Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Лепетюк В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Лепетюк В. Б. 
Використання різнотемпової дискретизації у моделюванні інфляційних процесів / В. Б. Лепетюк // Систем. технології. - Д., 1999. - Вип. 6. - С. 76-83. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

В статье рассмотрены инфляционные процессы в Украине, для описания динамики которых построена многомерная дискретная разнотемповая модель. Для большинства переменных модели, которая включает четыре входные и три выходные переменные, выбран период квантования в один месяц. Исходя из невозможности измерения одной входной и одной выходной переменных (реальный ВВП и дефлятор ВВП) с месячной дискретностью, для их измерения выбран период дискретизации в три месяца. Выбор периода квантования выполнен по критерию Гудмана на основе исследования динамики по отдельным каналам разработанной модели и построения постоянной времени переходных процессов, которая равна 4-м годам.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)262.681

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лепетюк В. Б. 
Продукти ГІС-технологій для підвищення туристичної привабливості дестинації (на прикладі Чернігівської області) / В. Б. Лепетюк // Geodesy, Cartography and Aerial Photography : міжвід. наук.-техн. зб. - 2020. - Вип. 92. - С. 55-67. - Бібліогр.: 34 назв. - укp.

Мета роботи - проаналізувати продукти ГІС-технологій, покликаних підвищувати туристичну привабливість дестинації; дослідити можливості ГІС-технологій при формуванні туристичного продукту. Актуальність цього дослідження полягає у необхідності застосування інноваційних підходів до використання ГІС-технологій при розробленні національних туристичних продуктів. Методика дослідження базується на застосуванні статистичного методу обробки даних, картографічного методу дослідження з застосуванням ГІС і методу просторового аналізу. Також використано загальнонаукові, системний та інформаційний підходи. Результатами дослідження є аналіз існуючих продуктів ГІС-технологій та стану їх впровадження в туризмі, вивчення інтерактивних карт і геопорталів як інструментів для успішного рішення проблем у сучасній туристичній сфері. З'ясовано, що геопортали значно допомагають формувати національну інфраструктуру геопросторових даних. Розглянуто 2 рівні впровадження ГІС: національний і регіональний; наведено приклади новостворених національних геопорталів і туристичних геопорталів регіонів України, інтерактивних карт туристів-аматорів. Розглянуто розвиток продуктів ГІС-технологій такої туристичної дестинації, як Чернігівська область, зокрема один із найпотужніших в Україні за функціоналом Геопортал містобудівного кадастру Чернігівської області. За допомогою ГІС спроєкційовано тематичний тур Чернігівщиною. Наукова новизна дослідження полягає у виявленні особливостей використання картографічного методу дослідження загалом і ГІС-технологій зокрема для вивчення туристичних ресурсів території, створення нових регіональних туристичних продуктів. Запропоновано використовувати методику просторового аналізу при проєкціюванні туру. Практична значущість полягає у тому, що виявлені продукти ГІС-технологій можна застосувати для створення картографічних творів, як-от: карта, серії карт, атлас, ЗD моделі, віртуальні тури, що допомагають вивчати туристичні об'єкти регіону, сприяють прийняттю управлінських рішень і подальшому розвитку та популяризації туризму. Створена в ході дослідження база даних може бути використана для формування інших видів туристичних продуктів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д88 + Д17 + У9(4УКР)424.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29144 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського