Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (27)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Лукашова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Суховєєв В. В. 
Сучасна українська хімічна номенклатура та термінологія. Ч. 1. Основні класи неорганічних сполук / В. В. Суховєєв, Н. І. Лукашова, Г. Г. Сенченко; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М.Гоголя, 2000. - 48 c. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто назви хімічних елементів згідно держстандарту України ДСТУ 2439-94, а також деякі аспекти назвоутворення хімічних елементів, простих речовин і складних сполук. Наведено основні класи неорганічних сполук, їх класифікацію, номенклатуру, способи одержання та властивості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г116.2/9 в6

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: В343283 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кочерга І. І. 
Основи хімічної екології : Навч.-метод. посіб. до спецкурсу "Хімічна екологія" для студ. пед. ун-тів спец. "Біологія та хімія", "Хімія" / І. І. Кочерга, Н. І. Лукашова, Л. А. Липова, В. Я. Бобров, А. М. Ясинська; ред.: О. В. Забарний; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин : Вид-во НДПУ ім. М.Гоголя, 2003. - 152 c. - укp.

Розглянуто сучасний стан екології та світові тенденції її розвитку, а також екологічну політику України. Висвітлено питання запобігання забрудненню навколишнього середовища продуктами хімічної промисловості та шляхи знешкодження їх у випадку екологічної катастрофи. Наведено методику екологічної освіти та виховання з урахуванням диференційованого підходу до навчання, нових освітніх технологій.

Рассмотрены современное положение экологии и мировые тенденции ее развития, а также экологическая политика Украины. Освещены вопросы предотвращения загрязнения окружающей среды продуктами химической промышленности и пути уничножения их в случае экологической катастрофы. Приведена методика экологического образования и воспитания с учетом дифференцированного подхода к обучению, новых образовательных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 в2:Г я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА642405 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лукашова Н. І. 
Становлення і розвиток методики навчання хімії в загальноосвітніх школах України : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Н. І. Лукашова; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2011. - 41 с.: a-рис. - укp.

Висвітлено проблему становлення та розвитку методики навчання хімії в загальноосвітніх навчальних закладах України. Проведено системний конструктивно-критичний аналіз становлення та розвитку методики навчання хімії в Україні у XVIII - на початку XXI ст. як цілісного історико-педагогічного феномену, визначено критерії періодизації й етапи (періоди) становлення та розвитку вітчизняної методики хімії під впливом соціально-економічних, політичних і культурних чинників. Розкрито еволюцію змісту та дидактичних функцій підручників і посібників з хімії для учнів на кожному з етапів розвитку хімічної освіти в Україні. Розроблено шляхи оволодіння студентами-хіміками історичною спадщиною вітчизняної методики навчання хімії у процесі вивчення ними фахової методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р21 г(4УКР)


      
Категорія:    
4.

Лукашова Н. І. 
Становлення і розвиток методики навчання хімії в загальноосвітніх школах України : монографія / Н. І. Лукашова; Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2010. - 315 c. - укp.

Наведено результати конструктивно-критичного аналізу розвитку вітчизняної методики навчання хімії в загальноосвітніх школах України в період XVIII - початку XXI ст. як цілісного історико-педагогічного феномена. Розкрито еволюцію змісту та дидактичних функцій підручників і посібників з хімії для учнів на кожному з етапів розвитку вітчизняної хімічної освіти. Визначено тенденції розвитку методичних підходів до вивчення періодичного закону, періодичної системи хімічних елементів і будови речовини як найважливіших теоретичних концепцій шкільного курсу хімії. Проаналізовано в історичному аспекті особливості загально- та локально-дидактичних, а також конкретно-методичних педагогічних технологій навчання хімії, розкрито внесок українських вчених-хіміків, методистів і вчителів у їх розробку та розвиток.

Приведены результаты конструктивно-критического анализа развития отечественной методики обучения химии в общеобразовательных школах Украины в период XVIII - начала XXI вв. как целестного историко-педагогического феномена. Раскрыта эволюция содержания и дидактических функций учебников и пособий по химии для учащихся на каждом этапе развития отечественного химического образования. Определены тенденции развития методических подходов к изучению периодического закона, периодической системы химических элементов и строения вещества как наиболее важных теоретических концепций школьного курса химии. Проанализированы в историческом аспекте особенности обще- и локальнодидактических, а также конкретно-методических педагогических технологий обучения химии, раскрыт вклад украинских ученых-химиков, методистов и учителей в их разработку и развитие.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р(4УКР)21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729000 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лукашова Н. І. 
Формування та розвиток понять про хімічну реакцію : навч.-метод. посіб. із методики навчання хімії (за технологією кредит.-модул. системи навчання) / Н. І. Лукашова; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 70 c. - Бібліогр.: с. 66-69 - укp.

Обгрунтовано особливості формування та розвитку системи понять про хімічну реакцію як одну з провідних систем змісту курсу хімії у ЗНЗ України. Посібник зорієнтований на свідоме засвоєння студентами-хіміками наукових засад фахової методики, творчий розвиток особистості майбутнього вчителя хімії за умов індивідуально-диференційованої організації його самоосвіти відповідно до вимог кредитно-модульної системи навчання. Розкрито розвиток методичних ідей у вітчизняній методиці навчання хімії щодо формування та розвитку понять про хімічну реакцію. Обгрунтовано вчення про швидкість хімічної реакції та хімічну рівновагу з теоретичною основою для вивчення хімічних виробництв, керування виробничими процесами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г117 р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756217 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лукашова Н. І. 
Формування готовності майбутнього вчителя хімії до реалізації науково-дослідного компонента професійної діяльності / Н. І. Лукашова // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 6. - С. 27-35. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто підготовку студентів ВНЗ до здійснення проблемного підходу в навчанні хімії як важливої умови формування дослідницької компетентності майбутніх учителів хімії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Г. р21 р3

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Лукашова Н. 
Урок як основна організаційна форма навчання хімії: погляд у минуле і завдання на сучасному етапі / Н. Лукашова // Рідна шк.. - 2009. - № 8/9. - С. 39-44. - Бібліогр.: 37 назв. - укp.

Запропоновано різні підходи до диференціації класно-урочної й інших систем навчання (урок, екскурсія, семінар, практичне заняття, екзамени, заліки; фронтальна, групова, індивідуальна організація навчання). З позицій сьогодення виявлено еволюцію поглядів методистів-хіміків і вчителів-практиків на проблему організаційних форм навчання. Критично проаналізовано вітчизняну методику викладання хімії та цінний історичний досвід розробки цієї проблеми. Для історичного аналізу проблеми обрано питання класифікації уроків, оскільки правильно побудована класифікація уроків відображає закономірності розвитку об'єктів, що вивчаються, розкриває зв'язки між ними, є основою для узагальнюючих висновків і прогнозів. За допомогою аналізу поглядів авторів сучасних українських підручників і посібників з педагогіки на світову історію розвитку форм організації навчання зроблено висновок, що найбільш стійкою є класно-урочна система навчання, яка зазнала значної модифікації й модернізації і вже понад 350 років панує як провідна у школах всього світу.

Предложены различные подходы к дифференциации классно-урочной и других систем обучения (урок, экскурсия, семинар, практическое занятие, экзамены, зачеты; фронтальная, групповая, индивидуальная организация обучения). С позиций сегодняшнего дня обнаружена эволюция взглядов методистов-химиков и учителей-практиков на проблему организационных форм обучения. Критически проанализирована отечественная методика преподавания химии и историческое развитие этого урока. Для исторического анализа проблемы избран вопрос классификации уроков, поскольку правильно построенная классификация уроков отражает закономерности развития изучаемых объектов, является основой для обобщающих выводов и прогнозов. С помощью проведенного анализа воззрений авторов современных украинских учебников и пособий по педагогике сделан вывод, что наиболее устойчивой является классно-урочная система обучения, которая, испытав значительную модификацию и модернизацию, уже более 350 лет господствует как ведущая в школах всего мира.

It is proposed different approaches to the differentiation of class-task, and other training systems (lesson, excursions, seminars, practicals, examinations, tests, front, group, individual training). With hindsight observed evolution of the trainers,chemists, teachers and practitioners on the issue of organizational forms of education. Critically analyzed, as in the domestic methods of teaching chemistry evolved this lesson that was valuable in the historical experience of developing this problem. For historical analysis of the problem was elected a question the classification of the lessons, as well-formed classification is learned reflects the laws of the studied objects, is the basis for generalizing the findings and predictions. By analyzing the views of the authors of the current Ukrainian textbooks and manuals on pedagogy in the world history of the forms of training concluded that the most stable proved to be fun-task training system, which experienced a major modification and modernizationwhich has more than 350 years as a leading dominant in schools world.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.26 + Г. р21-360

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Лукашова Н. 
Історико-дидактичний аналіз використання диференційованого підходу в навчанні хімії / Н. Лукашова // Шлях освіти. - 2008. - № 4. - С. 31-36. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Проаналізовано еволюцію використання диференційованого підходу в системі особистісно орієнтованого навчання хімії в різні періоди розвитку вітчизняної методики хімії (радянські часи, сучасна Україна з 1991 р.) . Визначено досягнення та потенційні можливості, які слід урахувати на сучасному етапі розробки нової стратегії використання диференційованого підходу під час вивчення хімії відповідно до Концепції шкільної хімічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р21-35

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лукашова Н. І. 
Розвиток вітчизняної методики навчання хімії в період відродження української державності (1991 р.- початок ХХІ ст.) / Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 4. - С. 91-97. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Розглянуто особливості розвитку в Україні методики навчання хімії (1991 - 2006 рр.). Проаналізовано здобутки педагогів. Визначено перспективні напрями розробки цієї проблематики.

Рассмотрены особенности развития в Украине методики обучения химии (1991 - 2006 гг.). Проанализированы достижения педагогов. Определены перспективные направления разработки этой проблематики.

In the article the author analyses the peculiarities of the development of the national methods of the chemistry teaching in the period (1991 - 2006), presents the achievements, stresses the unused possibilities and prospects of further development ofthe problems.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лукашова Н. І. 
Групова навчальна діяльність школярів в історії розвитку вітчизняної методики навчання хімії / Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 1. - С. 98-106. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто генезу питання групової навчальної діяльності школярів у вітчизняній методиці навчання хімії радянського періоду і в період відродження української державності (1991 р. - початок ХХІ ст.). Проаналізовано розвиток цієї проблеми відповідно до соціальних запитів суспільства. Висвітлено досягнення та окреслено перспективні напрямки у розробленні цієї проблематики.

We consider the genesis of the problem of group learning activities in the national school of chemistry teaching methods in the Soviet period and during the revival of Ukrainian statehood (in 1991 - the beginning of the XXI century). Study the evolution of the matter in accordance with the social demands of society. Highlights the achievements and promising lines drawn in the development of this issue.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р2 г(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Буринська Н. М. 
Дослідження ефективності використання історичного надбання вітчизняної методики хімії в методичній підготовці студентів - майбутніх учителів хімії / Н. М. Буринська, Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 1. - С. 65-74. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено вплив використання історичної спадщини вітчизняної методики навчання хімії на успішність формування в майбутніх учителів хімії професійно-методичної компетенції. На основі результатів дослідницького експерименту підтверджено гіпотезу про те, що сприймання методики навчання хімії в її розвитку за умови глибокого осмислення студентами історичного досвіду, який не втратив своєї наукової та практичної значущості, сприятиме підвищенню компетентісного рівня професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя хімії у ВНЗ, формуванню в нього гностичних, проектувальних, конструктивних, організаційних та комунікативних здібностей і відповідних умінь. Описано хід експерименту, результати завершального діагностування експериментальних та контрольних груп показано на діаграмі. Зазначено, що одержані результати повністю корелюють із показниками сформованості педагогічних умінь, які забезпечують професійно-методичну компетентність учителя хімії.

Исследовано влияние использования исторического наследия отечественной методики обучения химии на успешность формирования у будущих учителей химии профессионально-методической компетенции. На основании результатов исследовательского эксперимента подтверждена гипотеза о том, что восприятие методики обучения химии в ее развитии при условии глубокого осмысления студентами накопленного исторического опыта, который не потерял своей научной и практической значимости, способствует повышению компетентностного уровня профессионально-методической подготовки будущего учителя химии в ВУЗ, формированию у него гностических, проектировочных, конструктивных, организационных и коммуникативных способностей и соответствующих умений. Описан ход эксперимента, результаты заключительного диагностирования экспериментальных и контрольных групп показано на диаграмме. Указано, что полученные результаты полностью коррелируют с показателями сформированности педагогических умений, обеспечивающих профессионально-методическую компетентность учителя химии.

The authors have studies the influence of historical heritage application for methodological training of students - future teachers of chemistry; proposed the experimental method of "The Method of Chemistry Teaching" course mastering by students; demonstrated data of the formative experiment concerning the effectiveness of the proposed method.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р21 р3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лукашова Н. І. 
Історичний підхід до вивчення питання методів навчання хімії - важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 1. - С. 60-73. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Проаналізовано, як відповідно до соціальних запитів суспільства розвивалися методи навчання хімії в радянський період (1917 - 1991 рр.); що є цінним в історико-методичному досвіді розробки цієї проблеми та перспективним для розвитку сучасної системи методів навчання хімії. Досліджено методи засвоєння цього досвіду студентами - майбутніми вчителями хімії - в процесі їх методичної підготовки. Зроблено висновок, що застосування історичного підходу до розгляду проблеми методів навчання хімії є основою для розвитку в студентів системного методичного мислення, позитивно впливає на формування педагогічних умінь, які визначають професійно-педагогічну компетентність фахівців.

Проанализировано, как в соответствии с социальными запросами общества развивались методы обучения химии в советский период (1917 - 1991 гг.); что является ценным в историко-методическом опыте разработки этой проблемы и перспективним для развития современной системы методов обучения химии. Исследованы методы усвоения этого опыта студентами - будущими учителями химии - в процессе их методической подготовки. Сделан вывод, что применение исторического подхода к рассмотрению проблемы методов обучения химии является основой для развития у студентов системного методического мышления, положительно влияет на формирование педагогических умений, определяющих профессионально-педагогическую компетентность специалистов.

The key trends of the evolution of scholars' and teachers' views towards the problem of methods of teaching chemistry during the Soviet and modern periods of development of domestic methodology of chemistry teaching have been analysed. Ways of mastering this historical expertise by students - future teachers of chemistry - during their methodological training have been determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч483(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Лукашова Н. П. 
Аналіз конструкцій ресорних підвішувань рейкового міського електрорухомого складу / Н. П. Лукашова, Т. П. Павленко, Б. Г. Любарський, О. М. Петренко // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2018. - Вип. 5. - С. 65-68. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Об'єкт, що розглядається у статті, - ресорне підвішування міського рейкового електрорухомого складу. Мета статті - провести аналіз сучасного стану конструкцій ресорних підвішувань рейкового міського електрорухомого складу та виявити перспективні напрямки для їх вдосконалення. Розглянуто сучасні технічні рішення, які використовуються у ресорному підвішування трамвайних вагонів: візок трамвайного вагона Т-3, Чехословаччина; візок трамвайного вагона "Спектр" виробництва ВАТ "Уралтрансмаш", Росія; візок низкопольного трамвайного вагона Flexx Urban 1000 фірми Bombardier, Канада. Проведено аналіз конструкцій ресорних підвішувань трамвайних та метро вагонів міського електрорухомого складу. Висновки: визначено, що у візках трамвайних та метро вагонів, частіше для гасіння коливань застосовуються фрикційні гасителі коливань, що встановлюються у центральному підвішуванні; в останніх сучасних конструкціях, як на трамвайних вагонах, так і на вагонах метро для гасіння коливань стали використовувати пневматичне регульоване підвішування, яке встановлюється замість фрикційного демпфера у другій ступені ресорного підвішування. Перспективними системами для гасіння коливань, які можливо встановити на МРЕРС, можуть бути електромеханічні амортизатори, що поширені в останній час на автомобільному транспорті.


Індекс рубрикатора НБУВ: О802.2-043.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Фундаментальні та прикладні дослідження в сучасній хімії = Fundamental and applied research in modern chemistry : зб. ст. за матеріалами VI Міжнар. заоч. наук.-практ. конф. молодих учених, 12 квіт. 2018 р., Ніжин / ред.: В. В. Суховєєв, А. І. Вовк, В. С. Броварець, О. С. Лявинець, М. Ш. Гаголішвілі, А. М. Демченко, Ю. А. Федченкова, М. Ф. Гурбуз, І. В. Калінін, Н. І. Лукашова, Г. П. Потебня, В. С. Барановський, Н. І. Дроздова, О. В. Москаленко, С. А. Циганков. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 129 c. - укp. - рус. - англ.

Наведено результати досліджень з актуальних питань органічної, біоорганічної, фармацевтичної та неорганічної хімії. Розкрито проблеми йододефіциту та можливості використання йодовмісних препаратів для її вирішення. Увагу приділено біологічній ролі фосфору й особливостям його кількісного визначення. Подано інформацію про біополімерні композиційні матеріали на основі казеїну молока. Проведено хімічний аналіз стічних вод Чернігівської ТЕЦ. Досліджено біоцидні властивості адамантилвмісних похідних тіазолію, особливості впливу типу відновника на структуру та властивості срібловмісних нанокомпозитів, можливості застосування ноначастинок срібла. Розглянуто рослинні ферментні антиоксиданти як складову харчового раціону людини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА836121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Лукашова Н. П. 
Підвищення ефективності роботи ходової частини рейкового міського транспорту з використанням електромеханічних амортизаторів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.09 / Н. П. Лукашова; Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова. - Харків, 2020. - 20 c. - укp.

Присвячено розв’язанню актуальної наукової проблеми підвищення експлуатаційних показників рухомого складу, рівня безпеки руху та комфорту пасажирських перевезень за рахунок підвищення ефективності роботи ходової частини рейкового міського транспорту з використанням електромеханічних амортизаторів. Проведено аналіз умов роботи та конструкцій ходових частин рейкового транспорту; розроблено методи визначення оптимальних параметрів електромеханічного амортизатора для вагона метрополітену; проведено математичне моделювання електромеханічного амортизатора з урахуванням нестаціонарних процесів; установлено ефективність застосування електромеханічного амортизатора в ходових частинах вагонів метрополітену.


Індекс рубрикатора НБУВ: О812-043.64

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА447374 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Павленко Т. П. 
Електропостачання транспорту : навч. посіб. / Т. П. Павленко, Н. П. Лукашова; Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова. - Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021. - 215 c. - Бібліогр.: с. 207-208 - укp.

Розглянуто питання, пов’язані з електропостачанням електричного міського транспорту. Увагу приділено розподілу електричної енергії і навантаженню тягових підстанцій з компенсацією реактивної потужності. Відображено також аспекти автоматизованого керування роботою міського електричного транспорту та метрополітену. Визначено електричні схеми електропостачання та методи розрахунку. Проаналізовано порушення в роботі систем електропостачання міського транспорту і визначено способи захисту. Важливою особливістю системи електропостачання є практична неможливість створення запасів електричної енергії. Вся отримана електрична енергія негайно витрачається приймачами і споживачами. Системний підхід під час вирішення оптимізаційних завдань сприяє підвищенню продуктивності машин і механізмів, зменшенню втрат електричної енергії. Комплексне розв’язання питань підвищення надійності та ефективності роботи електричного обладнання, промисловості, транспорту, систем захисту та керування приймачів і споживачів електричної енергії вирішує сучасні проблеми. Водночас забезпечуються енергозбереження, екологічна безпека навколишнього природного середовища та техніка безпеки персоналу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О801.7 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА862515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Збірник статей "Фундаментальні та прикладні дослідження в сучасній хімії та фармації" = Сборник статей "Фундаментальные и прикладные исследования в современной химии и фармации" = Collection of articles "Fundamental and applied research in modern chemistry and pharmacy" : за матеріалами VII Міжнар. заоч. наук.-практ. конф. молод. учених, Ніжин, 21 квіт. 2020 р. / ред.: В. В. Суховєєв, А. І. Вовк, В. С. Броварець, О. С. Лявинець, О. М. Свєчнікова, Л. А. Шемчук, М. Ш. Гаголішвілі, А. М. Демченко, Ю. А. Федченкова, М. Ф. Гурбуз, І. В. Калінін, Н. І. Лукашова, Г. П. Потебня, В. С. Барановський, Н. І. Дроздова, О. В. Москаленко, С. А. Циганков. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 180 c. - укp. - англ. - рус.

Розглянуто актуальні питання органічної, біоорганічної, фармацевтичної, неорганічної та нафтохімії. Досліджено хімічний склад перманентних фарб та їх вплив на організім людини. Розкрито особливості кількісного визначення вмісту кальцію у продуктах харчування та фармацевтичних препаратах. Розглянуто питання хімічної модифікації діючої речовини з гербіциду Симазин. Подано інформацію про синтез та властивості сегментованих поліуретанів медичного призначення з перфлуороароматичними екстендерами ланцюга. Наведено порівняльну характеристику титриметричного та фотометричного методів визначення йонів феруму у водних об'єктах. Увагу приділено дослідженню якості харчових продуктів на вміст алюмінію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.я431 + Р28 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА863145 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського