Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (3)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Ловська А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Візняк Р. І. 
Дослідження умов експлуатації вагонів при перевезенні їх залізнично-поромним судном / Р. І. Візняк, В. В. Шевченко, А. О. Ловська, О. А. Уніч // Залізн. трансп. України. - 2009. - № 1. - С. 16-19. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.4 + О244-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Візняк Р. І. 
Удосконалення конструкції вантажних вагонів з метою адаптації їх до взаємодії із залізнично-поромною складовою комбінованого транспорту / Р. І. Візняк, О. Г. Красюк, А. О. Ловська, О. А. Шкабров // Залізн. трансп. України. - 2011. - № 3. - С. 13-17. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Досліджено напружено-деформований стан кузовів вагонів у разі взаємодії їх з пристроями закріплення відносно палуби поромного судна за умов хвилювання моря. Розроблено заходи щодо адаптації конструкцій вагонів до експлуатації в міжнародному залізнично-поромному сполученні.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ловська А. О. 
Удосконалення несучих конструкцій кузовів напіввагонів для підвищення надійності їх кріплення на залізничних поромах : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / А. О. Ловська; ДП "Держ. н.-д. центр залізн. трансп. України". - К., 2013. - 20 c. - укp.

Розв'язано актуальні наукові задачі на залізничному транспорті - забезпечення міцності напіввагонів у процесі експлуатації їх у міжнародному залізнично-водному сполученні. Досліджено особливості даних умов експлуатації вагонів, що у сукупності дозволило стверджувати про їх негативний вплив на міцність вагонів. Розроблено заходи, спрямовані на адаптацію конструкцій напіввагонів до перевезень залізничними поромами в міжнародному сполученні - вузол кузова для закріплення гака ланцюгової стяжки.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-044-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА399685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Візняк Р. І. 
Визначення динамічних зусиль, які діють на кузови вагонів при перевезенні залізничним поромом в умовах хвилювання моря / Р. І. Візняк, А. О. Ловська // Залізн. трансп. України. - 2013. - № 2. - С. 54-58. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Досліджено динаміку кузова вантажного вагона за експлуатації його в міжнародному залізнично-водному сполученні за умов морської качки з урахуванням різних курсових кутів хвилі по відношенню до корпуса залізничного порому. Розглянуто основні види коливального руху вагона за умов хвилювання моря, які впливають на міцність і стійкість його відносно палуби.


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.4 + О244-044-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ловська А. О. 
Оцінка динамічних зусиль на кузова вагонів при перевезенні залізничними поромами / А. О. Ловська // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2014. - № 3/4. - С. 36-41. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Наведено результати досліджень динаміки несучих конструкцій кузовів вантажних вагонів під час перевезення на залізничних поромах. Розроблено математичні моделі коливань вагонів та одержано прискорення, які діють на них за умов морського хвилювання. Результати досліджень надають можливість забезпечити збереження вагонного парку у випадку його експлуатації на залізничних поромах у міжнародному сполученні.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-044-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ловська А. О. 
Визначення коефіцієнта запасу за втомною міцністю несучих конструкцій кузовів вагонів при перевезенні залізничними поромами / А. О. Ловська // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2014. - № 6. - С. 128-135. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О188.4 + О244-044-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Ловська А. О. 
Удосконалення контейнерів-цнстерн для перевезення нафтопродуктів шляхом впровадження в їх несучі конструкції круглих труб / А. О. Ловська, О. М. Мельничук, О. В. Фомін // Залізн. трансп. України. - 2015. - № 1. - С. 40-44. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Наведено результати досліджень міцності несучої конструкції контейнера-цистерни для перевезення нафтопродуктів. Одержані результати дозволили зробити висновок про необхідність проведення заходів щодо удосконалення несучої конструкції контейнера-цистерни з метою зменшення його матеріалоємності, шляхом впровадження в несучу конструкцію каркаса труб круглого перерізу. Це дозволить зменшити витрати на виготовлення контейнерів-цистерн нового покоління для перевезення нафтопродуктів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.84

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ловська А. О. 
Комп'ютерне моделювання динаміки несучої конструкції кузова вагона при перевезенні залізничним поромом / А. О. Ловська // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2015. - № 3/7. - С. 9-14. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Наведено результати комп'ютерного моделювання динаміки несучої конструкції кузова вагона під час перевезення залізничним поромом за умов хвилювання моря. Одержано величини прискорень, які діють на кузови вагонів, розміщених відносно палуб залізничного порому. Результати проведеного дослідження сприятимуть забезпеченню безпеки руху вагонів, а також підвищенню ефективності залізнично-поромних перевезень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О24-044-015 + О188.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ловська А. О. 
Дослідження міцності контейнера-цистерни удосконаленої конструкції при комп'ютерному моделюванні експлуатаційних умов / А. О. Ловська, О. В. Фомін, А. М. Окороков, О. М. Мельничук // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2015. - № 2. - С. 180-188. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено результати й особливості проведеного комп'ютерного дослідження міцності контейнера-цистерни удосконаленої (шляхом впровадження до несучої системи труб круглого перерізу) конструкції за умов експлуатації. Для досягнення зазначеної мети досліджено умови експлуатації контейнера-цистерни типової конструкції. Визначено максимальні еквівалентні напруження, які виникають в його несучій конструкції за дії найбільш несприятливих експлуатаційних режимів навантажень. Розрахунки проведено з використанням методу скінчених елементів. Встановлено, що запас міцності типової конструкції контейнера-цистерни складає близько 2. Для зменшення матеріалоємності контейнера-цистерни запропоновано провести удосконалення його несучої системи шляхом заміни труб квадратного перерізу, які використовуються у типовій конструкції, на круглі труби. Розроблено удосконалену несучу конструкцію контейнера-цистерни для перевезення нафтопродуктів. Для одержання оптимальної конструкції його каркасу проведено оптимізаційні дослідження за критерієм мінімальної матеріалоємності. Запропоновано модель міцності контейнера-цистерни, яка надає можливість визначення еквівалентних напружень у його несучій конструкції у разі співударяння, як найбільш несприятливого випадку навантаження. Розроблено удосконалену конструкцію контейнера-цистерни з використанням оптимізаційного моделювання. Ця конструкція контейнера-цистерни розрахована на всі види навантажень, які зазначені у нормативних документах. Результати розрахунку на міцність показали, що напруження в удосконаленій несучій конструкції контейнера-цистерни за основних режимів експлуатаційних навантажень не перевищують допустимі. Техніко-економічне обгрунтування впровадження запропонованих технічних рішень несучої конструкції контейнера-цистерни показало, що можливо досягти суттєвого економічного ефекту вже під час їх виробництва. Одержані результати досліджень доводять, що впровадження круглих труб в несучі конструкції вантажних вагонів, а також інших засобів транспортного машинобудування є перспективним напрямком наукових досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.4-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ловська А. О. 
Дослідження динамічної навантаженості вагона-платформи при маневровому співударянні / А. О. Ловська, А. В. Рибін // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2016. - № 3/7. - С. 4-8. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Наведено результати моделювання динамічної навантаженості вагона-платформи з контейнерами, розміщеними на ньому у випадку маневрового співударяння. Одержано величини прискорень, які діють на вагон-платформу та контейнери за відсутності переміщень фітингів відносно фітингових упорів, а також за їх можливих переміщень. Проведені дослідження сприятимуть створенню вагонів-платформ нового покоління з підвищеними техніко-економічними показниками.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.33-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ловська А. О. 
Удосконалення несучої конструкції вагона-платформи для підвищення ефективності контейнерних перевезень / А. О. Ловська // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2017. - № 1. - С. 167-182. - Бібліогр.: 30 назв. - укp.

Мета дослідження - удосконалення несучої конструкції вагона-платформи для підвищення ефективності контейнерних перевезень. Проведено дослідження міцності універсального вагону-платформи моделі 13-401, визначено резерви міцності несучих елементів його конструкції та запропоновано більш оптимальні, з точки зору мінімальної матеріалоємності, профілі виконання основних повздовжніх балок рами. Правильність прийнятих рішень підтверджено розрахунками несучої конструкції вагона-платформи на міцність (за основних експлуатаційних режимів навантаження) та втому - з урахуванням бази випробувань 107 циклів. Для можливості закріплення контейнерів на рамі вагона-платформи запропоновано оснащення його відкидними фітинговими упорами, що надасть змогу здійснювати перевезення 20-ти та 40-футових контейнерів. З метою підвищення ефективності контейнерних перевезень у напрямку міжнародних транспортних коридорів, які проходять через територію України, на базі удосконаленої конструкції вагона-платформи розроблено вагон-платформу зчленованого типу (ВПЗТ). Проведено математичне моделювання динамічної навантаженості вагона-платформи з контейнерами, розміщеними на ньому (2 контейнери типорозміру 1СС) за експлуатаційних режимів навантаження. Визначено максимальні прискорення, які діють на несучу конструкцію, та враховано їх числові значення під час комп'ютерного моделювання міцності ВПЗТ. Розроблено несучу конструкцію ВПЗТ на базі універсального вагона-платформи. Одержано уточнені величини динамічних навантажень, які діють на несучу конструкцію ВПЗТ з контейнерами, розміщеними на ньому за експлуатаційних режимів навантаження, та визначено максимальні еквівалентні напруження в несучій конструкції вагона-платформи. Запропоновано математичну модель переміщень ВПЗТ з контейнерами, розміщеними на ньому за експлуатаційних режимів навантаження. Розроблено модель міцності несучої конструкції ВПЗТ, створеного на базі універсального вагона-платформи. Результати проведених досліджень можуть використовуватися під час проектування ВПЗТ для забезпечення їх міцності у разі комбінованих перевезень.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6 + О244.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ловська А. О. 
Дослідження динамічної навантаженості вагона-платформи з контейнерами при перевезенні на залізничному поромі / А. О. Ловська // Залізн. трансп. України. - 2017. - № 2. - С. 16-20. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Наведено результати комп'ютерного моделювання коливального процесу вагона-платформи з контейнерами типорозміру 1СС під час перевезення на залізничному поромі з урахуванням його кутових переміщень навколо повздовжньої вісі (крен), як випадку найбільшої навантаженості несучої конструкції вагона, а також забезпечення його стійкості відносно палуби. Визначено максимальні прискорення, які діють на несучу конструкцію вагона-платформи у разі можливих переміщень контейнерів, зумовлених наявністю технологічного зазору між фітинговим упором та фітингом. Одержані прискорення враховано під час дослідження стійкості рівноваги контейнера відносно рами вагона-платформи. Це надало змогу визначити кути крену залізничного порому, за яких забезпечується стійкість контейнерів на вагонах-платформах. Проведені дослідження сприятимуть підвищенню безпеки руху комбінованих перевезень в напрямку міжнародних транспортних коридорів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.33 + О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ловська А. О. 
Визначення навантаженості контейнерів у складі комбінованих поїздів при перевезенні залізничним поромом / А. О. Ловська // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2017. - № 6. - С. 49-60. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Визначено навантаженість контейнерів у складі комбінованих поїздів при перевезенні залізничним поромом. Для досягнення зазначеної мети проведені дослідження прискорень (як складових динамічного навантаження), що діють на несучу конструкцію універсального контейнера типорозміру 1СС, розміщеного на вагоні-платформі при перевезенні залізничним поромом. Для визначення прискорень, що діють на несучу конструкцію контейнера, складено математичну модель його переміщень при коливаннях залізничного порому. До уваги прийняті кутові переміщення залізничного порому відносно повздовжньої осі (крен), як випадку найбільшої навантаженості несучої конструкції, а також впливу на стійкість контейнера відносно рами вагона-платформи. При складанні рівнянь руху розглянуті три схеми взаємодії контейнера з вагоном-платформою, розміщеного на палубі залізничного порому: відсутність переміщень вагона-платформи та контейнерів відносно початкового положення при коливаннях залізничного порому; наявність переміщень вагона-платформи при коливаннях залізничного порому з урахуванням нерухомості контейнерів відносно рами вагона-платформи; наявність переміщень вагона-платформи відносно палуби та контейнерів - відносно рами вагона-платформи. Вирішення диференціальних рівнянь руху здійснено в середовищі програмного забезпечення Mathсad із урахуванням зведення їх до нормальної форми Коші з наступним інтегруванням за методом Рунге-Кутти. Отримано уточнені значення прискорень, які діють на несучу конструкцію контейнерів, розміщених на вагоні-платформі при перевезенні залізничним поромом. Запропоновано математичні моделі переміщень несучих конструкцій контейнерів, розміщених на вагоні-платформі при перевезенні залізничним поромом. Результати проведених досліджень можуть використовуватися при проектуванні несучих конструкцій контейнерів нового покоління, а також сприятимуть підвищенню ефективності комбінованих перевезень у напрямку міжнародних транспортних коридорів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Горбунов М. І. 
Комплексний розрахунок виконання кришки люка напіввагона з різнотипних матеріалів із проміжним Ш-подібним обв'язуванням / М. І. Горбунов, О. В. Фомін, А. О. Ловська, В. В. Коваленко // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2018. - № 3. - С. 138-148. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Визначено показники міцності кришки люка універсального напіввагона, виконаного з проміжним Ш-подібним обв'язуванням із різнотипних матеріалів, за експлуатаційних схем навантажень. Створено принципово нову конструкцію кришки люка напіввагона, особливістю якої є те, що вона складається з двох листів, що по периметру взаємодіють через Ш-подібне обв'язування. Простір, який утворюють листи та обв'язування, а також периметр кришки люка заповнені пружною (пружно-в'язкою) речовиною. Побудовано просторову модель запропонованої конструкції кришки люка, проведено розрахунок її міцності. Розрахунок здійснено за методом скінченних елементів у середовищі програмного забезпечення Cosmos Works. Одержано показники міцності вдосконаленої конструкції кришки люка за експлуатаційних схем її навантаження. До уваги взято основні схеми навантаження кришки люка напіввагона відповідно до нормативних документів, а також додаткові. До додаткових віднесено: імітацію розкриття кришки люка під час експлуатаційних навантажень і безторсійний (без урахування роботи торсіону (-ів) неодночасний (спочатку на один із упорів) удар кришки люка об упори проміжних балок рами вагона з максимальним кутом відкриття; неодночасне відкриття закидок і спирання кришки люка завантаженого вагона на одну закидку за один кронштейн (випадок, коли вже вибили одну закидку, а іншу ще не встигли); підтягування (закриття) кришки люка вивантаженого вагона ломиком. Встановлено, що міцність кришки люка забезпечується. Розроблена модель міцності вдосконаленої конструкції кришки люка універсального напіввагона надає змогу одержати показники її міцності за експлуатаційних схем навантажень. Результати проведених досліджень можуть бути використані під час проектування несучих конструкцій кузовів універсальних напіввагонів нового покоління з поліпшеними техніко-економічними показниками. Урахування одержаних результатів сприятиме забезпеченню міцності конструкційних елементів кузовів напіввагонів під час експлуатації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-061/069

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ловська А. О. 
Визначення стійкості контейнера-цистерни відносно рами вагона-платформи під час перевезення на залізничному поромі / А. О. Ловська // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2019. - № 1. - С. 139-150. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Мета дослідження - виявлення особливостей визначення стійкості контейнера-цистерни відносно рами вагона-платформи, під час перевезення на залізничному поромі. Для досягнення зазначеної мети проведено математичне моделювання динамічної навантаженості контейнера-цистерни, розміщеного на вагоні-платформі, під час перевезень на залізничному поромі. Модель враховує переміщення контейнера-цистерни відносно рами вагона-платформи та наливного вантажу в котлі, переміщення якого обмежені його стінками. Ураховано, що вагон-платформа, на якому розміщений контейнер-цистерна, жорстко закріплений відносно палуби залізничного порома та здійснює переміщення разом із нею. За прототип обрано контейнер-цистерну типорозміру 1СС, розміщений на вагоні-платформі моделі 13-4012. Під час складання моделі враховано трохоїдальний закон руху збуреної дії (морської хвилі) на залізничний пором із вагонами, розміщеними на його палубах, і дисипативну складову, яка виникає під час коливань залізничного порома за умов морської хитавиці. Також взято до уваги курсові кути морської хвилі відносно корпуса залізничного порома й вітрове навантаження, що діє на надводну проекцію залізничного порома, вагона-платформи, розміщеного на верхній палубі, і контейнерів-цистерн. Розв'язання диференціальних рівнянь руху здійснено в середовищі програмного забезпечення MathСad із урахуванням зведення їх до нормальної форми Коші з наступним інтегруванням за методом Рунге - Кутта. Встановлені величини прискорень як складові динамічного навантаження враховано під час дослідження стійкості контейнера-цистерни відносно рами вагона-платформи. Одержано уточнені величини динамічних навантажень, які діють на контейнер-цистерну, розміщену на вагоні-платформі, під час перевезення на залізничному поромі. Новизною дослідження є розробка математичної моделі переміщень контейнера-цистерни, розміщеного на вагоні-платформі, під час перевезення на залізничному поромі. Результати проведених досліджень можуть бути використані під час проектування контейнерів-цистерн нового покоління з поліпшеними техніко-економічними й екологічними показниками.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.4-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Фомін О. В. 
Визначення міцності несучої конструкції вагона-платформи зчленованого типу з круглих труб / О. В. Фомін, А. О. Ловська // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2020. - № 2. - С. 92-102. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.33-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
17.

Фомін О. В. 
Визначення поздовжньої навантаженості несучої конструкції вагона-платформи, завантаженого контрейлером / О. В. Фомін, А. О. Ловська, М. І. Горбунов, Ю. В. Фоміна // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2020. - № 4. - С. 103-113. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.33-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Панченко С. В. 
Обгрунтування впровадження SIN-балок в несучу конструкцію напіввагона / С. В. Панченко, О. В. Фомін, Г. Л. Ватуля, А. О. Ловська, М. В. Павлюченков, А. В. Рибін // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2021. - Вип. 42. - С. 174-183. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.32-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254:Техн.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Сучасні технології в науці та освіті : колект. монографія / С. І. Авіна, В. В. Архипова, Д. О. Аулін, Г. В. Балковська, В. М. Барбарук, Л. В. Барбарук, Т. О. Барон, Д. Г. Бронов, О. Я. Бекшаєв, Г. М. Бендеберя, І. Ф. Бербенець, Д. О. Беспалов, Т. О. Білобородова, Н. І. Білошицька, М. В. Білошицький, Н. К. Блінова, Я. В. Булава, Г. Бурейка, М. М. Вакулік, Н. П. Василенко, Ю. І. Вецнер, В. Є. Вещев, Ю. Герліці, М. А. Глікін, І. М. Глікіна, С. І. Головко, В. В. Гончаров, М. І. Горбунов, М. В. Деркач, Я. Я. Діжо, М. І. Дорош, Д. Д. Дубовик, Т. М. Дубовик, Р. Ю. Дьомін, Ю. В. Дьомін, П. В. Єжов, Д. В. Загорський, Є. І. Зубцов, О. С. Калмиков, С. В. Кара, В. С. Кардашук, М. А. Керемет, В. Я. Керш, О. В. Кічкін, О. І. Кічкіна, А. О. Климаш, Д. А. Климаш, О. В. Клименко, М. О. Коверга, М. В. Ковтанець, Т. М. Ковтанець, А. А. Козюберда, А. В. Колесников, О. В. Кортєва, І. В. Кравченко, К. О. Кравченко, Д. А. Крішко, О. В. Кузьменко, С. В. Кузьменко, А. Р. Кукурудза, Л. В. Кучеренко, А. О. Ловська, М. В. Максимов, Д. С. Матюк, І. І. Медвідь, В. А. Мельник, О. Д. Міщенко, Ю. Г. Міщенко, В. І. Могила, О. І. Моркляник, В. І. Мохонько, А. О. Мурад'ян, А. М. Новікова, В. С. Ноженко, М. А. Ожередова, М. М. Осетрін, С. В. Піддубний, С. А. Покришка, О. В. Поліщук, Ю. В. Поліщук, Є. В. Полупан, С. Л. Поркуян, П. М. Прокопенко, О. В. Просвірова, М. І. Пятайкіна, В. С. Радченко, Т. Е. Римар, С. В. Риндюк, А. О. Рязанцев, О. І. Рязанцев, С. О. Сафонова, О. О. Світлічна, О. В. Сергієнко, О. І. Сингаївська, О. В. Сітченко, М. І. Скиба, Ю. С. Соколан, К. В. Соколенко, В. М. Соколенко, Г. І. Соловйов, Т. О. Стрілкова, О. В. Суворін, В. П. Тарасюк, Г. О. Татарченко, Р. О. Тімченко, П. Є. Уваров, М. В. Філатьєв, К. В. Філімоненко, Н. М. Філімоненко, О. В. Фомін, В. В. Фомін, А. В. Фощ, О. О. Хлопицький, Д. Б. Хмельницький, Г. М. Хорошун, О. П. Чередніченко, П. П. Чередніченко, О. А. Черних, Г. Ю. Черняк, І. М. Шаповалова, С. І. Шевченко, О. В. Шепітько, М. Є. Шпарбер, П. Шт'ястніак, Л. О. Шумова; ред.: О. Б. Целіщев, Г. О. Татарченко, Г. М. Хорошун; Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2021. - 317 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - рус. - англ.

Розглянуто сучасні технології, орієнтовані на створення матеріальних та інформаційних продуктів у різних сферах виробництва, освіти та науки. Досліджено формування перспективних науково-технічних та технологічних розробок, інноваційних проектів за наступними напрямами: будівництво та архітектура, комп'ютерні науки, інженерія та кібербезпека, транспорт та логістика, матеріалознавство, фізика, електрична інженерія, машинобудування, хімічні технології, інженерія, екологія та екологічна безпека, вища освіта. Викладено актуальні питання у галузі будівництва та містобудування, а саме: сучасні ВIM-технології, перспективні напрямки благоустрою територій та фактори, що впливають на вартість житла, новітні енергоефективні матеріали та технології. Висвітлено аспекти професійного конкурсу в умовах навчального процесу, особливості безперервної професійної педагогічної освіти, використання транспортного імітаційного моделювання в навчальному процесі, математичні та статистичні методи для вирішення практичних задач в різних сферах сучасного цифрового світу, алгоритми машинного навчання та штучного інтелекту, методи аналізу даних та їх організація. Проаналізовано проблеми розвитку транспорту та логістики. Визначено актуальні питання у галузі залізничного транспорту та автомобілебудування, а також логістичних перевезень як на автомобільному транспорті, так і на залізничному, а саме: підвищення безпеки конструкції котла вагон-цистерни, методологія встановлення норм часу для обробки вантажів в логістичному ланцюзі "від дверей до дверей", інноваційні концепти кузовів напіввагона, застосування водню в теплових двигунах локомотивів, дослідження зносу вуглець-вуглецевих композитних фрикційних матеріалів. Викладено проблеми, що виникають при електроспоживанні, в стохастичних процесах оптико-електронних систем, реалізації структурованих світлових полів та голографічних пристроїв, удосконалення виробництв з урахуванням екологічних потреб регіонів і перспективні технології отримання хімічних речовин, екологічні проблеми стану поверхневих вод країни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч21.9 я431(0)

Шифр НБУВ: ВС68407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
20.

Фомін О. В. 
Дослідження вертикальної динаміки несучих конструкцій вантажних вагонів із круглих труб / О. В. Фомін, А. О. Ловська // Наука та пpогpес тpансп. Вісн. Дніпp. нац. ун-ту залізн. тpансп. ім. акад. В. Лазаpяна. - 2021. - № 1. - С. 104-114. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Це дослідження спрямоване на визначення вертикальної динаміки несучих конструкцій вантажних вагонів із круглих труб. Проведено математичне моделювання динамічної навантаженості несучих конструкцій основних типів вантажних вагонів із круглих труб: піввагон, критий вагон, вагон-платформа, вагон-хопер. Дослідження проведенов плоскій системі координат - площині XZ. При цьому враховано, що вагон рухається пружно-в'язкою колією так, що реакції колії пропорційні як її деформації, так і швидкості цієї деформації. Узято до уваги рух вагонів у порожньому стані. Стикову нерівність описано періодичною функцією. Розрахунок проведено за швидкості руху вагонів 80 км/год. Розв'язок диференціальних рівнянь руху здійснено в програмному комплексі MathCad із використанням методу Рунге-Кутта. На підставі математичного моделювання динамічної навантаженості несучих конструкцій вагонів із круглих труб отримано основні показники їх динаміки: прискорення, які діють на несучі конструкції в центрі мас, сили, що діють у ресорному підвішуванні візків, коефіцієнти динаміки. Для піввагона, критого вагона, а також вагона-хопера прискорення в центрі мас несучої конструкції перебувають умежах 0,4 г, а вагона-платформи - 0,5 г. Установлено, що отримані показники динаміки вагонів із круглих труб перебувають у межах допустимих. Прискорення, які діють на несучі конструкції вагонів із круглих труб, майже не відрізняються від тих,що отримані для вагонів-прототипів. При цьому хід вагонів оцінено як "відмінний" - піввагон, критий вагон, вагон-хопер та "добрий" - вагон-платформа. Вперше здійснено математичне моделювання динамічної навантаженості несучих конструкцій вагонів із круглих труб та отримано основні показники їх динаміки. Проведені дослідження сприятимуть створенню рекомендацій щодо проектування несучих конструкцій вантажних вагонів із круглих труб, а також можуть бути корисними напрацюваннями під час створення інноваційних конструкцій вагонів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського