Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Луговська І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Луговська І. Б. 
Латинська мова : Посіб. для студ. вет. ф-ту / І. Б. Луговська; Поділ. аграр.-техн. ун-т. - Кам'янець-Подільський : Абетка, 2005. - 75 c. - лат.

Наведено граматичний матеріал, лексику анатомічного, фармацевтичного та клінічного профілю. Висвітлено деякі культурологічні аспекти.

Представлен грамматический материал, лексика анатомического, фармацевтического и клинического профиля. Освещены некоторые культурологические аспекты.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш146.1-923.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Латинська мова : навч.-метод. посіб. / уклад.: І. Б. Луговська; Поділ. держ. аграр.-техн. ун-т. - Кам'янець-Поділ. : Абетка, 2006. - 64 c. - Бібліогр.: с. 62. - укp.

Викладено основні поняття про закономірності утворення та вживання латинської біологічної номенклатури. Розкрито правила грамотного використання латинських назв рослин і шкідників сільськогосподарських культур.

Изложены основные понятия о закономерностях образования и употребления латинской биологической номенклатуры. Раскрыты правила грамотного использования латинских названий растений и вредителей сельскохозяйственных культур.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш146.1-923.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695823 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Луговська І. А. 
Формування маркетингу підприємства на ринку титану України : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / І. А. Луговська; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2004. - 18 c. - укp.

Розглянуто актуальні проблеми формування системи маркетингу на підприємствах-виробниках титану, наведено теоретичне обгрунтування змісту даного поняття на промисловому ринку. Висвітлено промисловий маркетинг як процес, спрямований на формування портфеля замовлень. Досліджено еволюцію маркетингової концепції (класичне та сучасне трактування), визначено сутність маркетингу взаємовідносин на промисловому ринку. Проаналізовано світову та вітчизняну фірмову структуру ринку титану, встановлено особливості та недоліки маркетингової діяльності підприємств на ринку, досліджено систему управління маркетингом виробників титану. Розроблено методичні рекомендації щодо становлення маркетингу підприємств на ринку титану України, спрямовані на створення довгострокового плану, основною метою якого є формування портфеля замовлень. Запропоновано алгоритм формування маркетингу для підприємств-виробників титану, а також модель довгострокового плану маркетингу на ринку титану, обгрунтовано доцільність її застосування на КП "Запорізький титано-магнієвий комбінат".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.552.52-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330812 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Радкевич Л. А. 
Стратегія розвитку Інтернет-торгівлі торгової мережі на ринку IT-техніки : монографія / Л. А. Радкевич, І. А. Луговська, О. В. Кужилєва; ред.: О. М. Азарян; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2010. - 248 c. - Бібліогр.: 80 назв - укp.

Висвітлено проблему стратегічного розвитку Інтернет-торгівлі торгової мережі на ринку IT-техніки. З урахуванням перспективних ринкових стратегій економічної поведінки та виробничої діяльності підприємства визначено показники, які дозволяють оцінити торгові марки (ТМ). Розглянуто загальні теоретичні характеристики конкуренції та здійснено її структуризацію за визначеними ознаками. Вивчено процеси розвитку Інтернет-торгівлі в Україні у сегменті IT-технологій. Увагу приділено аналізу ринку заморожених овочів і фруктів. Розкрито тенденції розвитку конкуренції ТМ, запропоновано маркетингові стретегії їх оцінювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.11 ф + У9(4УКР)421 ф121

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА736329 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Луговська І. А. 
Інноваційна стратегія молокопереробної галузі : монографія / І. А. Луговська, О. О. Познякова; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : Дмитренко Л. Р., 2011. - 182 c. - Бібліогр.: с. 163-171 - укp.

Розкрито поняття "економічний зріст стратегічного управління", практичні аспекти та передумови формування реалізації інноваційної стратегії галузі, а також удосконалення, стратегії інноваційного розвитку підприємств. Досліджено теоретико-методичні основи формування та реалізації інновацій в молокопереробній галузі та інноваційну складову економічної стратегії розвитку галузі. Вивчено сучасний стан та проблеми такої галузі в Україні. Проаналізовано інноваційний потенціал підприємств галузі. Описано напрями інновацій у молокопереробній галузі та проблеми їх реалізації. Зроблено оцінку ефективності впровадження та реалізації стратегії інноваційного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА767511 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Радкевич Л. А. 
Розвиток молокопереробної галузі: інновації та інвестиції : монографія / Л. А. Радкевич, І. А. Луговська, О. О. Познякова; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк : ДонНУЕТ, 2013. - 245 c. - Бібліогр.: с. 226-245 - укp.

Досліджено проблеми формування та реалізації інвестиційно-інноваційної стратегії молокопереробної галузі як складової молокопродуктивного комплексу України. Розглянуто теоретико-методичні основи формування та реалізації такої стратегії, проаналізовано концепцію функціонування та структурні моделі інвестиційно-інноваційного забезпечення стратегії молокопереробної галузі. Запропоновано науково-методичний підхід до впровадження технологічних інновацій на молокопереробних підприємствах. Розкрито тенденції та методологію удосконалення механізму управління ринком молока та молочної продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.751.353.1-55 + У9(4УКР)306.751.353.1-56

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА781906 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського