Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Ленська Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Докієнко Л. М. 
Інвестиційний менеджмент : навч. посіб. / Л. М. Докієнко, В. В. Клименко, Л. М. Акімова; ред.: Н. Л. Ленська. - К. : Академвидав, 2011. - 408 c. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 401-405 - укp.

Розкрито теоретичні основи та методичні засади інвестиційного менеджменту, його інструментарій. Висвітлено теоретичні та прикладні аспекти діяльності інвестиційного менеджера, методики оцінювання ефективності різних видів інвестицій. Розглянуто проблеми інвестиційної діяльності в Україні, методи інвестиційного аналізу на підприємствах, оцінювання та управління реальними, інноваційними та фінансовими інвестиціями, а також інвестиційними ризиками (ІР). Описано методи управління ІР, механізм функціонування та регулювання інвестиційного ринку. Визначено інвестиційну стратегію як складову загальної стратегії економічного розвитку підприємств, передумови її формування та етапи розробки. Наведено класифікацію інвестиційних проектів (ІП), розкрито зміст і порядок розробки бізнес-плану реалізації ІП, показники оцінювання ефективності реальних ІП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.86 я73 + У9(4УКР)0-56-212.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА744194 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ленська Н. 
Аналіз конкурентоспроможності підприємств АПК України на зовнішньому ринку / Н. Ленська, О. Радченко // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2016. - № 4. - С. 144-157. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Виявлено, що явище конкуренції становить одну з основних тенденцій розвитку ринкового середовища. Визначено, що проблематика конкурентоспроможності займає одне з центральних місць в економічному аналізі різних видів господарської діяльності різних суб'єктів. Доведено, що за умов ринкової економіки стійке положення будь-якого підприємства на зовнішньому ринку визначається рівнем його конкурентоспроможності, тобто здатності виробляти та збувати продукцію, яка за ціновими і неціновими характеристиками є більш привабливою для споживачів, ніж продукція їх конкурентів. Проаналізовано сучасні проблеми підвищення економічної ефективності та конкурентоспроможності продукції сільськогосподарських підприємств на зовнішньому ринку. Розглянуто наукові підходи до сутності понять "конкурентоспроможність" і "конкурентоспроможність аграрних підприємств"; досліджено основні чинники, що стримують розвиток конкурентоспроможності останніх.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського