1. |
Лойко Т. О. Функціональний тренінг у процесі занять фізичною культурою учнів старшої школи / Т. О. Лойко // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 4. - С. 299-302. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Соціальне й педагогічне значення полягає в тому, що функціональний тренінг передбачає якісно інший підхід до заняття, коли кожен м'яз розглядається як ланка в ланцюзі. Використовуються вправи, у яких бере участь велика кількість м'язових груп. Увагу приділено концентрації на тій зоні, яка одержує основну дію, а також тренується здатність людини усвідомлювати своє тіло як єдине ціле. У сукупності цих чинників функціональний тренінг сприяє активному розвитку не лише основних поверхових м'язів, але й глибоко лежачих м'язів-стабілізаторів, більшість із яких ми, як правило, не контролюємо свідомо. Саме ці глибоко лежачі м'язи-стабілізатори є тією базою, із якої починається кожен рух, і опорою для нашого корпуса, який вони утримують у рівновазі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354.4
Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ
|