В. Г. 
Маркетинговий підхід до визначення ціни на послуги пасажирського автомобільного транспорту / В. Г. Шинкаренко, С. А. Легкий // Економіка транспорт. комплексу. - 2011. - Вип. 17. - С. 82-89. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто існуючі підходи до визначення ціни транспортної послуги з використанням маркетингового підходу, встановлено їх недоліки й переваги. Наведено удосконалений маркетинговий підхід до встановлення ціни на послуги пасажирського автомобільного транспорту. Він враховує в ціні всі основні ринкові фактори; розкриває механізм узгодження інтересів споживачів і виробників та встановлює його зв'язок з ринковим механізмом; визначає місце й значення споживчої цінності та прибутку в процесі встановлення ціни.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шинкаренко В. Г. 
Обоснование этапов процесса ценообразования на автотранспортные услуги / В. Г. Шинкаренко, С. А. Легкий // Економіка трансп. комплексу. - 2009. - Вип. 14. - С. 93-101. - Библиогр.: 29 назв. - рус.

Рассмотрены существующие подходы к обоснованию этапов процесса ценообразования на товары и услуги. Установлены их преимущества и недостатки, определены направления совершенствования. Предложена разработанная схема процесса ценообразования, определен состав, последовательность и содержание его этапов. Она учитывает специфику автотранспортных услуг, общую товарно-рыночную стратегию, тип рынка, возможность адаптирования к изменениям рыночных условий; позволяет получить цену, согласовывающую интересы покупателей и производителей, обеспечивая при этом эффективную деятельность и конкурентоспособность последних.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Легкий С. А. 
Основы определения цены услуги пассажирского транспорта с учетом ее ценности / С. А. Легкий // Економіка транспорт. комплексу. - 2010. - Вип. 16. - С. 164-171. - Библиогр.: 21 назв. - рус.

Рассмотрено состояние вопроса учета ценности товаров и услуг как основного фактора ценообразования. Проведен анализ определений понятий "ценность", "потребительская ценность", "экономическая ценность". Раскрыта сущность данных понятий, уточнено их определение. Проведен анализ методик определения ценности товаров и услуг, определения цены на услуги пассажирского транспорта. Приведена разработанная методика определения цены на услуги пассажирского транспорта. Данная методика учитывает при установлении цены такой важнейший фактор, как ценность услуги для пассажиров.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-814-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шинкаренко В. Г. 
Обгрунтування споживчої цінності послуги пасажирського автомобільного транспорту / В. Г. Шинкаренко, С. А. Легкий // Економіка транспорт. комплексу. - 2012. - Вип. 19. - С. 68-79. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Розглянуто існуючі методи визначення споживчої цінності товарів (послуг), встановлено їх недоліки й переваги. Розроблено метод визначення споживчої цінності послуги пасажирського автомобільного транспорту, що передбачає визначення цінності за допомогою експертного опитування споживачів. Результатом цього методу є вартісні оцінки вкладу кожного параметра послуги.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шинкаренко В. Г. 
Параметри споживчої цінності послуг пасажирського автомобільного транспорту / В. Г. Шинкаренко, С. А. Легкий // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 20. - С. 102-110. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Встановлено, що якість послуги визначає її цінність. Обгрунтовано параметри якості послуг автомобільного транспорту. Виділено серед них основні, ті що визначають споживчу цінність послуги. Як критерій поділу параметрів на основні і другорядні використовувалася їх цінність для споживачів, що визначалася експертним опитуванням.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Легкий С. А. 
Формування тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. А. Легкий; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2013. - 18 c. - укp.

Розкрито суть маркетингового підходу щодо ціноутворення на послуги пасажирського автомобільного транспорту на підставі створеної моделі ринкового механізму узгодження інтересів споживачів і виробників. Удосконалено процес ціноутворення на послуги пасажирського автомобільного транспорту, що полягає в інтеграції ціноутворення у процес розробки послуги та її загальну ринкову стратегію. Наведено методичні підходи щодо визначення економічної та споживчої цінностей послуг пасажирського автомобільного транспорту. Запропоновано визначати споживчу цінність послуги за результатами маркетингових досліджень ринку, які дозволяють встановити вартісну оцінку її параметрів у залежності від коефіцієнта задоволеності споживачів, а також окреслити економічну цінність - з урахуванням можливості задоволення вимог споживачів до наданої послуги та зниження собівартості кращого її варіанта. Покращено методичні основи визначення тарифу на послуги пасажирського автомобільного транспорту за ринкових умов, які передбачають врахування цінової стратегії, що визначається відповідно до рівня споживчої цінності та тарифами конкурентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-814-866

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА397873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Легкий С. А. 
Обгрунтування напрямків маркетингових досліджень при встановленні тарифів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом / С. А. Легкий // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 22. - С. 142-147. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Розглянуто стан питання маркетингових досліджень ринку послуг з перевезення пасажирів автомобільним транспортом в Україні, виявлено їх недоліки. Наведено аналіз існуючих напрямків маркетингових досліджень ринку. На підставі моделі ринкового механізму послуг пасажирського автомобільного транспорту обгрунтовано всі необхідні напрямки та розкрито сутність маркетингових досліджень, що дозволяють встановлювати оптимальний рівень тарифів на ці перевезення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-814-866

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Легкий С. А. 
Формування цінової стратегії на пасажирських автотранспортних підприємствах / С. А. Легкий // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 23. - С. 124-134. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Обговорено питання формування цінової стратегії на підприємствах пасажирського автомобільного транспорту. Обгрунтовано склад й послідовності етапів формування цінової стратегії пасажирських автотранспортних підприємств за умов маркетингової орієнтації їх діяльності. Проведено аналіз існуючих підходів до складу й послідовності етапів формування цінової стратегії підприємств різних галузей народного господарства, виявлено їх недоліки й переваги. На підставі результатів цього аналізу, використовуючи метод системного аналізу, розроблено модель формування цінової стратегії пасажирських автотранспортних підприємств за умов маркетингової орієнтації їх діяльності. Ця модель дозволяє підприємствам, що функціонують на ринках, які відрізняються жорсткою конкурентною боротьбою, розробити ефективну цінову стратегію, що дозволяє встановити рівень і динаміку ціни, які будуть відображати вимоги пасажирів до послуги й забезпечувати підприємствам максимальні фінансові результати. Запропоновано формувати цінову стратегію підприємства на основі його стратегії маркетингу, інтегруючи при цьому в процес розробки цінової стратегії процеси розробки стратегії маркетингу й ціноутворення. Запропонований процес дозволяє використовувати його для розробки цінових стратегій підприємств інших галузей народного господарства з урахуванням специфіки їх ціноутворення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.31-814-861

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Шинкаренко В.Г. 
Формування тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту : монографія / В.Г. Шинкаренко, С. А. Легкий; Харків. нац. автомоб.-дор. ун-т. - Харків : Точка, 2015. - 185 c. - Бібліогр.: с. 149-166 - укp.

Розглянуто теоретичні основи та методичні рекомендації щодо формування тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту. Розкрито сутність маркетингового підходу до визначення тарифів, обгрунтовано процес ціноутворення, встановлено основні параметри споживчої цінності таких послуг. Запропоновано методичні підходи до визначення споживчої та економічної цінностей цих послуг і методичні основи визначення тарифів за ринкових умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-814-866

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА791968 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Легкий С. В. 
Управління зовнішнім державним боргом України : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.08 / С. В. Легкий; Черніг. нац. технол. ун-т. - Чернігів, 2015. - 20 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методичні основи системного дослідження сутності управління зовнішнім державним боргом і його ролі у забезпеченні фінансової безпеки країни. Систематизовано ризики в управлінні зовнішнім державним боргом (ринковий, ліквідності, кредитний, операційний, країни). Досліджено сучасний стан управління зовнішнім державним боргом і його вплив на фінансову безпеку України, виявлено основні загрози від зовнішніх державних запозичень національній економіці. Запропоновано систему індикаторів оцінювання ефективності управління зовнішнім державним боргом, які об'єднані в чотири групи показників (грошово-кредитні, фінансові, зовнішньоекономічні, валютні), застосування яких дозволяє підвищити якість управлінських рішень на ринку зовнішніх запозичень та обгрунтовувати стратегічні напрями соціально-економічного розвитку України. Вдосконалено методичний підхід до оцінювання рівня зовнішньоборгової безпеки країни на основі синтезування інтегрального індикатора, що поєднує сукупність показників, які характеризують ефективність управління зовнішнім державним боргом. Розроблено науково-прикладні рекомендації щодо визначення стратегічних напрямів удосконалення управління зовнішнім державним боргом, що дозволяють забезпечити фінансову безпеку, досягти достатнього рівня економічної стабільності та підвищити кредитний рейтинг держави.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)826.161

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА415023 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Легкий С. А. 
Цінність послуг пасажирського автомобільного транспорту як об'єкт управління / С. А. Легкий // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 24. - С. 139-152. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Обговорено питання формування цінності послуг пасажирського автомобільного транспорту (ПАТ) як об'єкта управління. Мета статті - обгрунтування складу й структури об'єкта при управлінні цінністю послуг ПАТ. Проведено аналіз підходів до визначення поняття "цінність", виявлено їх недоліки й переваги і, на основі теоретичного обгрунтування й логічного узагальнення, уточнене визначення цінності послуг пасажирського автомобільного транспорту. На основі існуючих підходів до визначення параметрів і величини цінності послуг пасажирського автомобільного транспорту, з використанням методології функціонального моделювання IDEF0, розроблено модель формування цінності даних послуг, що відображає склад і структуру об'єкта управління. Дана модель дозволяє автотранспор тним підприємствам підвищити рівень цінності послуг, що надаються, якість обслуговування пасажирів і, як наслідок, конкурентоспроможність, ефективність діяльності й максимальні фінансові результати. Запропонова формувати склад і структуру об'єкта управління на основі оцінювання цінності послуги залежно від задоволеності споживачів складовими її параметрами. Запропонований опис цінності послуг ПАТ як об'єкта управління можна використовувати для опису об'єктів управління іншими послугами з урахуванням специфіки їх формування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шинкаренко В. Г. 
Формування системи управління цінністю послуг пасажирського автомобільного транспорту / В. Г. Шинкаренко, С. А. Легкий // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 25. - С. 135-144. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Обговорено питання формування системи управління цінністю послуг пасажирського автомобільного транспорту. Мета статті - обгрунтування складу і структури системи управління цінністю указаних послуг. На основі аналізу існуючих систем управління цінністю товарів та послуг і сформованої цінності послуг пасажирського автомобільного транспорту як об'єкта управління, з використанням системного й кібернетичного підходів, розроблено модель системи управління цінністю цих послуг, що відображає її склад і структуру. Запропонована модель дозволяє автотранспортним підприємствам сформувати власну систему управління цінністю послуг, що надаються, управлінські рішення з контролю й забезпечення найвищої цінності послуг для підвищення, рівня конкурентоспроможності, ефективності діяльності й одержання фінансової стабільності. Запропоновано формувати склад і структуру системи управління цінністю на основі об'єднання функцій управління в кожному циклі у три блоки: вирішальний, перетворювальний та інформаційно-контрольний. Розроблено систему управління цінністю послуг пасажирського автомобільного транспорту може бути використана для управління цінністю інших послуг з урахуванням специфіки її формування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)373.30-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Шинкаренко В. Г. 
Формування цінності послуг пасажирського автомобільного транспорту / В. Г. Шинкаренко, С. А. Легкий // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 26. - С. 106-119. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Обговорено питання формування цінності послуг пасажирського автомобільного транспорту. Мета статті - обгрунтування й розробка процесу формування цінності вказаних послуг. На основі аналізу існуючих процесів формування цінності товарів і послуг, розробленого методу встановлення параметрів та величини цінності послуг пасажирського автомобільного транспорту, з використанням методу системного аналізу, розроблено процес формування цінності зазначених послуг. Запропонований процес дозволяє автотранспортним підприємствам здійснювати формування параметрів своєї послуги, що відображають її цінність, із забезпеченням їх максимальної наближеності до вимог пасажирів задля підвищення загальної цінності послуги, конкурентоспроможності й ефективності діяльності. Запропоновано формувати параметри цінності послуг з урахуванням рівня задоволеності споживачів цими параметрами. Розроблений процес формування цінності послуг пасажирського автомобільного транспорту може бути використаний для формування цінності інших послуг з урахуванням їх особливостей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)373.30-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Легкий С. А. 
Аналіз цінності послуг пасажирського автомобільного транспорту / С. А. Легкий // Економіка транспорт. комплексу : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 28. - С. 97-107. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Обговорено питання аналізу цінності послуг пасажирського автомобільного транспорту. Мета статті - обгрунтування методики проведення аналізу цінності даних послуг. На основі аналізу існуючих методик проведення аналізу цінності товарів і послуг, розробленого методу визначення параметрів і величини цінності послуг пасажирського автомобільного транспорту, з використанням методу системного аналізу, розроблена методика проведення аналізу цінності даних послуг. Запропонована методика дозволяє автотранспортним підприємствам виконувати аналіз параметрів цінності пропонованої послуги для оцінки загального рівня цінності послуги, розробки плану її формування й підвищення. Запропоновано проводити аналіз цінності послуг на основі визначення коефіцієнтів задоволеності споживачів параметрами цінності послуги за результатами їх експертного опитування та анкетування. Розроблено методику проведення аналізу цінності послуг пасажирського автомобільного транспорту може бути використана для аналізу цінності інших послуг з обліком їх особливостей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)373.30-814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70345 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Поствоєнний розвиток природно-заповідного фонду Миколаївщини / В. М. Скоробогатов, А. О. Сплодитель, І. І. Мойсієнко, О. В. Василюк, М. М. Романенко, К. О. Редінов, В. А. Костюшин, В. В. Пархоменко, Г. Г. Гуштан, М. Ю Русін, О. Ю. Марущак, О. Д. Некрасова, М. О. Сон, В. А. Артамонов, С. В. Легкий, М. О. Єрофєєва, К. В. Лавріненко; Громадська організація "Українська природоохоронна група" . - Миколаїв : Друк Арт, 2023. - 223 c. - (Conservation Biology in Ukraine; вип. 33). - Бібліогр.: с. 210-223 - укp.

Проаналізовано втрати природно-заповідного фонду (ПЗФ) та природних екосистем на території Миколаївської області внаслідок воєнних дій. Подано узагальнену інформацію про біорізноманіття області та потенціал її території для створення нових територій ПЗФ. Розміщено описи, карти та оригінальні фото з усіх проектованих територій ПЗФ Миколаївщини, які на цей час перебувають на етапі погодження або підготовки проектів створення. Більшість цих пропозицій було подано у 2013 році і частково актуалізують більш ранні пропозиції, які не були реалізовані в минулому. Рекомендовано для громад, біологів, географів, ґрунтознавців, геохіміків, спеціалістів у сфері охорони природи, студентів закладів вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е0*889(45УКР7-4МИК)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС71526 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського